Je kan heerlijk met hem stoeien en ik vertrouw hem altijd.
Echter 1 ding moet je niet doen. En dat is in zijn gezicht blazen. Hij haalt meteen uit. KLAK! klappen de tanden dicht waar je neus of lippen zijn...
Wat is dat? En keer op keer. Dus je kan met je gezicht op hem drukken. Heerlijk stoeien. Je handen in zijn mond steken en kusjes op zijn voorhoofd geven. Echter zodra je blaast in zijn gezicht....pfff...dan haalt hij uit. Hap! En recht in je smoel. Mijn partner schrok zich kapot en ik ook. Beetje getest en hij blijft het ook doen. Er zit dus echt geen kwaad in die hond en het lijkt een reflex.
Blaas is hap. En goed hap. Klak! Zonder grom. Zonder lullig kijken en zonder enige emotie daarna. Poeslief ligt hik bij je. Dan zeg je Guusje...kijkt hem even aan en blaast in zijn gezicht en dan HAP!!!
Ik merk dat ik daar nu een beetje mee zit als hij met andere mensen speelt. Stel ze blazen in zijn gezicht. Vooral als je het echt duidelijk doet. Dus naam zeggen. Aankijken...pffff met getuitte lippen dan vliegt hij direct met een harde klak van de tanden naar je gezicht

Zou hij gepest zijn of hebben meer honden dit? Hij is dan ook echt helemaal niet kwaad.