Mijn mooie witte man is ingeslapen
hij had de rot diagnose DM al een poosje geleden maar het ging zeer langzaam maar nu was hij aan het laatste beetje toe.
en ja wat moet je dan ? Kiezen voor hem en hem de rust gunnen maar je wilt hem toch ook niet kwijt?
hij had nog een klein poosje langer kunnen leven maar hoe dan? steeds vaker omvallen omdat je in je kop nog denkt dat je nog maar 2 jaar bent en de clown spelen.

Wat hebben wij van elkaar genoten . Je was een hoopje ellende in het asiel waar wij je 9 jaar geleden hebben weggehaald . Je had een heel dossier en toch zagen wij een hele mooie hond.
En dat ben je geworden , een frank en vrije echte reu die het gemaakt heeft in de buurt . Wat was je een knappe mooie lieve kerel
je ging altijd overal mee naar toe zonder problemen , waar wij waren was jij, onze schaduw

toen kwamen de kleinkinderen, inmiddels 6 , en jij moest er altijd bij met je grote neus.

Je hielp ze met rolschaatsen leren door als steun te fungeren.
de wolf in het sprookjes bos, spelen in het bos

zwemmen was echt je grootste hobby , studeren voor ijsbeer ook

en andere beesten was totaal geen probleem

je vroeg je wel eens af waarom jij buiten zat en ik binnen

ik kan uren doorgaan en het doet goed om zo met jou, mijn kanjer, bezig te zijn maar ik wil het nog helemaal niet zo en wat mis ik jou nu al ontzettend
dag lieve lieve Buster

.