Niet heel verrassend bij deze kruising, maar toch.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ravi in Zamunda ♥ . Uit met de zwempret? (p32)
Moderator: moderatorteam
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Aantal honden: 2
Re: Logee in Zamunda; foto's en filmpjes
Wat is hij retewendbaar zeg 

- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Leuk
, leuk
, leuk
!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
- Aantal honden: 1
Hij is veel groter dan ik dacht joh! Lekker racen
Lais moet hem wel ff grondig inspecteren
Maar dat ziet er heel veelbelovend uit allemaal! Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit nog fout gaat!
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Stél dat er hier nog een hond bijkomt; afspraak...
Het is echt een vreselijke jatmoos
!!! En een klimgeit, knuffelkont en racemonster
.
te kijken op het moment dat ze hem in de bocht wil volgen en er vierkant uitvliegt
.
), maar gek genoeg had ik helemaal nog niet aan dat dikgedrukte gedacht. Misschien ook wel omdat ik dacht dat hij wat lichter was.
Het voelt wel weer heel compleet zo trouwens.
.
!
. Nee
. Wat is de relatie eigenlijk tussen Bran, Rickon en Sansa?
.
Ja hè! Lais stond ook zoHillieS schreef:Wat is hij retewendbaar zeg
Ik weet niet of ik hier nou al op gereageerd had (het is een béétje chaotisch in mijn hoofd momenteelManuma schreef:Die past nou perfect in jouw roedel! Een zwarte meneer terugGeweldig!
Het voelt wel weer heel compleet zo trouwens.
Bekt niet lekkerbram en thijs schreef:Sirius. Naar Sirius Black uit Harry Potter.
Dankjewel, we zijn er zelf ook onwijs gelukkig meeJetski schreef:Wat een mooie ruimte hebben jullie trouwens.
EuhAlex schreef:Wat leuk en wat fijn, een proefweek
Ga je Willem nu Rickon noemen en Laissah wordt Sansa? Ah toe?
Ik heb van tevoren ook aan Bram zitten denken, maar ik vind hem vooralsnog geen Bram.Mary schreef:Oh die is leuk.
Ik vind het wel een Bram.
Nee en Lais moet binnenkort loops wordenHeavy schreef:Is hij gecastreerd? Hij valt helemaal weg in de tuin er kunnen er nog wel een paar bij
Willem mengt zich niet in de echte drukte maar hij blijft er toch wel echt bij en zoekt Bran ook op (en vice versa nog meer)! Het valt me toch nog toe ook echt alles mee, ik had verwacht dat Willem het toch wel spannend zou vinden, vooral in huis.Ingrid48 schreef:wat een leuke filmpjes! Willem vindt het allemaal maar wat druk en Lais moet natuurlijk nog flink wennen, maar volgens mij moet dit wel goed komen
- mijke
- Zeer actief
Ik vind Bran trouwens echt een ruknaam, die zou ik gewoon helemaal niet meer bezigen als ik jou was. Straks went ie nog
Dat had mijn vriendin ook met haar herplaatser, die heet Timo en dat vindt ze vreselijk maar toen ze hem na een paar weken eindelijk kon halen had ze al zo vaak over Timo gepraat dat het te raar werd om het nog te veranderen.

- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Het zou ook eigenlijk Padfoot moeten zijn maar Paddy is ook niet veel. Doe dan Bren, fonetisch hetzelfde maar net iets minder gemaakt.Zamunda schreef:Bekt niet lekkerbram en thijs schreef:Sirius. Naar Sirius Black uit Harry Potter.![]()

-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Veel plezier met Logee 
- Zamunda
- Zeer actief
Het lijstje. Best veel goede gokken hè
. Heeft iemand al uitgerekend wie er doorgaat voor de (inbouw)koelkast?
hakunamatata: Teefje, jaar of 3 à 4, kruising, ongeveer 30cm hoog, flaporen.. zoiets
metav: zwart 5 kilo 25 cm hoog reu, West Highland terrier lijkt die op
Heavy: teefje , middelgroot, ruwharig , donkere kleur, 2 jaar
Lothian: reu, half jaar oud, spanielbloed, en de naam wordt Gabbana
crutz: Een ontspoorde 1,5 jaar oude puntoor (herder achtige) natuurlijk uit werklijnen......
Tedzy (of Emmalinde
): klein reutje, 30 cm hoog, tussen de 1 en 3 jaar oud, lang- of ruwharig
bram en thijs: Grote Zwitser met de naam Koen.
Sandra en anderen: een jonge hond vanaf 6 maanden oud
Alex: Een gecastreerde reu waarvan de moeder uit Roemenië komt, zij is drachtig naar Nederland gekomen. Zamunda's hond is dus hier geboren. Hij is 10 maanden oud en heeft het uiterlijk van een kleine herder, kortharig, lichtbruin met wit (zoals sommige collies). Hij wordt herplaatst omdat de huidige eigenaresse hen eigenlijk alleen opving, maar dat liep uit de hand. Nu kan zij niet meer voorzien in zijn hoge energiebehoefte en zoekt ze precies iemand als Zamunda omdat ze Pepper een beter leven gunt. Oh ja, hij heet nu nog Pepper, maar Zamunda noemt hem Tales.
petra1: Reu, gecastreerd, 50cm maximaal, totaal onherleidbaar bastaard. Oh, en hij is gevlekt. En uiteraard gaat ie, heel origineel, Vlekkie of Spot heten
Mellow: Het is een reu, want Lais wil natuurlijk wel de enige keizerin blijven in huis. Middelmaatje zodat ze ermee kan gaan sporten. Kleur bruin/zwart, gladharig met puntoren. Leeftijd 1,5 jaar. De naam wordt Teun.
mijke: teefje, kortharig, 10 kilo, modelletje langpootmug, zwart en een jonger dan een jaar.
HillieS: Een leuke hond, Tussen de 0 en 10 jaar, Tussen de 25 en 68 cm, En het is een reu of een teef
Tineke: het zal wel geen Fila worden
Zinodo: Teef, maatje 30cm, onder de 10 kg, jonger dan 1 jaar maar ouder dan 6 maanden, kortharig. Kattig en pittig naampje erbij en een strik erop hoeft niet
nomo: Teefje, nu 30cm hoog, maar kan eenmaal uitgegroeid nog iets bij komen. Tussen de 5 en 8 maanden oud op het moment en nog net onder de 10 kilo. Donker gekleurd en een vrij kort vachtje.
Shibby: Het wordt een reu, cm of 40-50, 1,5-2 jaar. Iets spaniel of herder achtigs, geen oostblokker en de naam ga ik niet over.
noekie: reutje, kortharig, zwart, ongeveer 40 cm, is nog wel in de groei, flaporen en een lekker bekkie, naam Stoffel
Ptje: Het wordt een mexicaans naakthondje, 3-4 jaar oud en ze gaat djamila , Jamaica of Danitchia heten. Oja kleertjes opsturen mag en het liefst roze met veel kant.
Johnny Jones: Teefje, een half jaar oud, kruising Herder x Appenzeller
fenneke:Klein zwart jonge reu heeft leuke naam maar krijgt een wat mindere
nieuwe naam
Machie: t wordt een hond. Reu/teef/castraat. tussen de 0 en 6 jaar. tussen de 30 en 65 cm. En t beest heet frits ofzo.
Eilfy: Reutje tussen de 8 en 18 maanden oud. Kortharig, donkere kleur met iets witte afrekening. Schofthoogte rond de 45-55cm. Flaporen. Kruising retriever
twinkeltje: Naam Elf, Ras mix lab, leeftijd 2
bram en thijs2: Een Pumi van 7 met de naam Tommie.
Boutje: Breezer. Hij is hoofdzakelijk zwart, rond het half jaar, en inderdaad hier geboren maar in een buitenlands asiel verwekt, wordt dus en verrassing hoe hij uiteindelijk uitgroeit!
hakunamatata: Teefje, jaar of 3 à 4, kruising, ongeveer 30cm hoog, flaporen.. zoiets
metav: zwart 5 kilo 25 cm hoog reu, West Highland terrier lijkt die op
Heavy: teefje , middelgroot, ruwharig , donkere kleur, 2 jaar
Lothian: reu, half jaar oud, spanielbloed, en de naam wordt Gabbana
crutz: Een ontspoorde 1,5 jaar oude puntoor (herder achtige) natuurlijk uit werklijnen......
Tedzy (of Emmalinde
bram en thijs: Grote Zwitser met de naam Koen.
Sandra en anderen: een jonge hond vanaf 6 maanden oud
Alex: Een gecastreerde reu waarvan de moeder uit Roemenië komt, zij is drachtig naar Nederland gekomen. Zamunda's hond is dus hier geboren. Hij is 10 maanden oud en heeft het uiterlijk van een kleine herder, kortharig, lichtbruin met wit (zoals sommige collies). Hij wordt herplaatst omdat de huidige eigenaresse hen eigenlijk alleen opving, maar dat liep uit de hand. Nu kan zij niet meer voorzien in zijn hoge energiebehoefte en zoekt ze precies iemand als Zamunda omdat ze Pepper een beter leven gunt. Oh ja, hij heet nu nog Pepper, maar Zamunda noemt hem Tales.
petra1: Reu, gecastreerd, 50cm maximaal, totaal onherleidbaar bastaard. Oh, en hij is gevlekt. En uiteraard gaat ie, heel origineel, Vlekkie of Spot heten
Mellow: Het is een reu, want Lais wil natuurlijk wel de enige keizerin blijven in huis. Middelmaatje zodat ze ermee kan gaan sporten. Kleur bruin/zwart, gladharig met puntoren. Leeftijd 1,5 jaar. De naam wordt Teun.
mijke: teefje, kortharig, 10 kilo, modelletje langpootmug, zwart en een jonger dan een jaar.
HillieS: Een leuke hond, Tussen de 0 en 10 jaar, Tussen de 25 en 68 cm, En het is een reu of een teef
Tineke: het zal wel geen Fila worden
Zinodo: Teef, maatje 30cm, onder de 10 kg, jonger dan 1 jaar maar ouder dan 6 maanden, kortharig. Kattig en pittig naampje erbij en een strik erop hoeft niet
nomo: Teefje, nu 30cm hoog, maar kan eenmaal uitgegroeid nog iets bij komen. Tussen de 5 en 8 maanden oud op het moment en nog net onder de 10 kilo. Donker gekleurd en een vrij kort vachtje.
Shibby: Het wordt een reu, cm of 40-50, 1,5-2 jaar. Iets spaniel of herder achtigs, geen oostblokker en de naam ga ik niet over.
noekie: reutje, kortharig, zwart, ongeveer 40 cm, is nog wel in de groei, flaporen en een lekker bekkie, naam Stoffel
Ptje: Het wordt een mexicaans naakthondje, 3-4 jaar oud en ze gaat djamila , Jamaica of Danitchia heten. Oja kleertjes opsturen mag en het liefst roze met veel kant.
Johnny Jones: Teefje, een half jaar oud, kruising Herder x Appenzeller
fenneke:Klein zwart jonge reu heeft leuke naam maar krijgt een wat mindere
Machie: t wordt een hond. Reu/teef/castraat. tussen de 0 en 6 jaar. tussen de 30 en 65 cm. En t beest heet frits ofzo.
Eilfy: Reutje tussen de 8 en 18 maanden oud. Kortharig, donkere kleur met iets witte afrekening. Schofthoogte rond de 45-55cm. Flaporen. Kruising retriever
twinkeltje: Naam Elf, Ras mix lab, leeftijd 2
bram en thijs2: Een Pumi van 7 met de naam Tommie.
Boutje: Breezer. Hij is hoofdzakelijk zwart, rond het half jaar, en inderdaad hier geboren maar in een buitenlands asiel verwekt, wordt dus en verrassing hoe hij uiteindelijk uitgroeit!
- mijke
- Zeer actief
Nou ik win iig niet
Ik had mijn leeftijd niet aan moeten passen. Maar dat was jouw schuld, want jij vroeg je in een ander topic af of je een pup wel aan kon
En je hebt ons ook mooi voor de gek gehouden met dat 'kleine hond van 10 kilo tuigje'- verhaal!
Je hebt ons gewoon een loer gedraaid!
- bram en thijs
- Zeer actief
Ben je niet helemaal lekker, dat doe je maar mooi zelfZamunda schreef:Heeft iemand al uitgerekend wie er doorgaat voor de (inbouw)koelkast?

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Ahw wat leuk is ie
het wordt natuurlijk nog ff wennen als ze merken dat ie echt blijft maar het ziet er al heel veelbelovend uit
De koelkast gaat helaas mijn neus voorbij maar ik kan me helemaal voorstellen dat je verliefd bent op deze guiterik.
Het vorige vrouwtje zal helemaal blij worden van deze filmpjes.
Heel veel plezier met deze mooie jongen, ik ben heel benieuwd hoe hij gaat heten, de eerste naam die me te binnen schiet is Runner.
De koelkast gaat helaas mijn neus voorbij maar ik kan me helemaal voorstellen dat je verliefd bent op deze guiterik.
Het vorige vrouwtje zal helemaal blij worden van deze filmpjes.
Heel veel plezier met deze mooie jongen, ik ben heel benieuwd hoe hij gaat heten, de eerste naam die me te binnen schiet is Runner.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- mijke
- Zeer actief
maze runner? of blade runner?Ptje schreef:de eerste naam die me te binnen schiet is Runner.
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Mellow en Noekie denk ik...Zamunda schreef:Het lijstje. Best veel goede gokken hè. Heeft iemand al uitgerekend wie er doorgaat voor de (inbouw)koelkast?

- Zamunda
- Zeer actief
Ik hoop het wel heel erg moet ik zeggen. Zoals het er nu naar uitziet ben ik de enige die mogelijk de 'stoorzender' zal zijn. Qua honden gaat het nu super, qua katten zie ik het wel goed gaan, met ons is hij ook hartstikke leuk en de klik is er zeker, maar... hij kan nogal piepenLongFields schreef:Hij is leuk zeg! Hoe oud is hij?
Heel veel plezier de komende week op proef, ik denk als het nu al zó goed gaat dat het wel een blijvertje zal worden.
.hakunamatata schreef:Maar wat een leukerd zeg! Heeeeeeel wat anders dan ik had verwacht. Wat was dat eigenlijk met tuig voor 30cm hondje en kleine hondenfietskar?
Er hoorde natuurlijk nog wel een Zamunda-actie bij
Ja, dat was dus die Zamunda-actiemijke schreef:Nou ik win iig nietIk had mijn leeftijd niet aan moeten passen. Maar dat was jouw schuld, want jij vroeg je in een ander topic af of je een pup wel aan kon
En je hebt ons ook mooi voor de gek gehouden met dat 'kleine hond van 10 kilo tuigje'- verhaal!
Je hebt ons gewoon een loer gedraaid!
Ja ik zit qua hoe het met de honden gaat wel een beetje op wolken hoor! Ik heb ook helemaal niet de behoefte om ze in de gaten te houdenhakunamatata schreef:Maar hij past wel ontzettend leuk bij je eigen tweetal en wat een droom van een kennismaking zo.Hopelijk gaat hij het ook een beetje leuk doen qua training en behendigheid, omdat dat toch wel iets is wat je erg graag wilde doen. En ach, anders moet er gewoon een vierde bij
Ja ik dacht dat hij toch wel een centimeter of 10 kleiner zou zijn naar aanleiding van onderstaande fotomijke schreef:Hij is veel groter dan ik dacht joh! Lekker racenLais moet hem wel ff grondig inspecteren
Maar dat ziet er heel veelbelovend uit allemaal! Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit nog fout gaat!

Maar die andere zijn gewoon zo achterlijk groot
Met Lais hebben we dat zo gedaan ja! Die heeft een dag of drie/vier hier rondgelopen zonder naam omdat we niet aan haar oude naam wilden wennen.mijke schreef:Ik vind Bran trouwens echt een ruknaam, die zou ik gewoon helemaal niet meer bezigen als ik jou was. Straks went ie nogDat had mijn vriendin ook met haar herplaatser, die heet Timo en dat vindt ze vreselijk maar toen ze hem na een paar weken eindelijk kon halen had ze al zo vaak over Timo gepraat dat het te raar werd om het nog te veranderen.
Het is maar een gevoel, maar ik had de afgelopen uren het idee dat B er wel wat steun uit haalde als ik hem bij zijn naam riep. Maar vanaf nu kan een werknaam ook wel denk ik
Mwah, ik vind Paddy een stuk leuker dan Siriusbram en thijs schreef:Het zou ook eigenlijk Padfoot moeten zijn maar Paddy is ook niet veel. Doe dan Bren, fonetisch hetzelfde maar net iets minder gemaakt.Zamunda schreef:Bekt niet lekkerbram en thijs schreef:Sirius. Naar Sirius Black uit Harry Potter.![]()
Nou, dat hoort de jury natuurlijk te doenbram en thijs schreef:Ben je niet helemaal lekker, dat doe je maar mooi zelfZamunda schreef:Heeft iemand al uitgerekend wie er doorgaat voor de (inbouw)koelkast?
Ik heb ze nog niet doorgestuurd, heb wel verteld over hoe goed de introductie ging en dat vond ze een mooi begin maar ze (zij en haar kinderen) waren op dat moment onrustig en verdrietig zei ze dus ik laat het maar even zo.Ptje schreef:Het vorige vrouwtje zal helemaal blij worden van deze filmpjes.
Runner of een variant erop vind ik wel wat
mijke schreef:maze runner? of blade runner?
- Barkley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spinone Italiano
tuin? landgoed!
wat een pracht van een roedel heb je zo
- Zamunda
- Zeer actief
ParadijsjeBarkley schreef:tuin? landgoed!
En dankje. We waren vanavond nog even aan het uitmesten en de honden waren toen aan het darren in de achtertuin, heel vreemd maar het was zo heerlijk om er weer drie honden te zien lopen... echt compleet
- Zamunda
- Zeer actief
LeukTamara81 schreef:Super leuk Zamunda![]()
Ik word helemaal blij van het filmpjeWat heb je een leuke hond gevonden!
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Niet wat ik verwacht had n.a.v. je wensen, maar wel heel leuk! Wat een knapperd. Veel geluk samen!

- Zamunda
- Zeer actief
Nee hè, ik zou het op basis van alleen de foto's/kruising ook echt niet bedacht hebben. Maar hij is - naar zeggen - een clown, vrolijkerd en werkt graag met de baas en is een heel fijn maatje. Hij heeft ook een blauwe maandag hoopers gedaan dus de kans zit erin dat hij behendigheid leuk vindt. Nou denk ik niet dat ik hem laat gaan als hij behendigheid niet leuk blijkt te vinden aangezien ik hem verder zo onwijs leuk vind en hij ook nog eens geweldig in de roedel lijkt te passen. Dus dan moet er over een paar jaar nog maar een vierde komen en ik denk dat dat dan een puppedup wordt van één van de in dit topic genoemde rassen.Hilde schreef:Niet wat ik verwacht had n.a.v. je wensen, maar wel heel leuk! Wat een knapperd. Veel geluk samen!
-
Persistence
- Zeer actief
Wat een leukerd is het geworden!
Mag ik vragen waar je hem gevonden hebt?
- bram en thijs
- Zeer actief
Nee. Dan wil iedereen.Persistence schreef:Wat een leukerd is het geworden!Mag ik vragen waar je hem gevonden hebt?

- Crescent
- Zeer actief
Okee. Ik heb dus net serieus zitten Googlen waar Zamunda ligt en kom niet verder dan een krekelsoort en een fictieve plaats in Afrika.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
- bram en thijs
- Zeer actief
Dat was dan ver rijden voor dat arme stel.Crescent schreef:plaats in Afrika.

- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Biet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder
Jaaa, een actiefilmpje.
Ziet er erg goed uit.
Die kan Lais dollen, zal ze leuk vinden..
Ziet er erg goed uit.
Wiel
-
M@rijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Ik denk uit de film coming to americaCrescent schreef:Okee. Ik heb dus net serieus zitten Googlen waar Zamunda ligt en kom niet verder dan een krekelsoort en een fictieve plaats in Afrika.
- Zamunda
- Zeer actief
Dat is het preciesM@rijke schreef:Ik denk uit de film coming to americaCrescent schreef:Okee. Ik heb dus net serieus zitten Googlen waar Zamunda ligt en kom niet verder dan een krekelsoort en een fictieve plaats in Afrika.
In die film heb je het koninkrijk Zamunda en bij het paleis aldaar lopen de giraffen en andere wilde dieren zo voor de ramen langs en in de tuin, dat gevoel heb ik op onze plek ook en daarom is dit voor mij klein Zamunda
bram en thijs schreef:Nee. Dan wil iedereen.Persistence schreef:Wat een leukerd is het geworden!Mag ik vragen waar je hem gevonden hebt?
Ja hè, ik weet echt niet wat me overkomtbilly schreef:Wat gaat het al goed zeg, leuke filmpjes
Ja dat vindt ze geweldig, dikke pretBiet schreef:Jaaa, een actiefilmpje.
Ziet er erg goed uit.
-
kathy
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Ooooo, wat een geweldig leuke hond en wat gaat het goed.
- Crescent
- Zeer actief
Echt een hele mooie hond om je al hele leuke roedel te versterken. In Zamunda. Tussen de giraffen 
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
Ohhh, daar zou ik ook voor vallen. En dan ook nog een ruwhaar 

Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017