Zijn er mensen die dat herkennen en is er iets tegen te doen? De hele zomer met het raam dicht rijden is voor ons allemaal onverstandig denk ik
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ontstoken oog door autorijden?
Moderator: moderatorteam
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
ontstoken oog door autorijden?
Tess heeft een ontstoken oog. In de ochtend zit er een beetje groene smurrie in haar ooghoek die Finn heel gebroederlijk verwijdert
Nu heb ik nog wel zalf liggen, dus dat is het probleem niet. Maar ik vermoed dus dat ze er niet goed tegen kan dat met autorijden het raam open gaat. Als pup had ze namelijk ook wel eens een beetje vieze oogjes en dat was toen ook in de zomer. Afgelopen week is het natuurlijk warm geweest en in een auto zonder airco is het toch fijn om dan even je raam open te doen.
Zijn er mensen die dat herkennen en is er iets tegen te doen? De hele zomer met het raam dicht rijden is voor ons allemaal onverstandig denk ik
- veertje
- Zeer actief
Re: ontstoken oog door autorijden?
Nou dat was het eerste wat ik zelf ook kon bedenken. Maar ik hoop op iets modieuzere adviezen 
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
- Gimmick
- Zeer actief
Zorgen dat ze niet in de directe tocht zit...
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- veertje
- Zeer actief
Ik heb een Ford Ka en Tess zit achterin in een kennel. Er is dus niet iets als 'haar kant' helaas. Tocht voorkomen is dan ook lastig. Ik zat wel te denken om iets van windbrekend gaas te spannen. Maar dat wordt een uitdaging denk ik 
Wordt toch tijd voor die Caddy...
-
stoffeltje
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Max heeft deze tijd van het jaar ook altijd prutjes in zijn ooghoek...denk dat het door het vele stuifmeel komt
- Gimmick
- Zeer actief
En een laken spannen?veertje schreef:Ik heb een Ford Ka en Tess zit achterin in een kennel. Er is dus niet iets als 'haar kant' helaas. Tocht voorkomen is dan ook lastig. Ik zat wel te denken om iets van windbrekend gaas te spannen. Maar dat wordt een uitdaging denk ik
Met.eventueel wat openingen erin?
Of een katoenen laken om de bench die aan de bovenkant en onderkant gewoon open is zodat de warmte niet in de bench blijft maar ze ook niet in de tocht zit
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- Lanavandevledders
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 1
windbreekgaas is wel een optie,
wij hebben dat s'winters voor de open schapen stallen langs, scheelt een hele hoop, qua inwaaien en toch frisse lucht.
wij hebben dat s'winters voor de open schapen stallen langs, scheelt een hele hoop, qua inwaaien en toch frisse lucht.
- veertje
- Zeer actief
Iets om de bench heen is voor het autorijden wel het handigst denk ik. Aangezien ik vaak zoveel mee heb dat ieder vrij plekje benut wordt en ik van alle kanten erbij moetGimmick schreef:En een laken spannen?veertje schreef:Ik heb een Ford Ka en Tess zit achterin in een kennel. Er is dus niet iets als 'haar kant' helaas. Tocht voorkomen is dan ook lastig. Ik zat wel te denken om iets van windbrekend gaas te spannen. Maar dat wordt een uitdaging denk ik
Met.eventueel wat openingen erin?
Of een katoenen laken om de bench die aan de bovenkant en onderkant gewoon open is zodat de warmte niet in de bench blijft maar ze ook niet in de tocht zit
Ik ga eens even iets creatiefs bedenken