Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
klapkaak weg bij crimineel ja of nee ...politieke kwestie
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- dagmar88
- Zeer actief
Re: klapkaak weg bij crimineel ja of nee ...politieke kwes

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik ken ook criminelen zonder strafblad overigens..... 

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
en wat dan met het Dutch Cell Dogs project, criminelen die honden trainen waar vaak ook types tussen zitten die hier benoemd worden 

-
- Zeer actief
goh en mensen die dieren mishandeld hebben misschien een houdt verbod, wat een briljant idee...... helemaal nieuw is dat volgens mij... daar zit vast een denk tank achter .. complimenten dat ze t verzinnen
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dat was die stafford teef toen op tv die na herplaatsing een hond doodbeet....Nanna schreef:Trainen die vechthonden? Volgens mij trainen ze meer honden die wat gaan doen in de samenleving, hulphond of zo.crutz schreef:en wat dan met het Dutch Cell Dogs project, criminelen die honden trainen waar vaak ook types tussen zitten die hier benoemd worden

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Ik denk dat ze op de Grote Beek wat meer problemen hebben, dan hondjes trainen op dit moment.
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Nanna schreef:Trainen die vechthonden? Volgens mij trainen ze meer honden die wat gaan doen in de samenleving, hulphond of zo.crutz schreef:en wat dan met het Dutch Cell Dogs project, criminelen die honden trainen waar vaak ook types tussen zitten die hier benoemd worden
ze trainen honden uit het asiel om de plaatsingskans te vergroten (dus zeker geen basis voor hulphond) en goh, wat voor type hond uit asiels is toch lastig plaatsbaar.......
Daarnaast weet ik van een van de medewerkers dat ze een tijd lang zonder rijbewijs (geldig) rondgereden heeft, dus hoe niet crimineel zijn de medewerkers dan wel niet

- Shiloh86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder
- Aantal honden: 1
mjah, het is een begin, maar lastig te controleren inderdaad.
Als je het middels een vergunning doet, waarvan VOG een onderdeel kan zijn, net als geen eerdere incidenten onder jou hoede bijvoorbeeld, dan heb je iets wat naar gevraagd kan worden op straat (niet anders dan een vis vergunning lijkt me om te mogen vissen). Vervolgens pakkans vergroten en enorme boete bedragen. Zonder die laatste twee gaat het weinig opleveren.
Maar goed, wanneer ben je houder? Als jij en de hond in hetzelfde huis wonen? Als je ermee over straat loopt? Of alleen als het beest op jou naam staat? Want dan krijg je van die kwesties dat ze het beest gewoon niet overschrijven op jou naam, of dat die op naam gaat van partner/volwassen kinderen/vriendjes.. etc... dan schiet het natuurlijk nog niks op.
En al voeren ze het door, dan wordt het vroeg of laat toch weer terug gefloten.
Nee, heb wat deze kwestie betreft nog weinig vertrouwen in een enigszins fatsoenlijke oplossing.
Als je het middels een vergunning doet, waarvan VOG een onderdeel kan zijn, net als geen eerdere incidenten onder jou hoede bijvoorbeeld, dan heb je iets wat naar gevraagd kan worden op straat (niet anders dan een vis vergunning lijkt me om te mogen vissen). Vervolgens pakkans vergroten en enorme boete bedragen. Zonder die laatste twee gaat het weinig opleveren.
Maar goed, wanneer ben je houder? Als jij en de hond in hetzelfde huis wonen? Als je ermee over straat loopt? Of alleen als het beest op jou naam staat? Want dan krijg je van die kwesties dat ze het beest gewoon niet overschrijven op jou naam, of dat die op naam gaat van partner/volwassen kinderen/vriendjes.. etc... dan schiet het natuurlijk nog niks op.
En al voeren ze het door, dan wordt het vroeg of laat toch weer terug gefloten.
Nee, heb wat deze kwestie betreft nog weinig vertrouwen in een enigszins fatsoenlijke oplossing.

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Neeltje schreef:Ik denk dat ze op de Grote Beek wat meer problemen hebben, dan hondjes trainen op dit moment.
het is niet alleen bij de Grote Beek he, op meerdere locaties in het land trainen ze
Zet de hond op naam van je moedertje en klaar. Echt, wat een flauwekul. Totaal niet realistisch.
- Biet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder
- Aantal honden: 1
Wat een geneuzel weer.
Zorg voor wetgeving geldig voor alle honden, waar handhavers mee uit de voeten kunnen.
Gezond verstand tav honden is echt niet zo moeilijk.
Zorg voor wetgeving geldig voor alle honden, waar handhavers mee uit de voeten kunnen.
Gezond verstand tav honden is echt niet zo moeilijk.
Wiel
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ze trainen asielhonden. En da's toch grotendeels vechthondNanna schreef:Trainen die vechthonden? Volgens mij trainen ze meer honden die wat gaan doen in de samenleving, hulphond of zo.crutz schreef:en wat dan met het Dutch Cell Dogs project, criminelen die honden trainen waar vaak ook types tussen zitten die hier benoemd worden

-
- Zeer actief
tja en politici hebben nu in ene keer verstand van dieren, als ik zo naar de Oostvaardersplassen kijk zou ik zeggen, van niet echt nee