Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
veertje schreef:Ik zat ook al te kijken. Wellicht is het beter dan bij een van die rassen, maar normaal vind ik het alles behalve.
Misschien bedoelt Sandra puur de oogkleur hoor, maar als je het hebt over normale ogen vallen mij gelijk die oogleden op en kan ik het al geen normaal beeld meer vinden.
kijk eens naar de mastino qua ogen, dan is dit 100% beter .... en ja een dog zal nooit de ogen van een herder hebben, maar dit is echt heilig in verhouding tot
DIT
Nu ben ik natuurlijk mijn wattes gewent en die heeft ook wel een beetje dat doggen oog gebeuren...
Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 11 jun 2018 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Euh ja, dat is een stuk erger en misdadig in mijn ogen maar dat maakt nog niet dat deze hond wél normale oogleden heeft. Beter is niet gelijk aan normaal/gezond.
Dat is hetzelfde als een kortsnuit met iets langere snuit fokken: ja het is iets minder kort maar dat maakt het nog steeds geen normale snuit.
Zamunda schreef:Euh ja, dat is een stuk erger en misdadig in mijn ogen maar dat maakt nog niet dat deze hond wél normale oogleden heeft. Beter is niet gelijk aan normaal/gezond.
Dat is hetzelfde als een kortsnuit met iets langere snuit fokken: ja het is iets minder kort maar dat maakt het nog steeds geen normale snuit.
als je zo redeneert dat moeten we terug naar de wolf... want dat is normaal
mijke schreef:Nou als je dat normale ogen vindt moet je misschien zelf ook even naar de oogarts
voor een Mastino mix is dat helemaal niet verkeerd, wat ik voor bij zie komen normaal gesproken is met oogleden tot op de grond, en het kan niet eens kijken, deze kan wel zien, en je ziet ogen.....
Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 11 jun 2018 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Zamunda schreef:Euh ja, dat is een stuk erger en misdadig in mijn ogen maar dat maakt nog niet dat deze hond wél normale oogleden heeft. Beter is niet gelijk aan normaal/gezond.
Je kunt wel proberen om het zo recht te lullen, maar het gaat toch echt voornamelijk om gezond. En als je deze oogleden gezond vindt dan heb je gewoon een heel vertekend beeld van hoe gezonde oogleden eruit zien.
mijke schreef:Beter dan bij de gemiddelde mastino is niet hetzelfde als normaal. Nouja wat Zamunda ook al zegt dus
In jou optiek......Gil heeft in jullie optiek ook geen gewone ogen... in de mijne wel voor dit ras is dit normaal en zolang ze er geen last van hebben...... en dat heeft ie niet. t beperkt hem niet ( nul) in zijn functioneren...
Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 11 jun 2018 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kunt wel proberen om het zo recht te lullen, maar het gaat toch echt voornamelijk om gezond. En als je deze oogleden gezond vindt dan heb je gewoon een heel vertekend beeld van hoe gezonde oogleden eruit zien.
dat zal dan best zo zijn, ik denk dat deze pup veel betere ogen heeft dan de doorsnee Mastino.. en dat is dus een ras dat ik geweldig vind qua karakter maar nooit zou nemen om de vellen en lellen en de ogen idd...
S@ndr@ schreef:dat zou bij deze zomaar kunnen ja, ik denk dat t een betere Mastino achtige zou kunnen worden.. ik ben heel benieuwd naar hoe dat uitgroeit
Ik wilde eerst zeggen schattig x schattig, maar na het zien van de tweede foto denk ik haai x schattig .
Heb je al geïnformeerd? Het is wel echt een snoepje zeg !
Ja, is al gereserveerd, genoeg reacties. Was ook wel te verwachten met zo´n eerlijk hondje. Bovendien komt hier niet. nog. een. flapper. Gewoon weer een puntig ding.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Crescent schreef:Ja, is al gereserveerd, genoeg reacties. Was ook wel te verwachten met zo´n eerlijk hondje. Bovendien komt hier niet. nog. een. flapper. Gewoon weer een puntig ding.