Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lachen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Lachen

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Onze honden kunne soms onverwachte domme dingen doen en soms bezorgen ze je zomaar een lachstuip.
Heb jij wel eens in een deuk gelegen om een hilarische aktie of blunder ?

Sarah schrok een keer zich de tandjes van een plastic zakje in onze achtertuin.
Blaffen, borstelen en met veel bravoure eropaf.
Toen ze in de gaten kreeg dat het maar een stuk plastik was stoof ze er voorbij om een
een kat uit te schelden die er niet was. :mrgreen:

Wij waren met onze vorige teckel Nora bij kennissen op visite.
Die hadden een prachtige achtertuin met een groot gazon.
Nora gaf aan dat ze naar buiten moest/wilde.
De gastheer ging wel even met haar de tuin in.
Ziet Nora in de verte een eend en die moest natuurlijk gevangen worden.
Heeft ze nooit in de gaten gehad dat je op kroos op een stinkslootje niet kan lopen.
De man heeft ons maar even geroepen en wij lagen in een deuk.
Er liep daar een blauwzwarte putlucht stinkende teckel met op de kop een paar kroosblaadjes. :smile2: :smile2: :smile2: :smile2:
Het heeft daaaaagen geduurd voordat die stank eraf was. :roll:
yodi
Zeer actief
Mijn ras(sen): rottweiler
Aantal honden: 1

Re: Lachen

Ongelezen bericht door yodi »

Ik heb nooit geweten dat een hond zo verbaasd kan kijken, zondag wilde ik even een vuilniszak in de container gooien, waait de voordeur achter mij dicht, Yodi stond achter de deur naar mij te kijken.
Ik loop om en doe het hek open en loop via de tuindeuren weer naar binnen, Yodi stond midden in de kamer en keek me aan met een kop van HE???
hoe kan dat nou.
Werkelijk ik heb me slap gelachen, toen ze van de verbazing was bekomen begon ze heel hard te kwispelen.
Afbeelding
teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door teckeltoos »

yodi schreef:Ik heb nooit geweten dat een hond zo verbaasd kan kijken, zondag wilde ik even een vuilniszak in de container gooien, waait de voordeur achter mij dicht, Yodi stond achter de deur naar mij te kijken.
Ik loop om en doe het hek open en loop via de tuindeuren weer naar binnen, Yodi stond midden in de kamer en keek me aan met een kop van HE???
hoe kan dat nou.
Werkelijk ik heb me slap gelachen, toen ze van de verbazing was bekomen begon ze heel hard te kwispelen.
:goeie: :goeie: :goeie: :goeie: :goeie: :goeie:
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Als ik naar boven ga is dit vrijwel standaard m'n uitzicht. Izzy probeert de kraan te hypnotiseren om er water uit te krijgen.

Afbeelding

Verder stond ze een keer zo naast me aan de wastafel, opeens zag ze de spiegel. En vrouwtje stond erin :80: Ze heeft stomverbaasd van mijn spiegelbeeld naar mij staan kijken. Hoe kon vrouwtje nou daar staan én naast haar?! Ammehoela dat honden geen 2D beelden kunnen zien.
Jits90
Zeer actief
Mijn ras(sen): Keeshond
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jits90 »

Dikwijls :mrgreen:
Regelmatig is Damy gewoon aan het pissen, gaat Noa daar snel voorbij wandelen en hem opwachten. Lekker uitdagen, ze geeft een snep en wilt zich dan snel omdraaien om weer vooruit te rennen. BAM tegen een lantaarnpaal of muurtje :LOL: Staat ze daar versuft te kijken hoe dat ding daar ineens staat, terwijl Damy er, haast lachend, langs wandelt :engel:
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

Heavy schreef:Jip kwam net buiten met een Starbucks beker aanlopen :LOL:
stond er wel Jip op? :D
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Oh er is elke dag wel iets waar ik zo om moet lachen :I: Manu kan dan terugkijken met een wat ondeugende blik: leuk ben ik he :engel: Hij is de clown maar Uma is de gek :I:
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

mmm, ik moet vaak om Vusi lachen, hoe ze als grote held borstelend een plastic zak kan benaderen of als een Bambi door het hoge gras springt om mollen te vangen etc etc.

Maar vorige week heb ik me werkelijk bescheurd en kan nog steeds in de lach schieten als ik eraan denk: Ik had wat los zwart haar van Vusi geplukt en dat gewoon op de grond gegooid, omdat alle deuren en ramen openstaan rolde het als een bolletje over de vloer.
Mijn man doet altijd strek en verrek oefeningen voor z'n rug en gebruikt daar zo'n yoga matje voor, die had hij opgerold in z'n hand en begint ineens heel hard op dat zwarte rolletje haar te slaan, hij stopte om te zien of het dood was maar het rolletje bewoog weer :schrik: en hij sloeg nog harder :LOL: :LOL:
Ik moest zo hard lachen en hij maar zeggen dat het een raar beest was :LOL: Het duurde even voordat hij door had dat het een bolletje haar was :LOL:
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Toen ik Shib naar het crematorium had gebracht en 1,5 uur moest wachten voordat ik hem weer mee terug kon nemen besloot ik met Lou een stuk te gaan wandelen in de tussentijd. En Lou wil daar heel parmantig naar buiten lopen en loopt vol tegen het raam naast deur daar op. Ze stond daarna zo raar naar dat raam te kijken dat ik niet meer bij kwam van het lachen.
De situatie was eigenlijk vreselijk gênant want op het moment dat dat gebeurde kwamen er ook net mensen het kantoor uitgelopen met de urn van hun huisdier in handen en ik stond daar midden in die hal keihard te lachen en een Lou die daar stomverbaasd naast stond.
Maar toch, ik moet nog steeds zo hard lachen als ik eraan denk. Een ongelooflijke kutdag, dat hele crematorium in rouw en ik bijna in mijn broek piesend van het lachen... :LOL: :LOL: :LOL:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”