Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat is er gebeurt met de topics over de Saarloos Wolfhond?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat is er gebeurt met de topics over de Saarloos Wolfhond?
Er stonden hier, en in diverse andere rubrieken, een aantal interessante topics over de SWH en zijn rastypische problemen. In die topics stonden een aantal reakties van mijzelf.
Sinds gisteren kan ik plotsklaps helemaal niks meer terugvinden daarvan.
Weet iemand wat er met die topics gebeurt is?
Sinds gisteren kan ik plotsklaps helemaal niks meer terugvinden daarvan.
Weet iemand wat er met die topics gebeurt is?
Laatst gewijzigd door Wil de hond op 13 mar 2004 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
had iets te maken met het hondenforum niet te willen opzadelen met problemen die eruit konden voortvloeien of zoiets..Bertus had zelf een bericht getikt waarin dat stond...maar dat kan ik nu ook niet meer terugvindenWil de hond schreef:Dus jij denkt dat Bertus al die info hier zelf heeft weggehaald?

Who finds a faithful friend, finds a treasure.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Beetje vreemd toch?
Er kan hier dus blijkbaar niet zomaar over de SWH en zijn problemen gesproken worden, zonder dat er problemen ontstaan die voor het hondenforum en voor Bertus dan ook weer een probleem worden, waaruit dan weer voortvloeit dat men de SWH met zijn problemen maar gewoon moet negeren in het openbaar. Zoiets was het dan? Of begrijp ik nu iets verkeerd?
Misschien heeft de SWH wel helemaal geen problemen, dat kan ook nog natuurlijk.
Er kan hier dus blijkbaar niet zomaar over de SWH en zijn problemen gesproken worden, zonder dat er problemen ontstaan die voor het hondenforum en voor Bertus dan ook weer een probleem worden, waaruit dan weer voortvloeit dat men de SWH met zijn problemen maar gewoon moet negeren in het openbaar. Zoiets was het dan? Of begrijp ik nu iets verkeerd?
Misschien heeft de SWH wel helemaal geen problemen, dat kan ook nog natuurlijk.
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
De topics m.b.t. de saarloos en de rastypische problemen staan er in principe nog, alleen alle topics met betrekking tot organisaties die met naam genoemd werden zijn weggehaald in verband met klachten n.a.v. onze regels waarin staat dat organisaties of personen niet met naam negatief genoemd mogen worden.
Dat daarmee ook wat gegevens zijn verloren met betrekking tot de saarlooswolfhond en de PRA die er in voorkomt, is helaas onvermijdelijk geweest daar dit direct gekoppeld werd aan de naam van een organisatie.
Groet
Roelfien
Dat daarmee ook wat gegevens zijn verloren met betrekking tot de saarlooswolfhond en de PRA die er in voorkomt, is helaas onvermijdelijk geweest daar dit direct gekoppeld werd aan de naam van een organisatie.
Groet
Roelfien
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Aha,
Kijk, dat verklaart een hoop.
Het is dus nu zo dat je hier ofwel positief over een organisatie/instantie/persoon kunt schrijven, ofwel gewoon niets zegt over die organisatie/instantie/persoon.
Zelfs niet als de waarheid over die organisatie/instantie/persoon eigenlijk door toedoen van die organisatie/instantie/persoon zelf feitelijk negatief is.
Wat weer min of meer betekent dat je hier niet mag praten over organisaties/instanties/personen die fout bezig zijn.
Ik ben blij dat ik dat nu ook weet.
Bij deze bied ik mijn excuses aan aan willekeurig welke organisatie/instantie/persoon die zich door mijn uitlatingen onheus bejegend heeft gevoeld.
Kijk, dat verklaart een hoop.
Het is dus nu zo dat je hier ofwel positief over een organisatie/instantie/persoon kunt schrijven, ofwel gewoon niets zegt over die organisatie/instantie/persoon.
Zelfs niet als de waarheid over die organisatie/instantie/persoon eigenlijk door toedoen van die organisatie/instantie/persoon zelf feitelijk negatief is.
Wat weer min of meer betekent dat je hier niet mag praten over organisaties/instanties/personen die fout bezig zijn.
Ik ben blij dat ik dat nu ook weet.
Bij deze bied ik mijn excuses aan aan willekeurig welke organisatie/instantie/persoon die zich door mijn uitlatingen onheus bejegend heeft gevoeld.
- Roelfien
- Zeer actief
Tja, zo werkt dat helaas, Wil en dat wisten we, Bertus en wij modjes, natuurlijk wel uit eerdere problemen hierover, maar helaas is daar toch de laatste tijd door ons weer onzorgvuldig mee omgegaan, dus moest het weggehaald worden.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou Roelfien,
Dat geeft toch niks.
Problemen willen we hier niet, dus dat moet dan maar gewoon voorkomen worden. Ik van mijn kant zal mijn uiterste best doen om hieraan mee te werken.
Ik hoop van harte dat jullie, de modjes, geen problemen hebben gekregen met de oppermod over deze onachtzaamheden.
Ik ben blij dat er hier in elk geval nog wel over de Saarloos en zijn prablemen geschreven kan worden. Want laten we wel wezen, die arme honden en hun bazen hebben een gigantisch probleem op hun nek zitten. Dat zal je maar hoog zitten, dan is het toch fijn als je daar in elk geval met elkaar over van gedachten kunt wisselen op een hondenforum.
Groetjes, Willy.
Dat geeft toch niks.
Problemen willen we hier niet, dus dat moet dan maar gewoon voorkomen worden. Ik van mijn kant zal mijn uiterste best doen om hieraan mee te werken.
Ik hoop van harte dat jullie, de modjes, geen problemen hebben gekregen met de oppermod over deze onachtzaamheden.
Ik ben blij dat er hier in elk geval nog wel over de Saarloos en zijn prablemen geschreven kan worden. Want laten we wel wezen, die arme honden en hun bazen hebben een gigantisch probleem op hun nek zitten. Dat zal je maar hoog zitten, dan is het toch fijn als je daar in elk geval met elkaar over van gedachten kunt wisselen op een hondenforum.
Groetjes, Willy.
- Roelfien
- Zeer actief
Precies, Wil, precies.
Er worden hier op zich wel meer namen van organisaties genoemd, maar daar zitten dan vaak niet direct ook personen aan gekoppeld en dat is in deze situatie helaas wel zo daar het een zeer kleine organisatie betrof.
En dan komen de regels zeer duidelijk op tafel.
Maar dat laat onverlet dat er natuurlijk op het forum geschreven mag worden over de problemen bij de SWH's en verder denk ik dat het gewoon goed is als mensen voor meer specifieke informatie naar de site van Bertus gaan. Daar staat meer dan voldoende over alle belangrijke aspecten die ten grondslag liggen aan de PRA problemen bij de SWH's.
Er worden hier op zich wel meer namen van organisaties genoemd, maar daar zitten dan vaak niet direct ook personen aan gekoppeld en dat is in deze situatie helaas wel zo daar het een zeer kleine organisatie betrof.
Maar dat laat onverlet dat er natuurlijk op het forum geschreven mag worden over de problemen bij de SWH's en verder denk ik dat het gewoon goed is als mensen voor meer specifieke informatie naar de site van Bertus gaan. Daar staat meer dan voldoende over alle belangrijke aspecten die ten grondslag liggen aan de PRA problemen bij de SWH's.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhonden.
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Ja Willy zo is het nu eenmaal, wil je meer weten onder ander over een oogonderzoek van Saarlooswolfhonden bij een Duitse arts , die dus werkelijk een onvoorstelbare knoeier is, het is werkelijk ongelofelijk dat een grote NL fokker heel de populatie in de handen van zo'n domme egotripper geeft, wat is dat een amateur, dan kan je ook privé een mailtje naar mij toe zenden met vragen.Roelfien schreef:Precies, Wil, precies.
Gr Bertus.