echt hoor , ik kan er niet bij

Moderator: moderatorteam
Nou, niet echt hoor. Toen ik bij de dierenambulance werkte hebben we een keer een melding gekregen van een eend die tegen een boom was gespijkerd.... Heeft denk ik weinig met relatie te maken. Er lopen jammer genoeg hele gekke mensen rond.Nanna schreef:Meestal ligt dit soort gruwelijkheden in de relationele sfeer. Iemand heeft de teckelbaas een loer willen draaien.
Een gruwelijke loer waar een onschuldig hondje de dupe van is...
Iets anders kan ik niet verzinnen. Je gaat toch niet zomaar een loslopend hondje verzuipen?
Nou dat was eigenlijk waar ik ook aan dacht. Ik weet dat je kan zien of verdrinking de doodsoorzaak is of niet, maar kijken ze daar bij dieren ook naar?cooperv schreef:Ik hoop maar dat hondje aangereden is en dat die persoon het lijk wilde wegmoffelen. Dat is toch iets minder eng dan sadistische wreedheid
veertje schreef:Nou dat was eigenlijk waar ik ook aan dacht. Ik weet dat je kan zien of verdrinking de doodsoorzaak is of niet, maar kijken ze daar bij dieren ook naar?cooperv schreef:Ik hoop maar dat hondje aangereden is en dat die persoon het lijk wilde wegmoffelen. Dat is toch iets minder eng dan sadistische wreedheid
Ik denk dat 'ze' meer kunnen zien dan je denkt en er is er vast wel iemand nieuwsgierig genoeg om achter de doodsoorzaak te komen.dagmar88 schreef:veertje schreef:Nou dat was eigenlijk waar ik ook aan dacht. Ik weet dat je kan zien of verdrinking de doodsoorzaak is of niet, maar kijken ze daar bij dieren ook naar?cooperv schreef:Ik hoop maar dat hondje aangereden is en dat die persoon het lijk wilde wegmoffelen. Dat is toch iets minder eng dan sadistische wreedheidHet is niet voor niets dat ze het kadaver niet laten zien. Zal na een paar weken met deze temperaturen geen dierenarts zijn die nog voor een autopsie te porren is, als er nog wat aan te zien valt.
En wie gaat dat betalen?cooperv schreef:Ik denk dat 'ze' meer kunnen zien dan je denkt en er is er vast wel iemand nieuwsgierig genoeg om achter de doodsoorzaak te komen.dagmar88 schreef:veertje schreef:Nou dat was eigenlijk waar ik ook aan dacht. Ik weet dat je kan zien of verdrinking de doodsoorzaak is of niet, maar kijken ze daar bij dieren ook naar?cooperv schreef:Ik hoop maar dat hondje aangereden is en dat die persoon het lijk wilde wegmoffelen. Dat is toch iets minder eng dan sadistische wreedheidHet is niet voor niets dat ze het kadaver niet laten zien. Zal na een paar weken met deze temperaturen geen dierenarts zijn die nog voor een autopsie te porren is, als er nog wat aan te zien valt.
Zouden ze het hondje niet sowieso naar de universiteitskliniek sturen?
Je wil ze de kost niet geven ben ik bang. Zeker opgeschoten kinderen vind ik wat dat betreft eng. Ik heb jongens van 12 tot 15 vaker rare dingen zien doen. In Roermond zwom weken lang een eend rond met een pijltje door zijn nek. Een nest zwanen werd verwoest door kinderen en op de kinderboerderij werden in een nacht een aantal geitjes door jongeren doodgemaakt.bouvierpoedel schreef:Wel vreemd hoor , je ziet een vreemde loslopende teckel en denkt goh laat ik die eens in mijn rugzak stoppen met wat stenen en de plomp ingooien.
Ga maar een poosje bij een dierenambulance werken, dan maak je de raarste dingen mee.bouvierpoedel schreef:Ja dat is toch vreemd.
Ik heb dit soort dingen ook wel gehoordlaeken schreef:Je wil ze de kost niet geven ben ik bang. Zeker opgeschoten kinderen vind ik wat dat betreft eng. Ik heb jongens van 12 tot 15 vaker rare dingen zien doen. In Roermond zwom weken lang een eend rond met een pijltje door zijn nek. Een nest zwanen werd verwoest door kinderen en op de kinderboerderij werden in een nacht een aantal geitjes door jongeren doodgemaakt.bouvierpoedel schreef:Wel vreemd hoor , je ziet een vreemde loslopende teckel en denkt goh laat ik die eens in mijn rugzak stoppen met wat stenen en de plomp ingooien.
Puberjongetjes kunnen hele rare manieren bedenken om stoer gevonden te worden.
Ja ik weet het , heb ook op de dierenambulance gewerkt en mijn leven lang in dierensector.Neeltje schreef:Ga maar een poosje bij een dierenambulance werken, dan maak je de raarste dingen mee.bouvierpoedel schreef:Ja dat is toch vreemd.
Wij hadden toen we nog in Vogelenzang woonde zo'n buurjongen die altijd dieren liep te treiteren of ze dood maakte , insecten en zo.Hilde schreef:Ik heb dit soort dingen ook wel gehoordlaeken schreef:Je wil ze de kost niet geven ben ik bang. Zeker opgeschoten kinderen vind ik wat dat betreft eng. Ik heb jongens van 12 tot 15 vaker rare dingen zien doen. In Roermond zwom weken lang een eend rond met een pijltje door zijn nek. Een nest zwanen werd verwoest door kinderen en op de kinderboerderij werden in een nacht een aantal geitjes door jongeren doodgemaakt.bouvierpoedel schreef:Wel vreemd hoor , je ziet een vreemde loslopende teckel en denkt goh laat ik die eens in mijn rugzak stoppen met wat stenen en de plomp ingooien.
Puberjongetjes kunnen hele rare manieren bedenken om stoer gevonden te worden.![]()
Mijn iets jongere broer vond het ook altijd grappig om zout op slakken te gooien, en zo. Hoe grappig mijn ouders dat vonden heeft hij geweten toen hij het thuis vertelde
Nou dat vind ik dan weer minder en net als gevalletje slakkenkorrels in je tuin leggen of muizen en ratten verdelgen of een plakstripje tegen de vliegen. Of aan vlooien/wormen en teken bestrijding doen.Hilde schreef:Ik heb dit soort dingen ook wel gehoordlaeken schreef:Je wil ze de kost niet geven ben ik bang. Zeker opgeschoten kinderen vind ik wat dat betreft eng. Ik heb jongens van 12 tot 15 vaker rare dingen zien doen. In Roermond zwom weken lang een eend rond met een pijltje door zijn nek. Een nest zwanen werd verwoest door kinderen en op de kinderboerderij werden in een nacht een aantal geitjes door jongeren doodgemaakt.bouvierpoedel schreef:Wel vreemd hoor , je ziet een vreemde loslopende teckel en denkt goh laat ik die eens in mijn rugzak stoppen met wat stenen en de plomp ingooien.
Puberjongetjes kunnen hele rare manieren bedenken om stoer gevonden te worden.![]()
Mijn iets jongere broer vond het ook altijd grappig om zout op slakken te gooien, en zo. Hoe grappig mijn ouders dat vonden heeft hij geweten toen hij het thuis vertelde
Mwah, ik geloof niet dat daarmee die drang verdwijnt. Hij heeft er vast van geleerd dat je dat soort dingen niet met andere mensen in de buurt moet doen.Tineke schreef: Buurjongen liep knalhard tegen zijn vuist aan en we hebben nooit geen last meer van hem gehad
dagmar88 schreef:Mwah, ik geloof niet dat daarmee die drang verdwijnt. Hij heeft er vast van geleerd dat je dat soort dingen niet met andere mensen in de buurt moet doen.Tineke schreef: Buurjongen liep knalhard tegen zijn vuist aan en we hebben nooit geen last meer van hem gehad
Ik vind een snelle, pijnloze dood in elk geval anders dan een trage, pijnlijke dood. Of een snelle, pijnloze dood altijd een terechte of betere dood is, is een andere discussie, maar geen enkel levend wezen hoort wmb een marteling te ondergaan met als gevolg de dood.bouvierpoedel schreef:Nou dat vind ik dan weer minder en net als gevalletje slakkenkorrels in je tuin leggen of muizen en ratten verdelgen of een plakstripje tegen de vliegen. Of aan vlooien/wormen en teken bestrijding doen.
Ja dat zou ik ook willen maar kan er ook niet zo mee zitten als de vlooien op mijn hond er iets langer over doen om dood te gaan als ze maar doodgaan. Met ander ongedierte net zo .Als die klote vlieg of mug nog na spartelt wil ik nog wel een met na geven maar als hij aan het plakstripje hangt te spartelen vind ik het ook best.Hilde schreef:Ik vind een snelle, pijnloze dood in elk geval anders dan een trage, pijnlijke dood. Of een snelle, pijnloze dood altijd een terechte of betere dood is, is een andere discussie, maar geen enkel levend wezen hoort wmb een marteling te ondergaan met als gevolg de dood.bouvierpoedel schreef:Nou dat vind ik dan weer minder en net als gevalletje slakkenkorrels in je tuin leggen of muizen en ratten verdelgen of een plakstripje tegen de vliegen. Of aan vlooien/wormen en teken bestrijding doen.
Misschien is dat bij jou het geval maar bij ons ligt dat wat anders. Wij zijn daar namelijk wel degelijk toe in staat.Cleva schreef:Och, als je zelf naar geweldpleging neigt ben je misschien niet de juiste partij om te bepalen wie er afwijkt.Tineke schreef:dagmar88 schreef:Mwah, ik geloof niet dat daarmee die drang verdwijnt. Hij heeft er vast van geleerd dat je dat soort dingen niet met andere mensen in de buurt moet doen.Tineke schreef: Buurjongen liep knalhard tegen zijn vuist aan en we hebben nooit geen last meer van hem gehad
Dat denk ik ook niet ,wij noemde hem altijd Ted Bundy Junior, maar het pesten naar onze dieren was wel direct over.