Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Hilde schreef:Oh my!! GEEN alcohol alsjeblieft! Dan leegt de teek juist zijn maag, ik schrik dat dit advies gegeven is. Hopelijk heb je het niet gedaan!
echt? nooit van gehoord ...... geen alcohol meer dus
Ik heb het nooit op "volle" teken gedruppeld maar juist op de kleine nog "lege" teekjes als ze er echt niet uit willen.
Hilde schreef:Oh my!! GEEN alcohol alsjeblieft! Dan leegt de teek juist zijn maag, ik schrik dat dit advies gegeven is. Hopelijk heb je het niet gedaan!
echt? nooit van gehoord ...... geen alcohol meer dus
Ik heb het nooit op "volle" teken gedruppeld maar juist op de kleine nog "lege" teekjes als ze er echt niet uit willen.
Tara schreef:Ik gebruik het onvolprezen tekenlassootje, altijd prijs.
Maar goed, ze hebben de banden weer om, dus ik vind eigenlijk geen teken meer.
Ik kan me nooit voorstellen dat dat beter werkt dan zo'n voetje. Maar misschien wel bij deze miniteekjes. Hier hebben ze gelukkig zelden teken, Lou heeft er nu een paar gehad en Millie denk ik 1.
Tara schreef:Die heel kleine teekjes krijg je er niet altijd mee uit, maar wat ik zelf erg fijn vind is dat wanneer het lassootje er goed om zit, hij ook gewoon goed zit. Als de hond dan ineens beweegt hoef je niet opnieuw gaan frummelen.
Ik heb overigens een paar jaar geleden (in november Godbetert!) een stuk of 100 teken van twee honden afgehaald. Blijkbaar waren ze ergens ingelopen, want ze zaten ónder de nimfjes!
Daar ben ik op een vrijdagavond met Meneer Taar voor gaan zitten, en die kleinste heb ik er gewoon maar met mijn nagels van afgekrabd. In een glas opgevangen en het waren er echt schrikbarend veel, geen beginnen aan met lassootjes of klauwhamertjes.
Gots wat was dat goor!
Tara schreef:Die heel kleine teekjes krijg je er niet altijd mee uit, maar wat ik zelf erg fijn vind is dat wanneer het lassootje er goed om zit, hij ook gewoon goed zit. Als de hond dan ineens beweegt hoef je niet opnieuw gaan frummelen.
Ik heb overigens een paar jaar geleden (in november Godbetert!) een stuk of 100 teken van twee honden afgehaald. Blijkbaar waren ze ergens ingelopen, want ze zaten ónder de nimfjes!
Daar ben ik op een vrijdagavond met Meneer Taar voor gaan zitten, en die kleinste heb ik er gewoon maar met mijn nagels van afgekrabd. In een glas opgevangen en het waren er echt schrikbarend veel, geen beginnen aan met lassootjes of klauwhamertjes.
Gots wat was dat goor!
Dat had ik ook een keer maar dan op mezelf. Uiteindelijk met tape de meeste weggekregen. Maar ja...een hond tape je niet zo snel