Ik denk ook meteen aan bulterriërs als ik de foto zie, maar erg duidelijk is de foto niet.
Moderator: moderatorteam
Nou dat zie ik er echt niet in , ik vind het echt meer naar kleine terriërs toe gaan.
Ik ook, maar boerenfox x teckel kan ik in de tweede foto wel zien.Mellow schreef:Ik zie er meer een jack russel terrier mix in.
Verleden jaar nog , vier weken oud babytje waar de teckel bij in de wieg was gekropen en dood gebeten hadtoots schreef:Er was toen toch eens een baby dood gebeten door een teckel?
Babies maken irritant hard geluid. Zo erg dat ouders ze schudden of smoren uit onmacht.Nanna schreef:Nou zal die baby weinig hebben kunnen doen wat de teckel aanvuurde, maar het kan ook prooigedrag geweest zijn. Hoe dan ook natuurlijk reuze stom om hond en baby samen alleen te laten.
Ik had het over die vrouw, een baby is zo dood natuurlijkNanna schreef:Bij een baby hoef je niet eens zo hard te bijten. Dat is allemaal zo kwetsbaar, dat krijgt een Chihuahua nog dood...billy schreef:Het lijken mij ook terriërs en die kunnen dat wel hoor, Dirk is net zo groot maar kan snoeihard bijten en dan is hij niet eens kwaad.
Hier idem. Bas kan niks maar Guus kan al spelend behoorlijk gaan bijten en dat doet goed zeer. En dan wil hij niet eens bijten maar spelen.billy schreef:Het lijken mij ook terriërs en die kunnen dat wel hoor, Dirk is net zo groot maar kan snoeihard bijten en dan is hij niet eens kwaad.