Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

even voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

altinneke
nieuw lid
Aantal honden: 5

even voorstellen

Ongelezen bericht door altinneke »

weet niet of dit de juiste manier is maar ik waag mijn kans toch maar :wink: ,wij zijn peter en katelijne,wonen in belgie met onze vijf honden,1 konijntje,1 cavia,1 kanarie,5 kippen en 1 haan...en op dit ogenblik een hoop eieren in de broedmachine dus als het resultaat meevalt binnenkort weer wat meer kippen :wachten: ,onze hondjes zijn te beginnen van oud naar jong:ramses,kruising duitse dog/sint bernard en 5,5 jaar oud,op de voet gevolgd door rex,een duitse herder van 5 jaar oud,na rex kwam daf in ons leven,een kruising bourdeaux dog/bouvier,2,5 jaar oud en meteen ook de enige teef in het gezelschap maar wel de enige naar wie het mannelijk volk opkijkt :goeie: toen kwam plato,een wolfsgrauwe duitse herder uit een werklijn waar mijn man vooral pakwerk en gehoorzaamheid mee doet,hij is 1,5jaar oud en om af te ronden is er nog altin(voorlopig altinneke omdat hij de kleinste is van de roedel maar niet voor lang meer :lol1: :lol1: ,een centraal aziatische owcharka,bijna 4 maanden oud,zo dat was de voorstelling van ons levenslustig gezinnetje,ik hoop om hier leuke mensen te leren kennen en vooral om andere eigenaars van een cao tegen te komen,want deze zijn echt niet makkelijk te vinden :denken:
Yeufke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Re: even voorstellen

Ongelezen bericht door Yeufke »

Welkom hier. :D
Nu nog even aanmelden bij de vaste gebruikers, dan geaccepteerd worden en dan de fotohoek maar vullen met je knapperds. :lol1:
Afbeelding
Polly 22 jan 2007 - 15 mei 2018 ❤️
Yessie 28 april 2010 -13 juli 2020
slaap zacht lieve meid
klaproos
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse boxermix

Ongelezen bericht door klaproos »

Welkom op het forum! :ok:
marrieeeb
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door marrieeeb »

Welkom! Ook ik ben benieuwd naar de foto's van je stel! :D
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

welkom en ja heel gaaf, foto`s :engel:
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!
Afbeelding
altinneke
nieuw lid
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door altinneke »

dankjewel allemaal voor de verwelkomingen :wink: ,ik hoop dat er iemand is die me stap voor stap kan uitleggen hoe ik hier moet foto's plaatsen want geloof het of niet,het is voor mezelf al een groot mysterie hoe ik me hier ooit heb kunnen aanmelden :goeie: :goeie: ,over het algemeen is de combinatie computer en ik een barslechte combinatie...weet zelfs niet of er op deze laptop waar ik nu achter zit wel foto's staan van onze knapperds :help: dus ik heb nog heel wat werk voor de boeg lijkt me :oeps:
Plaats reactie

Terug naar “Voorsteltopics”