Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik ben wel benieuwd. Welke stands en aanbiedingen mogen niet gemist worden? Welke workshops of demo's zijn zeker de moeite waard. Kortom: ik ben benieuwd waar jullie sowieso naartoe gaan en wat jullie willen scoren. Kan ik gelijk inspiratie opdoen.
Misschien neem ik Suze mee. Ik heb nog geen moeite gedaan om oppas te vinden voor haar. Zou eigenlijk wel mijn voorkeur hebben, maar we zien wel. Als ze mee gaat kan ze met Finn in de bolderkar rondgereden worden
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
via de site van animal event zelf kan je de kortingscode aebeeztees18 gebruiken voor 20% korting.
via deze link van prins https://events.prinspetfoods.nl/animale ... mal-event/ kun je ook kaartjes kopen met korting . 2x toegang, 2 goodiebags en parkeren kwam op 32,60 uit.
Via Farmfood kan je ook kaartjes bestellen, maar dat kwam een stuk duurder uit dan de kaartjes van Prins.
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
We mogen half 12 de survival starten bij Animal Event. Ik ben benieuwd hoe we het gaan doen en ook hoe warm het is.
Na de survival gaan we nog rondsloffen, Manu is dol op zulke evenementen
via de site van animal event zelf kan je de kortingscode aebeeztees18 gebruiken voor 20% korting.
via deze link van prins https://events.prinspetfoods.nl/animale ... mal-event/ kun je ook kaartjes kopen met korting . 2x toegang, 2 goodiebags en parkeren kwam op 32,60 uit.
Via Farmfood kan je ook kaartjes bestellen, maar dat kwam een stuk duurder uit dan de kaartjes van Prins.
Jammer dat je bij Prins 2x entree moet nemen. Ik kom alleen met 1 hond ...
Beeztees lukt niet meer met korting bij mij....
Manuma schreef:We mogen half 12 de survival starten bij Animal Event. Ik ben benieuwd hoe we het gaan doen en ook hoe warm het is.
Na de survival gaan we nog rondsloffen, Manu is dol op zulke evenementen
Wij mogen 11.38 uur starten.
Alleen dan op zondag.
Ik ben ook erg benieuwd naar de temperatuur. Gelukkig heeft Taxi er geen last van maar ik wel
Daarna wil ik ook nog even het evenement op Taxi vind dat ook geweldig.
Alleen zitten we met de hond van mijn zus. Die is niet zo van die evenementen.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Ik heb het even geprobeerd, maar bij mij werkt de Beezteescode (nog) wel. En anders werkt aehvd18 ook. Wat me opviel was dat er, na het invoeren van de promotiecode, onder de regels met gewone entreeprijzen regels met kortingsprijzen komen. Misschien dat je die over het hoofd gezien hebt?
Ik heb het even geprobeerd, maar bij mij werkt de Beezteescode (nog) wel. En anders werkt aehvd18 ook. Wat me opviel was dat er, na het invoeren van de promotiecode, onder de regels met gewone entreeprijzen regels met kortingsprijzen komen. Misschien dat je die over het hoofd gezien hebt?
Ik heb t via mn mobiel geprobeerd, t verspringt wel maar er komt niets extra. Ik zal morgen eens op de laptop kijken!
malinois schreef:T is gelukt! Wie zijn er nog meer vrijdag?
Ik met Gait
We gaan om 11 uur een half uurtje hooperen en om 12 uur een half uurtje agility doen. En dan zijn we bij het rassendefilé aanwezig. Tussendoor staan we waarschijnlijk het grootste deel van de tijd bij de stand van de Nederlandse Markiesjes Vereniging
Is er iemand die ik zaterdag een groot plezier doe als ik je oppik ergens tussen Rhenen en Hilvarenbeek? We hoeven niet samen AE over hoor , maar ik heb plek in de auto. Eventueel ook voor een hond Terug afzetten kan ik ook in overleg doen.
Voor de liefhebbers, Tom en ik lopen zondag om 10.10 het vast parcours en om 13.40 de jumping. De wedstrijd wordt gehouden in het Prins sportstadion op het eiland.
Ik met Gait
We gaan om 11 uur een half uurtje hooperen en om 12 uur een half uurtje agility doen. En dan zijn we bij het rassendefilé aanwezig. Tussendoor staan we waarschijnlijk het grootste deel van de tijd bij de stand van de Nederlandse Markiesjes Vereniging
Ik met Spring! Ik doe mee met de survival en daarna, als ik nog kan lopen, ga ik lekker even rondkijken.
Als jullie mij zien lopen (naakthond, makkelijk te herkennen) spreek me gerust aan. Leuk om even te kletsen.
Morgen foto's maken van vrienden die de survival mee doen en daar rondwandelen met een vriendin
zondag zelf de survival lopen met Sultan en dan ook wat rondstruinen
Morgen foto's maken van vrienden die de survival mee doen en daar rondwandelen met een vriendin
sirene schreef:
Ik met Spring! Ik doe mee met de survival en daarna, als ik nog kan lopen, ga ik lekker even rondkijken.
Als jullie mij zien lopen (naakthond, makkelijk te herkennen) spreek me gerust aan. Leuk om even te kletsen.
Ik ben benieuwd hoe het is gegaan! Hoe is het parcours? Echt zo mul?
Morgen sta ik tegenover de escaperoom in de stand bij Woof@Work en Hersenwerk voor Honden. Zondag ben ik te herkennen aan een bolderkar met Finn ernaast/erin
sirene schreef:
Ik ben benieuwd hoe het is gegaan! Hoe is het parcours? Echt zo mul?
Wij zitten morgen na jou qua starttijd. Ik geloof kwart over 12. Nou ja, Winni met man en onze oppashond met eigenaar. Ik ga ergens een plekje zoeken om foto's te maken van die 2 krengen.
veertje schreef:Morgen sta ik tegenover de escaperoom in de stand bij Woof@Work en Hersenwerk voor Honden. Zondag ben ik te herkennen aan een bolderkar met Finn ernaast/erin
veertje schreef:Morgen sta ik tegenover de escaperoom in de stand bij Woof@Work en Hersenwerk voor Honden. Zondag ben ik te herkennen aan een bolderkar met Finn ernaast/erin
Oh leuk! Ik wilde sowieso bij jullie kijken voor de mooie spellen
TessaThomas schreef:
Wij zitten morgen na jou qua starttijd. Ik geloof kwart over 12. Nou ja, Winni met man en onze oppashond met eigenaar. Ik ga ergens een plekje zoeken om foto's te maken van die 2 krengen.
Ja leuk! Dan zou ik toch al wel terug moeten zijn, misschien zie ik jullie dan nog even Ik hoop wel dat er een waterhindernis is, anders is het wel erg warm voor Manu. En mij
TessaThomas schreef:
Ja leuk! Dan zou ik toch al wel terug moeten zijn, misschien zie ik jullie dan nog even Ik hoop wel dat er een waterhindernis is, anders is het wel erg warm voor Manu. En mij
TessaThomas schreef:
Zoek 2 wolfsgrauwe bitchy teven die elkaar niet altijd leuk vinden Gelukkig ben jij heel herkenbaar
Ik met Gait
Nou we zijn je tegengekomen Xygan was helemaal in love helaas was t niet wederzijds... hij werd me toch uitgekafferd hoe ie t in zn brutale kop haalde om aan dr kont te snuffelen
Ik vond t erg leuk met name de Escape rooms.... wat deed ie t leuk. Zo rustig en gecontroleerd. Oh en de Cartoontekenaar moet je zeker doen als je er bent. Ik heb de digi versie nog niet maar dat is ook erg leuk