Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Liefde op het eerste gezicht.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Re: Liefde op het eerste gezicht.

Ongelezen bericht door gonnie »

Veel plezier met Hummer.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
klaproos
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse boxermix

Ongelezen bericht door klaproos »

Wat leuk! Gefeliciteerd :cheer:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

wat super, die is zo ingeburgerd, :ok:
DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door DesireeB »

Net wakker met het drietal.

Hummer heeft vannacht maar een bench gekregen. Hij zocht gisteravond steeds Droef zijn bench op(is hij niet gewend zover mij bekend) dus heb in de slaapkamer een bench neergezet voor ieders veiligheid en rust. Hij is er in gaan liggen en heb hem niet meer gehoord, zelfs toen mijn wekker ging vond hij het eigenlijk wel gescheten en deed er nog even over voor hij eruit kwam.

Af en toe zie ik wat claim gedrag/onzekerheid als hij bij mijn voeten zit of in het hoekje bij de bank op de grond en Droef komt er iets te lomp bij. Dan wil hij wel even grommen en tanden laten zien maar met een uhh is hij daar wel weer uit te krijgen en ik zorg dan dat Droef hem even met rust laat. Denk dat hij zich gewoon onzeker voelt als hij in een hoekje zit en hij lijkt mij wel aardig te vertrouwen. Laat alles toe zonder morren.

Zal vast met een paar dagen wel helemaal loskomen.

Hier wat (hele) slechte foto's.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Sinds gisteren had hij wat vieze oogjes en wat slappere ontlasting, hij werd dus wakker met een beetje prutoogjes. Even in de gaten houden en schoonhouden dus.
Afbeelding
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
Tineke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tineke »

Wat een leuker. Heel veel geluk samen met het driespan.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

haha, die laatste foto van het nieuwsgierige koppie :I:

Leuk hondje hoor en fijn dat het zo goed gaat :ok:
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Leuk figuur, past bij jullie.
AfbeeldingAfbeelding
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Ingrid48 schreef:haha, die laatste foto van het nieuwsgierige koppie :I:

Leuk hondje hoor en fijn dat het zo goed gaat :ok:
Ja met eten lukt een foto wel, als hij ook maar wat hoort ritselen is het tijd voor nieuwsgierigheid, voor de rest is het een relaxt jong. :engel:
Afbeelding
Biothane
WashBar
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

bram en thijs schreef:Leuk figuur, past bij jullie.
Dank je, vind ik ook.
Afbeelding
Biothane
WashBar
Zyntia
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zyntia »

Gefeliciteerd :D
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Ben benieuwd maar geloof niet zo dat het lang goed zal gaan. Geloof dat je de roze bril voor aanschaf beter even af had kunnen zetten.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

bouvierpoedel schreef:Ben benieuwd maar geloof niet zo dat het lang goed zal gaan. Geloof dat je de roze bril voor aanschaf beter even af had kunnen zetten.
Want?
Afbeelding
Biothane
WashBar
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Dees en Maylo schreef:
bouvierpoedel schreef:Ben benieuwd maar geloof niet zo dat het lang goed zal gaan. Geloof dat je de roze bril voor aanschaf beter even af had kunnen zetten.
Want?
Wat denk je zelf .? En was je Droef niet een beetje over het lijntje heen gegaan met een HF wandeling met knokken. F .Bulletjes kunnen ook nogal fanatiek zijn. Dat boomertje is toch een teefje.?

Gewoon een optelsommetje hoor.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

bouvierpoedel schreef:
Dees en Maylo schreef:
Want?
Wat denk je zelf .? En was je Droef niet een beetje over het lijntje heen gegaan met een HF wandeling met knokken. F .Bulletjes kunnen ook nogal fanatiek zijn. Dat boomertje is toch een teefje.?

Gewoon een optelsommetje hoor.
Dus als Droef 1 x over de grens gaat en blijkt niet met husky's of wat er op lijkt te kunnen kan hij gelijk met niks meer? Ja Izzy is een teef, gesteriliseerd en wel. Hummer is gecastreerd.

Geloof mij maar dat ik er gewoon rekening mee houdt dat het ook niet goed kan gaan, en als dat blijkt en er blijft spanning etc dan mag hij weer terug mocht dat nodig zijn. Zo heb ik dat met al mijn honden afgesproken die hier gekomen zijn.
Toen Droef hier kwam heeft het ook wel even geduurd voor Izzy hem accepteerde. En toen Izzy hier kwam voor Maylo duurde het ook weer even.

Dat Franse bullen ook reactief kunnen zijn is mij ook niet onbekend.
Afbeelding
Biothane
WashBar
S@ndr@
Zeer actief

ik kreeg dezelfde critiek hoor toen ik Baco en DuCain bij elkaar zetten, 2 reuen van dat kaliber, ( tja 2 oldies maatje amerikaan) ik was knettergek enz enz ..... en t waren de beste vrienden ever, 8 poten op 1 buik,.... dus t kan ook enorm goed gaan , dat ze veel aan elkaar gaan hebben.. hou het in de gaten, maar dat doe je al denk ik en zorg ervoor dat er geen enorme opwinding ontstaat in het begin, eenmaal roedel zijn ze vaak behoorlijk loyaal naar elkaar
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Hier dan herders, maar ook niet de makkelijkste meestal naar geslachtsgenoten. M’n vriend heeft voor hij mij kende altijd reuen samen gehad. Toen een tijd reu-teef als terrein bewaking maar nu weer 2 (tot februari 3) intacte reuen, probleemloos. Juist met een teef kwam er meer gedonder. Zeker met 1 teef en 2 reuen. Terwijl nu als de niet op het terrein lopende dames loops zijn dat totaal geen problemen geeft.
marrieeeb
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door marrieeeb »

Wat leuk, geniet van hem! :D
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Inmiddels alweer een dag verder. Niet alles gaat van een leien dakje. Maar we komen er wel, vooral veel geduld en goed opletten.
In huis merk ik niet dat hij er is, hij slaapt vooral alleen maar en wordt alleen wakker als er wat te eten is. Geeft niet, hij heeft genoeg meegemaakt de afgelopen 2 a 3 weken met 3 verhuizingen in totaal. Hij krijgt hier dus ook gewoon zijn rust.

Af en toe probeert hij Droef een beetje uit, Droef gaat hier prima mee om overigens en van mij krijgt hij daarvoor op gepaste wijze op zijn donder. Vanochtend had hij een aanvaring met Izzy buiten, Droef even bij me gehouden en heb het ze maar even laten uitzoeken. Was zo voorbij, veel kabaal maar voor de rest stelde het niks voor. Gisteren had hij met Droef buiten een aanvaring nadat hij vermoedelijk gewoon even over de zeik ging(geschrokken van een jonge berner en rottweiler) en kwam bij mij steun zoeken en Droef kwam ook, hij wilde Droef wel even in zijn enkel bijten maar dat was voor Droef wel een reden om hem even een uitbrander terug te geven want bijten doen we niet. Geheel logisch.

Binnen is hij dus prima te doen, maar het is duidelijk dat hij heeeel veel stress heeft en heel onzeker is waardoor hij dus kan uitvallen.
Hij oogt heel relaxt maar er gaan een hoop in dat koppie om.
Buiten is lijkt ook sneller overprikkeld(wordt dan ook opdringerig naar andere en gaat dan echt grenzen opzoeken zodra het iets te druk wordt) dus ik denk dat het of gewoon nog teveel van het goede is, of hij is gewoon niet zo gewend om lekker buiten te klooien.

Ik kan overigens al vrij veel met hem doen(gewoon af en toe eens tijdens het aaien), ondanks dat zijn eerste vrouwtje dus wel degelijk gebeten is door haar onzekerheid. Ook schrikt hij niet meer zo snel als hij een aai krijgt en komt deze steeds vaker zelf vragen.
Het gaat dus zeker niet vanzelf en er zal echt wel wat werk in gaan zitten. Maar Droef en Izzy zijn er allebei heel relaxt onder en doen gewoon hun ding zoals altijd, en zolang zij er niet teveel hinder van ondervinden gaan we dus gewoon de boel in goede banen leiden.

Hier dan maar even wat foto spam erbij.

Past precies!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nieuw kussen!
Afbeelding

Dat gaan we dus even niet doen hea vrouwtje. Deze is nog prima.
Afbeelding

Als ik hem dan overdwars neer leg voor je? Dan wel? Jawel, dan wel.
Afbeelding

Dat maar even duidelijk is welke van de drie niet zo voergericht is.
Afbeelding
Afbeelding
Biothane
WashBar
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Dees en Maylo schreef: Af en toe probeert hij Droef een beetje uit, Droef gaat hier prima mee om overigens en van mij krijgt hij daarvoor op gepaste wijze op zijn donder. Vanochtend had hij een aanvaring met Izzy buiten, Droef even bij me gehouden en heb het ze maar even laten uitzoeken. Was zo voorbij, veel kabaal maar voor de rest stelde het niks voor. Gisteren had hij met Droef buiten een aanvaring nadat hij vermoedelijk gewoon even over de zeik ging(geschrokken van een jonge berner en rottweiler) en kwam bij mij steun zoeken en Droef kwam ook, hij wilde Droef wel even in zijn enkel bijten maar dat was voor Droef wel een reden om hem even een uitbrander terug te geven want bijten doen we niet. Geheel logisch.
:oeps: Oei. Als zich hij nu al zo laat zien... hoop voor je dat het beter wordt, niet erger.
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

dagmar88 schreef:
Dees en Maylo schreef: Af en toe probeert hij Droef een beetje uit, Droef gaat hier prima mee om overigens en van mij krijgt hij daarvoor op gepaste wijze op zijn donder. Vanochtend had hij een aanvaring met Izzy buiten, Droef even bij me gehouden en heb het ze maar even laten uitzoeken. Was zo voorbij, veel kabaal maar voor de rest stelde het niks voor. Gisteren had hij met Droef buiten een aanvaring nadat hij vermoedelijk gewoon even over de zeik ging(geschrokken van een jonge berner en rottweiler) en kwam bij mij steun zoeken en Droef kwam ook, hij wilde Droef wel even in zijn enkel bijten maar dat was voor Droef wel een reden om hem even een uitbrander terug te geven want bijten doen we niet. Geheel logisch.
:oeps: Oei. Als zich hij nu al zo laat zien... hoop voor je dat het beter wordt, niet erger.
Ik hoop het ook, voor als nog lijkt het naar Droef wat spanningsgerelateerd te zijn geweest. En dat met Izzy was gewoon niet zo heel handig van mezelf. Ze ging een koekje zoeken(heel ver weg) en ik had niet snel genoeg ook wat voor hem dus hij ging eigenlijk gewoon achter haar aan, dat pikte ze niet en daardoor een kleine woorden wisseling(meer dan dat stelde het niet voor).
Afbeelding
Biothane
WashBar
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Vandaag was een goede dag.

Waar er gister nog wel spanning was en Hummer 's avonds gewoon echt niks, maar dan ook niks meer wilde ondanks dat hij de hele dag had geslapen en maar 2 wandelingen had gedaan. Hij wilde niet meer voor de laatste plas, toch voor elkaar gekregen met koek en wat dwang, toen weer thuis gebracht en met Izzy en Droef nog maar even doorgelopen. Na de laatste wandeling volgt er altijd nog een snack, deze kwam hij ook niet halen dus hem maar op zijn wenken bediend, daarna naar bed. Hij wilde niet naar boven, ook goed dan tillen we hem wel. Daar belande hij gelijk weer in een diepe coma. Het was hem duidelijk allemaal gewoon veel te veel geworden.
Vanochtend moest hij nodig poepen dus werden we door hem wakker gemaakt, snel naar buiten maar hij wilde niet te ver. Ook goed! Daarna even met Droef en Izzy op stap geweest, eenmaal thuis nog even met Hummer kort gelopen maar wederom wilde hij niet ver, na het poepen rechtsomkeer en naar huis.

In huis begint hij te laten zien dat hij echt wel humor heeft naar ons toe en knuffels halen. Uiteindelijk na meerdere mislukte pogingen tot spel met Droef heb ik het maar even laten gaan, na een paar keer ging Droef er voorzichtig ook op in. Bij teveel opwinding lijkt hij nu niet goed te weten wat hij moet doen en wil hij rijden maar is hier wel in te sturen zonder dat hij extreem doordraaft. Gelukkig reageert Droef hier heel neutraal op en laat het aan mij over dat het stopt en daarna wil hij best wel weer verder spelen.

Vanmiddag, eigenlijk net voordat ik naar buiten wilde met ze gaf hij weer aan nodig te moeten. Dus alles aangelijnd met de instelling dat wanneer hij gepoept zou hebben hij weer naar huis wilde, dan zou ik hem gewoon weer thuis brengen en met Droef en Izzy verder op stap gaan. Maar niks was minder waar, hij stapte vrolijk verder en uiteindelijk zijn we naar het veldje gegaan want er was toch niemand. Ik heb mijn kont in het gras geparkeerd en ze mochten het maar even uitzoeken. Lekker rondgescharreld met zijn drietjes, af en toe een knuffel halen en na 10 minuten vond ik het wel mooi geweest(voor het hem weer teveel zou worden), en zijn we weer rustig aan naar huis gelopen. Nog bekende tegen gekomen met een hondje dus even spelen en een praatje maken en toen weer door.
Eenmaal thuis bleef hij te lang onder Izzy haar kont hangen dus een kleine grom en toen stopte hij gelijk.

Al met al een super dag, geen akkefietjes. Hummer heeft zijn ministaart er ongeveer vanaf gekwispeld vandaag en geen spanningen onderling. Heerlijk, als het zo door gaat komen we er wel.
Om even te laten zien hoe het er dus aan toe gaat als Hummer ineens te opgewonden raakt een filmpje.
https://www.facebook.com/d.m.beelen/vid ... 250985061/

En net na het spelen is alles weer rustig.
Afbeelding
Afbeelding
Biothane
WashBar
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Ik hoop dat het goed zal (en blijven) gaan.
Ik vind FB's niet altijd uitblinken in sociale handigheid, kan soms erg moeilijk uit pakken.

Vraag me algemeen wel eens af wat zo'n derde hond dan voor plezier brengt als het maakt dat je politie agent moet gaan spelen. Hoeft bij jou misschien niet eeuwig het geval te zijn hoor, maar als ik dit zo al hoor zou ik al denken, laat maar.
Maar goed, dat is ook precies de reden dat ik al jaren één hond heb en (sinds kort) een kat, heerlijk, die spreken elkaars taal niet en dat bevalt me prima. :mrgreen:
laeken
Zeer actief

Ongelezen bericht door laeken »

Ik snap het commentaar wel maar ik snap ook wel de gedachte dat het moet kunnen. Het hangt echt totaal van de hond af. Guus was heel erg blij met Droef en dat was wederzijds want ze wilden gelijk spelen. Guus zou nooit zijn gezag ter spraken stellen dus die zouden domweg meteen prima samen kunnen. Ik zou er in elk geval geen moeite mee hebben. En dit is een kwestie van opletten en afwachten. Ik vraag me af ik hoeverre een gecastreerde Franse bull kan provoceren. Hier merk ik dat weinig reuen Guus echt serieus nemen. Dus hij komt met veel weg. Eigenlijk heeft er nog nooit een reu patserig of agressief op Guus gereageerd. Hij speelt ook super leuk met volle reutjes. Jack russels en God weet welke felle types. Die vinden hem ook gewoon leuk.

Dus het hangt echt van Droef en de geur van dat bulletje en nog veel meer af.
Afbeelding
Johnny Jones
Zeer actief

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

Brindlecardi schreef:Ik hoop dat het goed zal (en blijven) gaan.
Ik vind FB's niet altijd uitblinken in sociale handigheid, kan soms erg moeilijk uit pakken.

Vraag me algemeen wel eens af wat zo'n derde hond dan voor plezier brengt als het maakt dat je politie agent moet gaan spelen. Hoeft bij jou misschien niet eeuwig het geval te zijn hoor, maar als ik dit zo al hoor zou ik al denken, laat maar.
Maar goed, dat is ook precies de reden dat ik al jaren één hond heb en (sinds kort) een kat, heerlijk, die spreken elkaars taal niet en dat bevalt me prima. :mrgreen:
Juist leuk hoor, een wat grotere roedel!

Geef het even de tijd. Ik heb geen ervaring met dit type hond, maar ik heb wel veel ervaring met de introductie van een andere reu in onze roedel. Het heeft soms even tijd nodig voor ze elkaar allemaal accepteren. Je nieuwe hondje zal onzeker zijn in deze nieuwe situatie, niet zo gek dat hij uit zelfbehoud af en toe een grote bek heeft. Zo te lezen doen je andere honden het hartstikke goed.
Succes en hopelijk binnen een paar weken weer harmonie in je roedeltje!
S@ndr@
Zeer actief

tja, ik vind een wat grotere roedel ook wel fijn hoor, ben al weer aan t kijken of ik er nog 1 bij kan sprokkelen :mrgreen: .. zal dan waarschijnlijk toch een roemeentje worden of...... misschien dat ik dan toch ergens een lab kruising vandaan ga toveren, marktplaats of zo.. voorpret is zo leuk
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ptje »

Wat een drollie, had dit topic helemaal gemist.
Er zijn al genoeg meningen gegeven dus rest mij alleen nog maar je heel veel succes te wensen en dat alles zich goed gaat schikken.
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
DesireeB
Zeer actief
Contacteer:

Bedankt voor de opbeurende woorden. Begin het azijngezeik wel een beetje zat te worden, ik heb het idee dat dit alleen komt omdat het bulldogs zijn. Als het labradors waren of chihuahua's werd er waarschijnlijk niks gezegd.

Dat Droef een echte reu is, met hier en daar toch ook een gebruiksaanwijzing betekend niet dat hij gelijk bloedlink is en al schuimbekkend andere honden dood wil maken. Tegenovergestelde is waar, maar dat zien veel mensen niet. Ja hij heeft tijdens de wandeling een beste aanvaring met Manu gehad. Waarom? Ik weet het niet precies. Dominantie, niet kunnen lezen van elkaar waardoor ze elkaar niet begrepen? Ik weet wel dat Husky's en kruisingen die er op lijken sindsdien wel een reactie bij Droef kunnen uitlokken. 1 op 1 ontmoetingen gaat na wat spanning goed maar laatst op show bijvoorbeeld dan lijkt hij zich enorm bedreigd te voelen omdat het er gewoon meerdere waren, overal waar hij keek liep er wel 1(ze deden overigens echt niet lelijk naar Droef) en soms zelfs groepjes. Enorme patsreuen die groter dan hem zijn, vaak vooral jong intacte reuen die ook de boel aan het aftasten zijn daar hou ik hem bij weg. Dat wil ook nog wel eens escaleren. Voor de rest is het een heerlijk makkelijke hond en ik zou hem zo in een roedel chihuahua's durven gooien, er gebeurt dat om precies te zijn niets behalve dat Droef bestormt zou worden.

Izzy heeft naar Hummer een zero tolerance beleid, dat werkt prima want Hummer stopt ook gelijk met wat hij ook aan het doen was. Dat betekend dat hij dus gewoon een snauw krijgt, de eerste keer vond hij dat hij wat terug moest zeggen maar inmiddels doet hij dit dus niet meer.
Naar Droef is het gewoon nog even afwachten, Droef doet hem dus echt niks behalve toen hij Droef in zijn enkel beet. Niet gek dat Droef daar wat van zegt natuurlijk en het was ook echt niet buiten proportioneel, Droef gaf gewoon een snauw terug en Hummer accepteerde dat niet gelijk. Ik heb toen beide honden vast gepakt, het toen was het klaar.

Hummer moet vooral heel veel wennen en duidelijk gewoon echt vertrouwen krijgen en dat zal met vallen en opstaan gaan. Zodra hij wat meer zeker is en gewoon went aan een stabiel leventje denk ik dat ik echt een heel eind met hem zal komen. Hij is de afgelopen dagen al flink gegroeid en af en toe zal hij misschien weer een stap terug doen. Dat geeft helemaal niks, dat wist ik voor ik er aan begon.

Wel mag Hummer voorlopig niet op bed of op de bank. Ik was net wakker en dacht blijkbaar niet helder na, Hummer kwam een knuffel halen dus ik tilde hem op bed. Dat ging dus niet goed en hij vond dat Droef weg moest, terwijl het heel lief begon allemaal. Dus hij mag gewoon lekker in de bench slapen en op zijn kussen. Gelukkig gaat hij zelf niet op de bank of bed dus dat scheelt al een hoop. Privilege's moet hij langzaam maar gaan verdienen, tot die tijd gewoon niet.
Afbeelding
Biothane
WashBar
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ach, het blijft altijd afwachten. Sjon en Phan zijn al 6 jaar dikke mik alleen niet met een loopsheid van één van de dames en dat komt dan vanuit Sjon en niet Phantom dus dan zitten ze apart. Gister is Khaleesi een een weekje uit logeren gegaan en vandaag zitten ze al weer samen maar zelfs Whisper en Katniss moesten we apart houden door Khaleesi haar loopsheid. Bink is zo makkelijk die kunnen we ook met alle reuen samen zetten.
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Dees en Maylo schreef: Als het labradors waren of chihuahua's werd er waarschijnlijk niks gezegd.
Bij dat soort rassen zijn er dan ook nauwelijks geen problemen onder elkaar ;)
Afbeelding
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Ik zie ook graag het tegenovergestelde bewezen worden, dat het gewoon helemaal goed gaat :) Succes.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”