Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Trimtafel

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Wolfsblut
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Trimtafel

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Een trimtafel moet je zien. De deugdelijkheid controleren door er op te gaan zitten en flink wiebelen geeft je al een indicatie. Heel veel vielen er voor mij dan ook af. Uiteindelijk heb ik een hydraulische van het merk Otten gekocht. Iets duurder maar kwalitatief zeer goed.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ja, ooit van gehoord, ooit email verstuurd en nooit antwoord gekregen. Ze zitten hier in Eindhoven. Ik vertrouw ze niet, maar goed ook wat Wolfsblut zegt, je moet een trimtafel echt zien. Ik heb er ook ooit een bij Witjes besteld en dat ding was 2x niks.
grover
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door grover »

Ik heb een tweedehands trimtafel gekocht ooit, heeft een vriendinnetje voor me geregeld toen. Solide en vooral heel ding, kostte me 80 euro (en een jaar van m'n leven elke x als ik 'm uit de bijkamer moet tillen :LOL: ). Ongezien een trimtafel kopen zou ik ook niet zo snel doen idd, zeker niet als er wat zwaardere honden op moeten. Dan moet ie gewoon stevig zijn en niet wiebelen.
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door billy »

Als het voor niet te vaak gebruik is kan je veel beter een verstelbare kruk op wieltjes kopen en een tafel die je al hebt gebruiken. :wink:
Afbeelding
Neeltje

billy schreef:Als het voor niet te vaak gebruik is kan je veel beter een verstelbare kruk op wieltjes kopen en een tafel die je al hebt gebruiken. :wink:
Zoiets doe ik. Alleen is het een keukentafel van IKEA

Afbeelding

Klein als ik hem niet nodig heb, en als ik Lotje ga borstelen klap ik één kant uit, bureaustoel erbij en hopsa het werkt heerlijk. Na afloop met natte lap over de tafel en is weer schoon.

Afbeelding
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Mijn trimtafel komt van trim.nl. Ik wilde per se een hoge omdat ik lang ben en een brede omdat ik wil dat Elmo er languit op kan liggen.
Afbeelding
Neeltje

Heavy schreef:
billy schreef:Als het voor niet te vaak gebruik is kan je veel beter een verstelbare kruk op wieltjes kopen en een tafel die je al hebt gebruiken. :wink:
Hij gaat elke week gebruikt worden . Op tafel zou ook kunnen met een goede antislip maar ik heb echt een dubbele trimarm nodig . Jip heeft geen tafelmanieren :mrgreen:
Als je die met klemmen op je tafel kunt bevestigen kun je die bij trim.nl kopen. Ik heb een enkele, dat werkte prima. Gelukkig blijft Lotje nu redelijk stil staan.
Neeltje

Heavy schreef:
Neeltje schreef:
Heavy schreef:
Hij gaat elke week gebruikt worden . Op tafel zou ook kunnen met een goede antislip maar ik heb echt een dubbele trimarm nodig . Jip heeft geen tafelmanieren :mrgreen:
Als je die met klemmen op je tafel kunt bevestigen kun je die bij trim.nl kopen. Ik heb een enkele, dat werkte prima. Gelukkig blijft Lotje nu redelijk stil staan.
Ik heb niet meer de hoop dat Jip stil gaat staan :wink: het past ook bij zijn karakter . Letterlijk alle ruimte nemen die je kunt krijgen . Gaan liggen als ik zijn buik wil kammen en zijn poten verstoppen als die aan de beurt zijn . Bij de trimster staat hij vast en dan gaat het goed
Dan wordt het wel moeilijk ja.
Neeltje

Heavy schreef:
Nanna schreef:Ik vind het ruimtevretende monsters.
Ik gebruik gewoon de eettafel :engel: Kleed eroverheen, hond erop en gaan met die kraan.
Ja ik heb ook weinig opbergruimte . Dus ga eerst maar zo'n arm proberen op de keukentafel . Mocht dat niet lukken kan ik er altijd nog een tafel bij kopen
Ik vind het ook minder gesjouw. Nu hoef ik alleen het kleedje te pakken en erop te leggen. Niet nog eens een trimtafel in elkaar zetten en ja, waar laat je ze. Kleedje, nu ja uitloopmap, stofzuig ik na gebruik en schuif ik onder de bank. Tafeltje is best handig zo in de keuken.
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Mooie tafel!!
Afbeelding
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

vind dit wel een kek schortje :mann:

Afbeelding
Afbeelding
Neeltje

Doe je zoiets

Afbeelding

Lekker makkelijk en er blijft niets aan kleven.
Neeltje

Die is wel handig, maar mij veel te warm, daar zweet ik me kapot in. Ik heb ook zo'n plastic schort maar dan met bijtjes erop.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”