Moderator: moderatorteam
Nou inderdaad.... waar dan?mijke schreef:Huh??? Nu kan het er op dit forum inderdaad soms lomp aan toe gaan maar daar zie ik in dit topic echt preciés helemaal niks van terug. Alleen Cleva formuleert het wat bot maarja, dat is gewoon Cleva. Ik snap niet waarom je zo gepikeerd reageert. Omdat we niet de gewenste antwoorden geven?schelsey schreef:Bedankt voor diegene die toch een normale reactie hebben kunnen geven in plaats van betweterig te antwoorden maar ja.
Ondertussen al gewend dat er wat vervelende typekes onder jullie zitten die het niet kunnen laten nen mens wat te provoceren.
Dit is een hondenforum dus vragen staat vrij hee
Soit, ben weer lekker wakker geschoten en weet nu weer waarom ik hier weg bleef tijdje terug, denk dat ik dit maar terug zal doen !
Ja hoor, haal er een hele generatie bij.Lizzie. schreef:typisch weer zo'n reactie van de ''pamper'' generatieals het niet aanstaat gaan ze stampvoeten, gillen, janken, en wegrennen
En hoe oud moet je zijn om tot de "pamper" generatie te behoren? Volgens mij is Schelsey in de 50Leonie. schreef:Ja hoor, haal er een hele generatie bij.Lizzie. schreef:typisch weer zo'n reactie van de ''pamper'' generatieals het niet aanstaat gaan ze stampvoeten, gillen, janken, en wegrennen
Cleva schreef:Hou je bek. Ik ben supergezellig, verdomme.mijke schreef:Alleen Cleva formuleert het wat bot maarja, dat is gewoon Cleva.
Krijg je geen problemen met buren? Een buurvrouw hier verderop paste ook veel op honden maar daar werd in de buurt toch wel over gemekkerd. Terwijl de honden niet echt veel overlast gaven. Maar je zag haar dan natuurlijk wel een ronde lopen hier in de buurt met zes hondenNanna schreef:Ik doe in principe één hond per keer. maar soms vraagt iemand of een hondje één dagje terecht kan en als ik dat hondje goed ken kan dat wel. Je wilt je clientèle ook niet altijd voor het hoofd stoten.
Dus. Gisteren was Guusje erbij. De twee bij elkaar horende teckeltjes werden pas 's avonds opgehaald en de Pumi die drie weken blijft werd al 's morgens gebracht.
Dat waren VIER honden extra voor één dag. En ze hèbben me toch een lol gehadMijn tuin ziet er niet meer uit want die is als racebaan gebruikt.
Maar ik kon 's avonds wel doodvermoeide logeetjes weer afgeven![]()
Het is ook fijn dat ze het hier echt naar hun zin hebben. Guus werd opgehaald, marcheert naar buiten, doet een plas en loopt zó weer bij me naar binnenDie wou weer kloten met Csikasz.
![]()
Honden vinden een roedel veel leuker. En neem het ze als sociale dieren eens kwalijk.
_Tiny_ schreef: Leuk is dat he! Grootste compliment wat je krijgen kan ♥
Zo bracht ik eens 2 dwergpoedels naar huis met de auto. We stappen uit en ik loop nog even bij het baasje mee naar binnen. We kletsen wat en toen ik weer naar huis wou liepen de poedeltjes zo achter mij aan en zaten eerder in de auto dan ik.
Cleva schreef:Hou je bek. Ik ben supergezellig, verdomme.mijke schreef:Alleen Cleva formuleert het wat bot maarja, dat is gewoon Cleva.
Rebble schreef:En hoe oud moet je zijn om tot de "pamper" generatie te behoren? Volgens mij is Schelsey in de 50Leonie. schreef:Ja hoor, haal er een hele generatie bij.Lizzie. schreef:typisch weer zo'n reactie van de ''pamper'' generatieals het niet aanstaat gaan ze stampvoeten, gillen, janken, en wegrennen