Wie helpt?

edit - Labradors dus, er moet dus wel een redelijke ring uitgezet kunnen worden
Moderator: moderatorteam
ja qua ondergrond is dit perfect denk ikMachie schreef:Er zijn nu 3 kunstgrashallen in nederland (wordt vooral agility en hoopers gedaan) 1 daarvan heeft ruimte zat om te parkeren, maar zulke hallen zijn wel relatief duur om te huren. Die laatste ligt in Hoogerheide, http://www.wwindoor4all.nl
bedankt voor de tips! Fruithof had ik idd ook al op mijn lijstjeHamilton schreef:Fjord Hest gard in Hoenderloo, beetje gedateerde manege ( en toiletten) en parkeren op het grasveld voor de manege.
Manege de Fruithof in Heeteren, mooie buiten terreinen en grote binnenbak en zeer goede catering !
Hier zijn ook (grote) evenementen agility geweest, zeker geschikt dus.marrieeeb schreef:Geen idee of het zo werkt maar wij hebben over 2 weken een show met de vereniging bij Manege de Spreng in Laag Soeren. Redelijk centrale locatie en ze zijn er vaker geweest dus dan moet het bevallen zijn.
die en manege st frans in alverna/wijchenJules01 schreef:Dogcenter Zaltbommel?
_Leonie schreef:Manege de Fruithof vond ik met de rasloze show wel kleine ringen hebben. Kan wel iets uitbreiden maar ik kon met Ayleen niet fatsoenlijk draven.
Oh ja, de Roskam! Wat suf, die zit bij mij in de straat!Pauline schreef:manege Zilfia's Hoeve in Houten en manege de Roskam in Kapel-Avezaath.