Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoe hoort een teelbal te voelen?

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

georges
Zeer actief
Mijn ras(sen): een Peruaanse naakthond & een lurcher
Aantal honden: 2

Re: Hoe hoort een teelbal te voelen?

Ongelezen bericht door georges »

Fotogravinnetje schreef:In dit topic ging het dan om de kleur, maar als je goed kijkt op die foto zie je de bijbal ook zitten bij 1 van de ballen. http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 1#p5337781 (Foto is als linkje geplaatst)
Zo is het inderdaad ongeveer! Wel met maar één bal dan :mrgreen: Het is dus ook normaal als de consistentie van die bijbal duidelijk anders is?
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

sbientje schreef: Als t warm is laat Karel ze altijd wel HEEL erg hangen, dan slingeren echt achter hem aan als ie draaft. Gooi ik m ff in t kanaal, dan trekt ie ze weer bij hahaha
:LOL:

:mrgreen: Ze zitten allebei wat ruim in het vel.
Gisteravond was het nog warm. De struiken worden te hoog om te hurken, dus hij stond te poepen. Met dat laaghangende klokkenspel dat er voor bungelde. Echt geen gezicht.
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

dagmar88 schreef:
sbientje schreef: Als t warm is laat Karel ze altijd wel HEEL erg hangen, dan slingeren echt achter hem aan als ie draaft. Gooi ik m ff in t kanaal, dan trekt ie ze weer bij hahaha
:LOL:

:mrgreen: Ze zitten allebei wat ruim in het vel.
Gisteravond was het nog warm. De struiken worden te hoog om te hurken, dus hij stond te poepen. Met dat laaghangende klokkenspel dat er voor bungelde. Echt geen gezicht.
Hahaha ja als t overdreven was.. maar het is echt zo. Ziet er niet uit idd :D
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

georges schreef:
Fotogravinnetje schreef:In dit topic ging het dan om de kleur, maar als je goed kijkt op die foto zie je de bijbal ook zitten bij 1 van de ballen. http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 1#p5337781 (Foto is als linkje geplaatst)
Zo is het inderdaad ongeveer! Wel met maar één bal dan :mrgreen: Het is dus ook normaal als de consistentie van die bijbal duidelijk anders is?
Jup
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Hier zit bij beide heren alles ingepakt in een donsje en ze zijn ook niet everdreven aanwezig :)
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”