Yep, dit is hemHilde schreef:Ah een cartoontekenaar voor je hond?
Jammer dat ik Elmo dan niet bij heb!

Moderator: moderatorteam
Yep, dit is hemHilde schreef:Ah een cartoontekenaar voor je hond?
Ik ben benieuwd hoe het is gegaan! Hoe is het parcours? Echt zo mul?[/quote]sirene schreef: Ik met Spring! Ik doe mee met de survival en daarna, als ik nog kan lopen, ga ik lekker even rondkijken.
Als jullie mij zien lopen (naakthond, makkelijk te herkennen) spreek me gerust aan. Leuk om even te kletsen.
Dat vond ik ook. Vorig jaar zonder hond geweest maar toen was er idd minder voor de honden. Ik was ook blij dat ik hem mee had. Ik had die cartoonist ook niet gezien ik kwam toevallig de fokker van Xygan teven en die zei t. Was er zo voorbij gelopen bleek dus...sirene schreef:
Het was superleuk! Gaaf parcours. Veel simpeler als anders, maar het was ook de bedoeling als kennismaking met de sport.
Dat mulle zand viel heel erg mee.
Ik heb echt genoten vandaag. Ik vond het leuker dan voorgaande jaren omdat er meer leuke dingen te doen waren met hond. Zonder hond had ik er niet zoveel aan gevonden want die stands zijn toch wel ieder jaar nagenoeg hetzelfde. De cartoonist heb ik helaas gemist. Veel goodiebags gekregen!
Die cartoon is gaaf zeg! Bij welke stand kun je dat laten doen?malinois schreef:Dat vond ik ook. Vorig jaar zonder hond geweest maar toen was er idd minder voor de honden. Ik was ook blij dat ik hem mee had. Ik had die cartoonist ook niet gezien ik kwam toevallig de fokker van Xygan teven en die zei t. Was er zo voorbij gelopen bleek dus...sirene schreef:
Het was superleuk! Gaaf parcours. Veel simpeler als anders, maar het was ook de bedoeling als kennismaking met de sport.
Ik heb echt genoten vandaag. Ik vond het leuker dan voorgaande jaren omdat er meer leuke dingen te doen waren met hond. Zonder hond had ik er niet zoveel aan gevonden want die stands zijn toch wel ieder jaar nagenoeg hetzelfde. De cartoonist heb ik helaas gemist. Veel goodiebags gekregen!
VoskesCaat* schreef:Die cartoon is gaaf zeg! Bij welke stand kun je dat laten doen?malinois schreef:Dat vond ik ook. Vorig jaar zonder hond geweest maar toen was er idd minder voor de honden. Ik was ook blij dat ik hem mee had. Ik had die cartoonist ook niet gezien ik kwam toevallig de fokker van Xygan teven en die zei t. Was er zo voorbij gelopen bleek dus...sirene schreef:
Dank je! Zie dat het ook bij de cartoon stond maar mijn aandacht werd kennelijk door iets anders getrokkenmalinois schreef:VoskesCaat* schreef:Die cartoon is gaaf zeg! Bij welke stand kun je dat laten doen?malinois schreef:Dat vond ik ook. Vorig jaar zonder hond geweest maar toen was er idd minder voor de honden. Ik was ook blij dat ik hem mee had. Ik had die cartoonist ook niet gezien ik kwam toevallig de fokker van Xygan teven en die zei t. Was er zo voorbij gelopen bleek dus...sirene schreef:
Is op het strand
Vorig jaar vond ik het echt druk en ik was heel blij dat Uma toen niet mee was. En toen was het slechter weer.Rebble schreef:Wij gaan misschien zondag en ik twijfel om Charlie mee te nemen. Zonder lijkt me minder leuk maar ik vind het ook lastig inschatten of zij het mét wel leuk vindt![]()
Hoe is de opstelling? Is het als het druk is ook nog een beetje fatsoenlijk lopen? Zijn er plekken waar je even een beetje afgezonderd/uit te drukte kan zitten?
Manuma schreef:Vorig jaar vond ik het echt druk en ik was heel blij dat Uma toen niet mee was. En toen was het slechter weer.Rebble schreef:Wij gaan misschien zondag en ik twijfel om Charlie mee te nemen. Zonder lijkt me minder leuk maar ik vind het ook lastig inschatten of zij het mét wel leuk vindt![]()
Hoe is de opstelling? Is het als het druk is ook nog een beetje fatsoenlijk lopen? Zijn er plekken waar je even een beetje afgezonderd/uit te drukte kan zitten?
Soms gingen we in een soort golf van mensen en honden door bepaalde stukken heen. Er waren ook wel rustigere stukken maar daar stonden allemaal schapen en kippen dus dat heb ik wat vermeden![]()
Klinkt heel leuk Sirene! Ik ben benieuwd
Ik had Xygan mee dus werd live getekend. Je krijgt een printje mee en de digitale versies worden die avond op zijn site gezetHeavy schreef:Wat gaaf ! Hoe werkt dat maken ze een foto en krijg je de cartoon later thuis gestuurd ofzo?malinois schreef:Yep, dit is hemHilde schreef:Ah een cartoontekenaar voor je hond?
Ik heb hem alleen ze van "live" honden zien maken. Van foto staat wel op zn site maar heb ik hem niet zien doen omdat er ook genoeg honden waren gok ik. Het was gratis daar.joyce83 schreef:Dat lijkt me leuk, moet he daarvoor de hond bij je hebben of tekent hij ook vanaf foto? En wat vraagt hij ervoor?