Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Na de operatie

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Elineee
Vaste gebruiker
Aantal honden: 2

Na de operatie

Ongelezen bericht door Elineee »

Zoals jullie misschien hebben gelezen heeft onze hond het radius curvus syndroom. We laten haar donderdag hieraan opereren. Ze moet 2 maanden benchrust houden, in ieder geval als wij weg gaan, moet ze in de bench voor haar eigen veiligheid. Ze hoeft normaal nooit in de bench en heeft hier ook een hekel aan. Hopelijk komt het goed. Weet iemand een goed kussen? Het moet niet te warm zijn, maar wel goed liggen omdat ze net aan haar poot geopereerd is...
Elineee
Vaste gebruiker
Aantal honden: 2

Re: Na de operatie

Ongelezen bericht door Elineee »

Nee, dat denk ik ook niet. Ik ben de eerste week sowieso vrij dus wil even kijken hoe dat gaat. Ik heb nog een puppy ren, maar hier klimt ze over heen, ze doet er alles aan om eruit te komen. Vandaar dat de orthopeed heeft gezegd dat de bench eigenlijk het beste is. Ik heb maar een klein stukje nodig, denk dat een matras te groot is
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Re: Na de operatie

Ongelezen bericht door maart »

Hier momenteel ook eentje met bench rust voor de komende weken, ik heb er gewoon dekens ingelegd. Het is toch veel te warm dus zo kan ze overbodige dekens aan de kant schuiven.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”