wolvster schreef: Was ze boos...
Tja... domme ouders zijn misschien nog wel erger.

Moderator: moderatorteam
wolvster schreef: Was ze boos...
Tja... domme ouders zijn misschien nog wel erger.
Brievenbus aan buitenzijde vt hekHeavy schreef:Hond in de voortuin vind ik altijd een risico . Hoe doe je dat met de postbode en de krantenbezorger ?Lanavandevledders schreef:tja het weer wordt mooier en omdat wij achteraan in een hele rustige straat wonen,
zwalken de buurt kinderen [tussen de 5 en 10] weer hele dagen door de straat, op skateboard, rolschaatsen enz,
als voor zorg maatregel, hebben wij een groot hek in de voortuin langs de straat, geplaatst [ook nog twee meter binnen de erfgrens, siertuin ervoor langs] zodat Lana netjes onder alle omstandigheden op eigen grond blijft.
kijk ik vanmiddag door het raam naar buiten, zie ik Lana op de rug tegen het hek aan liggen, terwijl ze gekriebeld wordt door twee meisjes, [de armen door het hek stekende]
tja, beide partijen genoten, maar toch maar eens even heen gelopen en een opvoed preek gehouden,
dat ze dit toch echt niet moeten doen bij een vreemde hond bla bla bla bla enz,
krijg ik als antwoord, wij hebben ook een hond en deze is zo lief, ze geeft kusjes, [ja deze wel tot nu toe]
tja daar sta je dan met je goed bedoelde adviezen,
ik zou denken dat je als ouders toch een opvoed taak hebt wat betreft dit soort dingen, [niet op andermans terrein komen zonder toestemming] heb ze dus ook verboden om dit weer te doen, maar om daar op te kunnen vertrouwen,
misschien helpt een extra stroomdraad in de siertuin, pffff
Dan gaat t in zegveld beter. Bezorgers snappen dat t in de schuur moet en maken zelfs stapels voor ons en onze huurder apart.Cleva schreef:Dan moet je eerst uitleggen dat woonsituaties kunnen verschillen. Dat begrijpt Zwenkgras 17, Almere-plantenwijk niet vanzelf.crutz schreef:Brievenbus aan buitenzijde vt hekHeavy schreef: Hond in de voortuin vind ik altijd een risico . Hoe doe je dat met de postbode en de krantenbezorger ?
Het zijn net koolmezen. Het moet een rechthoekig kastje op de korte kant zijn met een gaatje er in van ruwweg 28 tot 32 millimeter.
Een vriend van me woont in een bus. Wel op een vast adres maar het huis is nog steeds niet af. Nou, dat snappen we niet hoor!
Dan willen bezorgers niet meer bezorgen want een bus zou zomaar weg kunnen rijden! Ja, maar het adres dus niet!
Mensen zijn zo intens dom.