Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
ik zoek een degelijk en vooral zeer comfortabel tuigje voor een enorme windhond (> dan een Grey). Die met een driepuntssluiting lijken me erg veilig, maar ook best warm en ik vraag me af of het voor hem echt nodig is.
WIe heeft er tips?
Ik vind zelf de H tuigen van rogz for dogs praktische tuigen zonder veel stof. Ze zijn op 3 punten verstelbaar, ook de band tussen de voorpoten kan versteld. Hierdoor is het beter passend te maken voor honden met verschillende borstdieptes.
Zelf ben ik momenteel verliefd aan het kijken naar de tuigen van DOG Copenhagen. Ze lijken mij voor de hond prettig zitten en ik vind ze mooi en praktisch. Hoe de pasvorm is weet ik niet.
fijne tips al, ga ik eens naar kijken
ja ik keek naar die van Ruffwear en vond het idd erg veel stof.
@ Nanna, klopt hij trekt niet. maar hij is wel in staat ineens een enorme ruk te geven aan de lijn als ie iets ziet/hoort/ruikt, en ik wil met hem gaan fietsen, dan lijkt me zo'n tuigje misschien beter. Ik wil overigens òòk een mooie halsband
Hier ook heel tevreden met het tuigje van Blaire.de voor Amy. Die is dan wel niet enorm, maar heeft wel een enorme borstkas en de meeste standaard y-tuigjes zaten bij haar heel gek. Zo'n op maat gemaakt tuigje is dan perfect, het is mooi en heel degelijk gemaakt.