Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ochtendhond of avondhond?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Ochtendhond of avondhond?

Ongelezen bericht door Caro. »

Nee, ze slaapt in de huiskamer in de bench, sinds zaterdagnacht dus alleen. Verduisteringsgordijnen vind ik een beetje duur voor de raampartij
die wij achter hebben (openslaande deuren).

In de slaapkamer zou veel fijner zijn, maar dat kan dus niet vanwege een hele gevaarlijke trap én vanwege de kat die boven zijn veilige
plekje heeft.

Maarrrr... sinds zondagnacht is het een wat meer acceptabele 7.00 uur geworden, 2 nachten nu dus al :cheer:
Of we nu van moeheid de 5.00 uur niet gehoord hebben of dat ze zelf wat meer rust vindt, dat weet ik niet :mrgreen:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje

Ongelezen bericht door mijke »

Frootje schreef:Dat deed Froo ook. Ik laat haar dan altijd naar buiten om te plassen en daarna gaan we weer naar bed. Geen gezeur. :engel: Duurde een week of twee voordat ze het doorhad maar na de plasronde heeft ze gewoon niks aan mij ‘s ochtends, dus begon ze al gauw zelf ook gewoon weer in slaap te vallen na het ochtendrondje. Ik ben te saai dan. :LOL: Maar volgens mij is Jessie nog wel een stukje drukker dan Froo. Ze lijkt me in elk geval wel twee handen vol. Succes ermee in elk geval. Ik snap hoe je je voelt, ik ben ‘s ochtends ook niet te genieten. :LOL:
Zo deed ik het ook met Skittles als ie te vroeg wakker was. Acht uur okee, maar half 5? Nee toch maar niet :P Meestal werkte het wel maar op andere ochtenden zat ik alsnog halfslapend op de bank op een rondracende Skittles te letten. Gelukkig had ik Oor om hem bezig te houden!
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

mijke schreef:
Frootje schreef:Dat deed Froo ook. Ik laat haar dan altijd naar buiten om te plassen en daarna gaan we weer naar bed. Geen gezeur. :engel: Duurde een week of twee voordat ze het doorhad maar na de plasronde heeft ze gewoon niks aan mij ‘s ochtends, dus begon ze al gauw zelf ook gewoon weer in slaap te vallen na het ochtendrondje. Ik ben te saai dan. :LOL: Maar volgens mij is Jessie nog wel een stukje drukker dan Froo. Ze lijkt me in elk geval wel twee handen vol. Succes ermee in elk geval. Ik snap hoe je je voelt, ik ben ‘s ochtends ook niet te genieten. :LOL:
Zo deed ik het ook met Skittles als ie te vroeg wakker was. Acht uur okee, maar half 5? Nee toch maar niet :P Meestal werkte het wel maar op andere ochtenden zat ik alsnog halfslapend op de bank op een rondracende Skittles te letten. Gelukkig had ik Oor om hem bezig te houden!
Ik moet zeggen dat Jessie zich prima alleen vermaakt of gewoon rustig bij je komt liggen.
Maar het was dus al 10 dagen om 5.00 uur wakker, dan de tuin in voor een plas (die niet werd gedaan :hmmm: dus nodig moest ze niet).
Daarna bleef de tuindeur open en ging ze of al haar speeltjes naar buiten slepen of bij me liggen op de bank.

Geen idee waarom de klok nu 2 uur verzet is ineens, maar ik ben allang blij :cheer:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje

Ongelezen bericht door mijke »

Dat klinkt wel heel zoet :I: Heb je alweer nieuwe foto's?
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Csiva en Fiji zijn 24/7 honden. Altijd in voor actie. Dumás is een overdag hond en Luca maakt het allemaal niet zoveel uit.
Jits90
Zeer actief
Mijn ras(sen): Keeshond
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jits90 »

Noa is echt een ochtendhond, die staat bij dag en dauw al in m'n gezicht te kwispelen. Als ik me dan omdraai, gaat ze met een diepe zucht op de grond liggen en mij verwijtend aankijken :LOL:
Damy is dan weer een avondhond. 's Ochtends lekker uitslapen tot een uur of 3 :mann: en dan 's avonds ready for action.
Echter nooit last dat ze niet mee willen op ochtend- of avondronde. Wandelen is altijd leuk, om 6.00u en om 23.30u.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”