weet niet of dit de juiste manier is maar ik waag mijn kans toch maar

,wij zijn peter en katelijne,wonen in belgie met onze vijf honden,1 konijntje,1 cavia,1 kanarie,5 kippen en 1 haan...en op dit ogenblik een hoop eieren in de broedmachine dus als het resultaat meevalt binnenkort weer wat meer kippen

,onze hondjes zijn te beginnen van oud naar jong:ramses,kruising duitse dog/sint bernard en 5,5 jaar oud,op de voet gevolgd door rex,een duitse herder van 5 jaar oud,na rex kwam daf in ons leven,een kruising bourdeaux dog/bouvier,2,5 jaar oud en meteen ook de enige teef in het gezelschap maar wel de enige naar wie het mannelijk volk opkijkt

toen kwam plato,een wolfsgrauwe duitse herder uit een werklijn waar mijn man vooral pakwerk en gehoorzaamheid mee doet,hij is 1,5jaar oud en om af te ronden is er nog altin(voorlopig altinneke omdat hij de kleinste is van de roedel maar niet voor lang meer

,een centraal aziatische owcharka,bijna 4 maanden oud,zo dat was de voorstelling van ons levenslustig gezinnetje,ik hoop om hier leuke mensen te leren kennen en vooral om andere eigenaars van een cao tegen te komen,want deze zijn echt niet makkelijk te vinden