`...ze kan gewoon ontsnapt zijn, het heet niet voor niets, `loops`Cleva schreef:maar om nou bij nacht en ontij met een loopse teef over de schutting te klimmen.

Moderator: moderatorteam
`...ze kan gewoon ontsnapt zijn, het heet niet voor niets, `loops`Cleva schreef:maar om nou bij nacht en ontij met een loopse teef over de schutting te klimmen.
Ik wil ook graag op de lijst. Zo te zien in het topic gaat het retesnel met reserveringenCleva schreef:[foto van een Silken Windsprite
Nah. Voor mij mag het ook best een reutje zijn. Karakter geeft de doorslag.Frootje schreef:Zo te zien moet Mira vooral een groot nest met een heleboel teefjes krijgen.
Jij zou het moeten weten.Kells schreef:Ik denk het laatste.Anja schreef:Wat een leuk idee.. hopelijk wordt ze snel loops![]()
Ik sta er wel versteld van dat er helemaal geen commentaar geleverd word![]()
Dat is toch wel een voordeel van lang lid zijn.. een nieuwkomer was tot op de grond afgebrand als ze met dit plan gekomen waren.
Of ze durven tegen jou niet![]()
... dat kan ook.
Vooral het dikgedrukte, inderdaad. En dan is het een combinatie van Cleva al wat langer hier meemaken en wat hij zelf al aangeeft waar hij op wil letten. Niet gewoon 'leuk om een nestje te nemen', of een kruising from hell ofzo. Maar letten op gezondheid, karakter, etc. Met zoiets wil ik ook best meewerken, als Elco of Gait past binnen de wensen. (Nog mooier zou het zijn als het in overleg met de Markiesjesvereniging zou kunnen voor 'outcross' (bij Markiesjes is het geen echte outcross omdat het stamboek niet gesloten is, kruisingpups niet bij de RvB geregistreerd worden, maar wel bij de NMV, en latere nakomelingen aangekeurd kunnen worden en dan dus wel weer ingeschreven worden bij de RvB), maar goed, dat is in dit geval geen optie, begrijp ikdagmar88 schreef:Jij zou het moeten weten.Kells schreef:Ik denk het laatste.Anja schreef:Wat een leuk idee.. hopelijk wordt ze snel loops![]()
Dat is toch wel een voordeel van lang lid zijn.. een nieuwkomer was tot op de grond afgebrand als ze met dit plan gekomen waren.
... dat kan ook.
Gelukkig staat het gros hier inmiddels hartstikke positief tegenover weloverwogen kruisingnesten
Want? Volgens mij heeft vrijwel niemand hier moeite met kruisingen uit geteste ouders.Anja schreef:Wat een leuk idee.. hopelijk wordt ze snel loops![]()
... dat kan ook.
Dat gelul van verbeteren is de bestaande kynologie ook niets mee op geschoten blijkt , die zijn nog bezig.Nanna schreef:Geen geleuter zoals toadline bullies of meer van dat enge werk. Wel graag proberen een betere hond te creëren dan de voorouders waren.dagmar88 schreef:Wat bedoel je daar mee?Nanna schreef: Als het doordacht, getest en met een prima doel voor ogen wordt gedaan juich ik het alleen maar toe hoor.
Nanna schreef:Geen geleuter zoals toadline bullies of meer van dat enge werk. Wel graag proberen een betere hond te creëren dan de voorouders waren.dagmar88 schreef:Wat bedoel je daar mee?Nanna schreef: Als het doordacht, getest en met een prima doel voor ogen wordt gedaan juich ik het alleen maar toe hoor.
Nanna schreef:het is een langhaar Whippet, geen SilkenSandra&co schreef:Schei eens uit met die Silken-foto's. Ik krijg het er helemaal warm van
Ja, andere naam voor hetzelfde beestjeNanna schreef: het is een langhaar Whippet, geen Silken
hahahah zou het,maar ze heeft wel een puntje hoor, als je hier op het forum pooppiejooppie bent, dan heb je vele streepjes voor hoorKells schreef:Ik denk het laatste.Anja schreef:Wat een leuk idee.. hopelijk wordt ze snel loops![]()
... dat kan ook.
Ik dacht dat je helemaal geen windhond meer wilde? Zit je Cleva een beetje 15 generaties te laten fokken.Nanna schreef:Nee, niet in een eerste generatie. Maar ik ben ook nog niet aan een nieuwe windhond toe.sjm schreef:Dat kon 'ie er toch niet uit krijgen?Nanna schreef:Is ze al loops? Ik zie dit wel zitten hoor
Ik zie het voor me. Laten we maar niks tegen hem zeggen, we laten het gewoon gebeuren.Nanna schreef:Haha! Zit hij daar met 45 honden en ik maar kieskeurig kijken. En dan vat ik er eens eentje ergens in 2032.sjm schreef:Ik dacht dat je helemaal geen windhond meer wilde? Zit je Cleva een beetje 15 generaties te laten fokken.Nanna schreef: Nee, niet in een eerste generatie. Maar ik ben ook nog niet aan een nieuwe windhond toe.![]()
Nanna schreef:Haha! Zit hij daar met 45 honden en ik maar kieskeurig kijken. En dan vat ik er eens eentje ergens in 2032.sjm schreef:Ik dacht dat je helemaal geen windhond meer wilde? Zit je Cleva een beetje 15 generaties te laten fokken.Nanna schreef: Nee, niet in een eerste generatie. Maar ik ben ook nog niet aan een nieuwe windhond toe.![]()
Ohhhh een logi mixKruimel53 schreef:De heren IJs bieden zich aan. Je hebt ze gezien.
Mijn Amor z’n moeder was HH whippet en z’n vader stb mechelmalinois schreef:Een lieve schattige mechel/hollander kruising?
Krijg je vast allerschattigste pups uit....