Voor de prijs van slechts 315 Euro hoef ik het in ieder geval niet te laten.
Ik zoek nog even verder. Deel vooral jullie pareltjes van smaak waarover niet valt te twisten

Moderator: moderatorteam
Dit dan toch liever dan dat grote geschut van boven.Nanna schreef:
Zouden ze deze ook in poedel maatje hebben, dan lopen andere mensen vast voor mij om i.p.v dat ik dat steeds moet doenNanna schreef:
Tja, ik vind zo'n leren tuig met borstplaat wel verschrikkelijk mooi (nu val ik zeker onder de standaard tokkie HR hond bezitterLothian schreef:Lucca heeft een nieuw tuig nodig, heb ik besloten. Kijk eens wat een prachtig exemplaar ik vond![]()
Ik zoek nog even verder. Deel vooral jullie pareltjes van smaak waarover niet valt te twisten
GrethavW schreef:Tja, ik vind zo'n leren tuig met borstplaat wel verschrikkelijk mooi (nu val ik zeker onder de standaard tokkie HR hond bezitterLothian schreef:Lucca heeft een nieuw tuig nodig, heb ik besloten. Kijk eens wat een prachtig exemplaar ik vond![]()
Ik zoek nog even verder. Deel vooral jullie pareltjes van smaak waarover niet valt te twisten). Vind alleen de riemen veel te smal bij deze.
Maar met zulke kostenplaatjes zal ik er nooit 1 kopen.
Bronco heeft jarenlang een Hurtta tuig gehad. Die heeft prima dienst gedaan, maar eigenlijk zag het er niet uit.veertje schreef:GrethavW schreef:Tja, ik vind zo'n leren tuig met borstplaat wel verschrikkelijk mooi (nu val ik zeker onder de standaard tokkie HR hond bezitterLothian schreef:Lucca heeft een nieuw tuig nodig, heb ik besloten. Kijk eens wat een prachtig exemplaar ik vond![]()
Ik zoek nog even verder. Deel vooral jullie pareltjes van smaak waarover niet valt te twisten). Vind alleen de riemen veel te smal bij deze.
Maar met zulke kostenplaatjes zal ik er nooit 1 kopen.
Het is ook dat je dit gewoon niet aan kan doen op veel honden. Als ik Tess zoiets aan doe ziet het er belachelijk uitOm over Finn maar helemaal niet te spreken (zouden ze dat überhaupt in die maat hebben
). Dat het op een breed gebouwde hond wel goed uitziet kan ik me best voorstellen. Dan wil je juist weer niet iets wat smal is, zoals dit