Alsof er een vreselijk driedubbele moord is gepleegd.
Luna heeft een staart met zeer korte haartjes en is een blije hond. Kwispel kwispel. Maar altijd tegen iets aan, de kast, de muur, een beeldje, een stoel etc. Waardoor regelmatig haar staart open is.. Vervolgens gaat madam vrolijk door met kwispelen.. Dus ze verft de muren rood, maar door het harde kwispelen vliegen de spetters zelfs op het plafond, op de kasten, op de ramen.. Het is echt niet normaal.
Ik heb serieus in 8 weken tijd 4 muren opnieuw gewit. Het zijn echt grote vegen bloed en grote druppels.
Uiteraard kan ik alle muren en plafond zwart verven. Maar ik vind een beetje wit toch wel mooi.
Dan doe ik een verbandje om de staart, het is altijd maar een piepklein wondje, maar madam knabbelt dat er gauw af. Een kap vind ik ook zo wat.. Omdat ze het zó vaak heeft.
Heeft iemand tips? Het is echt niet normaal meer.. Het gaat continu open want ze kwispelt zo hard.. lijkt ook wel dat er sneller wondjes ontstaan, omdat er zo vaak wondjes op zijn geweest.
Ik kom net beneden en weer zit een muur helemaal onder,alsof een kleuter met een rode verfkwast heeft gekleurd.. en die muur is GISTER gewit..