Het is inderdaad een dropje maar niet eentje waarvoor ik van mijn idee om niet nu direct al een hond te nemen af zou stappen, maar een andere hond is daar ondertussen wel in geslaagd...
Door mijke (

) met haar lab x vizsla ben ik eens gaan snuffelen op MP, om eens te kijken wat er voor kruisingen labrador met een lichter gebouwde hond aangeboden worden (pups of herplaatsers). Het labrador x catahoula-nest trekt me heel erg, maar is én niet passend bij mijn huidige wensen én niet bij mijn huidige honden. Dus wie weet ooit, maar niet nu. Dan is er nog het nest lab x JR. Kán vast heel leuk worden, maar ik zie het nog niet zo voor me. Verder was het niet veel (zoals het lab x pitbull-nest).
Maar toen kwam ik een herplaatser tegen waar ik nogal voor viel

. Lijkt op één (op te lossen) werkpunt na heel leuk en makkelijk te passen bij ons en de honden en katten, is een mooi formaatje en heeft een uiterlijk om van te smelten

. De hond luistert goed en vindt het leuk om samen te werken; of behendigheid ook onder leuk werken valt zal nog moeten blijken (misschien een proeflesje doen samen).
Inmiddels zijn we een paar berichten en een telefoongesprek verder en gaan we volgende week afspreken. Ik vind het een heul leuk hondje en kan niet wachten om kennis te maken...

!