Heel veel plezier met hem

Moderator: moderatorteam
PROESTMaverick gaat dan lekker door met z'n clown-grappen. Zo heeft ie net in een onbewaakt ogenblik een grote koek van het aanrecht gestolen die iemand voor ons had gebakken, en is hij in de vijver gevallen![]()
Nóg niet.lucie schreef:geen grap maar wel een geluksmomentje: zojuist liep hier een ree op het land voor ons huis en Maverick zag hem. Daar werd ie wel opgewonden van maar geen haar op zijn lijf die bedacht over het hek te springen
sjm schreef:Nóg niet.lucie schreef:geen grap maar wel een geluksmomentje: zojuist liep hier een ree op het land voor ons huis en Maverick zag hem. Daar werd ie wel opgewonden van maar geen haar op zijn lijf die bedacht over het hek te springen
![]()
![]()
sjm schreef:Wat een mooierd zeg! Wat een joekel ook! Hoe hoog is hij nou?
zeg dat, ik hield wel even m'n adem in!Zamunda schreef:Super. Toch even een vuurdoop!
Zo dan. Nog ff een kleine 10cm hoger dan onze giraffe.lucie schreef:sjm schreef:Wat een mooierd zeg! Wat een joekel ook! Hoe hoog is hij nou?ik heb hem niet nagemeten maar bij de stichting zeiden ze 78 cm en ik geloof ze. ik hoef nog niet een klein beetje te bukken om aan te lijnen
Nou ik vind het allemaal al best goed klinken hoor! Helemaal probleemloos verloopt zoiets sowieso niet denk ik, ze moeten elkaar toch leren kennen eerst en dat is soms een beetje spannend en aftasten. Maar het klinkt alsof het allemaal best goed zal komen! Zoals je over hem schrijft klinkt hij geweldig, superleuke updates!lucie schreef:'t is wel een hele uitdaging zo'n jonge, vrijwel onopgevoede hond in zijn oudere evenwichtige roedel te introduceren hoor! Maar ieder succesje is winst en we genieten volop van ons grote knapperd
dankjewelmijke schreef:Nou ik vind het allemaal al best goed klinken hoor! Helemaal probleemloos verloopt zoiets sowieso niet denk ik, ze moeten elkaar toch leren kennen eerst en dat is soms een beetje spannend en aftasten. Maar het klinkt alsof het allemaal best goed zal komen! Zoals je over hem schrijft klinkt hij geweldig, superleuke updates!lucie schreef:'t is wel een hele uitdaging zo'n jonge, vrijwel onopgevoede hond in zijn oudere evenwichtige roedel te introduceren hoor! Maar ieder succesje is winst en we genieten volop van ons grote knapperd
Dat begrijp ik heel goed, dat vind ik met Willem ook best lastig.lucie schreef:dankjewelIk wil vreselijk graag dat het een succes wordt en dat de andere 3 er niet onder lijden dat ik er zonodig weer een nieuwe bij moest
.
Haha, de verhoudingen kloppen helemaal niet hèHeavy schreef:Wat een leukerden je hebt ineens mini herders