Speciaal op verzoek van hakunamatata ben ik daarnet bezig geweest met foto's uploaden dus ik zal ze zo plaatsen

. Is er ook nog animo voor één of meer filmpjes? Zoja dan ga ik daar straks nog even mee aan de slag.
bram en thijs schreef:Zamunda schreef:hoe het moet als er over een paar jaar misschien een vierde hond bij moet

.
Oh alsjeblieft

Whahahahaha

. Bereid je er maar vast op voor

.
noekie schreef:Wat een ontzettende leukerd

Hij is in het echt zelfs nóg leuker

!
Johnny Jones schreef:Hahaha, die foto!!
Ja, smakelijk hè

. En ja die nachten komen wel goed hoor, heb ik alle vertrouwen in.
hakunamatata schreef:Jaaa, wanneer kan ik Iepje komen brengen?
Kan ik je ook gelijk verzekeren dat je dan een toch wel iets mooier uitzicht hebt wanneer je 's ochtends je ogen opent :mann
Hahaha

.
hakunamatata schreef:Ik zou 's nachts iets minder toegeeflijk zijn. Maar ach, als dat het enige is dat nu niet vlekkeloos gaat. Hij staat echt leuk zo bij Laissah en Willem en het klinkt gewoon allemaal zo goed! Je bent alleen wel erg zuinig met beeldmateriaal

Ik ben (nog) niet toegeeflijk hoor, vraag maar aan (jat)Moos

. Als ik lig te pitten kan ik hem niet tegenhouden en hij was gisteren nog aan de diarree dus als hij een paar keer bij de deur gaat staan dan laat ik hem toch maar even naar buiten (in mijn eigen belang). Vandaag heeft hij mooie ontlasting dus vannacht kan hij een nachtelijk avontuurtje op zijn buik schrijven

. Maar ja joh, stelt niks voor hoor.
Heavy schreef:En zet gewoon een raam open voor hem . Lijkt me geen overbodige luxe met al die honden op de slaapkamer en deze hitte

Ja jemig, natuurlijk staat er een raam open met deze hitte en bezetting

. Maar dat is een kiepraam mét een hor, dus daar kan/mag hij niet door naar buiten. Ja ik weet het, die hond mag ook niks en heeft het vreselijk zwaar hier

. Nee joh, met een paar nachten is hij echt wel gewend aan zijn huidige slaapkamer-arrangement, als het komende nacht al niet is. En zoniet dan verzin ik er dan nog wel wat op.
Sekreetje schreef:Ik vind hem schitterend en een Ragnar.

Dankjewel! Nu maar hopen dat zijn eigenaresse zich niet bedenkt

. Dat is natuurlijk het risico van 'op proef'.
Lunatic schreef:Leuk die verhalen en zo aan de foto te zien is hij helemaal relaxed
Ik vind Scruf(fie) een hele leuke en toepasselijke naam

Ja hij heeft het echt heel erg naar zijn zin en kan al heerlijk ontspannen, ligt lekker te dromen en om de haverklap zijn ballen te luchten

.
Biet schreef:Johnny Jones schreef:Ik vind het een echte Otis! Of Oemfoefoe!
Jaa!
En maak dan een filmpje waarin je roept dat ie hier moet komen..
Dat ik ''OEMFOEFOE'' sta te roepen bedoel je

?
bram en thijs schreef:Moet het dan niet Pumba zijn?
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben?