onze hond is geopereerd aan een tumor onder haar oksel maandag 4 weken geleden en sindsdien hangt er een grote bal vocht onder haar oksel,ze loopt ook niet goed,ze mankt.
de dierenarts die haar geopereerd heeft zegt dat dit normaal is en het lichaam zal het vocht zelf oplossen maar het is niks minder geworden en vandaag heb ik de indruk alleen maar erger.
van de week was ik teruggeweest met de vraag of ze het er niet uit kunnen halen? maar dat doen ze liever niet ivm infecties.
het zal ongeveer 6 weken duren maar heb er een hard hoofd in..ze liep al mank voor de operatie en we wilde haar juist helpen door de tumor te laten verwijderen,heb het idee dat we nu alleen maar verder van huis zijn.
iemand die dit ook heeft meegemaakt?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vochtophoping na operatie
Moderator: moderatorteam
-
cindybailey
- geregistreerd lid
- Aantal honden: 12
- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: vochtophoping na operatie
Ik kreeg bij beide honden na operatie het advies om eventueel zacht te masseren. Waren alleen andere soorten operatie's en bij beide niet nodig geweest, na en dag of 3 zakte het al en daarna was het weg.
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Dat verdwijnt zelf op een gegeven moment. Hadden mijn honden ook weleens na een operatie.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
S@ndr@
- Zeer actief
je zou eens kunnen gaan kijken voor solidago is een kruid dat de vocht huishouding regelt en stimuleert, misschien kan dat iets helpen en verder denk ik tijd,.. en geduld en nog even afwachten en zeker wel proberen om toch met beleid, regelmatig te bewegen om de bloedsomloop te stimuleren,... ik snap dat ze er zo geen zin in heeft, maar t moet wel