Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
2e zus van het róntgen en afgelopen week al de 1ste zus. Beide HD vrij/A. Zus 1 is ook ECVO vrij en zus 2 moet volgende week even voor de ECVO.
Beide ook Willebrand vrij.
Hun broer poos geleden al en ook alles prima.
Ben weer een gelukkig mens.
Kun je daar blij van worden hé.
De grijze word gedekt door een Russische abrikoos en witje gaat onder een zwarte waar wit en bruin achter zit . Reu uit een teef van mij.
Dank, is toch altijd maar weer afwachten natuurlijk. Ook een beetje geluk. De zussen zijn 13 juli ook al weer 3 jaar en dan hoor je andere fokkers ook snel gillen van ohhhh veel te oud en die had je eerder moeten róntgen want dat word een foute uitslag. Heb net de officiele beoordeling van de Raad binnen .
HD A en NW 40 ,dus de hoogste score.
Echt zoo jammar dat ik echt geen pup kan nemen.
Had het wel echt graag gewild een pup uit een van deze 2 dames...
We kunnen mekaar de hand schudden, súchttt, vooral omdat de zwarte een neefje is van Rasta en kleinzoon van Rasta’s moeder.
Het leven is soms niet eerlijk
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Echt zoo jammar dat ik echt geen pup kan nemen.
Had het wel echt graag gewild een pup uit een van deze 2 dames...
We kunnen mekaar de hand schudden, súchttt, vooral omdat de zwarte een neefje is van Rasta en kleinzoon van Rasta’s moeder.
Het leven is soms niet eerlijk
Wat ben je ook een ouwe jankert soms. Heb je nog een hond aangeboden muts.
bouvierpoedel schreef: De zussen zijn 13 juli ook al weer 3 jaar en dan hoor je andere fokkers ook snel gillen van ohhhh veel te oud en die had je eerder moeten róntgen want dat word een foute uitslag.
wat een miepers, is dat 'normaal' in de poedelwereld?
bouvierpoedel schreef: De zussen zijn 13 juli ook al weer 3 jaar en dan hoor je andere fokkers ook snel gillen van ohhhh veel te oud en die had je eerder moeten róntgen want dat word een foute uitslag.
wat een miepers, is dat 'normaal' in de poedelwereld?