Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
alm@ schreef:Wij mogen rond 2e/3e week van mei een standaard langhaar B&T teckelpup verwelkomen
Oh wat leuk! Bij jullie geldt dus ook: voor altijd geteckeld?
Ja erg hé een 2e teckeltje stond sowieso al in de planning want Biko is onze laatste grote hond. Anders wordt het leeftijdsverschil zo groot. Moeder van nummer 2 (reutje) is de halfzus van Frodo. Ze hebben dezelfde (enorme) vader. En aan moederskant zijn ze ook verwant. Het is Frodo's driekwart neefje of zoiets
alm@ schreef:Wij mogen rond 2e/3e week van mei een standaard langhaar B&T teckelpup verwelkomen
Ja erg hé een 2e teckeltje stond sowieso al in de planning want Biko is onze laatste grote hond. Anders wordt het leeftijdsverschil zo groot. Moeder van nummer 2 (reutje) is de halfzus van Frodo. Ze hebben dezelfde (enorme) vader. En aan moederskant zijn ze ook verwant. Het is Frodo's driekwart neefje of zoiets
Wat leuk! Helemaal dat er een familieconnectie is!
Dit had ik gemist waar zijn de foto's ?
Volgende week vrijdag ga ik hem ophalen. Het is, in overleg met de fokker een pup uit een ander nest geworden
alm@ schreef:Goulash vind ik wel een goeie ik zit hier ook nog steeds te tobben over een naam. Wat past nou goed bij Frodo? En nee geen Frits
Ik dacht dat het al besloten was? Gandalf?
Ja door mij, ik krijg het mijn hoofd niet uit maar manlief vindt het minder. En als ik dan vraag wat vindt je dan wel een leuke naam zegt hij, ik weet het niet kies jij maar Ik vind Gandalfje goed passen, het is een kleine wijsneus
Skipper SKIPPERS CANYON
“If you want him, come and claim him.” Yes, Arwen washed away the pursuing ring wraiths right here in Skippers Canyon. Find out more in Lord of the Rings Locations in Queenstown.
Kepler KEPLER MIRE
“There are dead faces in the water!” Kepler Mire near Te Anau is the location for the Dead Marshes that Gollum leads Frodo and Sam through.
veertje schreef:Skipper SKIPPERS CANYON
“If you want him, come and claim him.” Yes, Arwen washed away the pursuing ring wraiths right here in Skippers Canyon. Find out more in Lord of the Rings Locations in Queenstown.
Kepler KEPLER MIRE
“There are dead faces in the water!” Kepler Mire near Te Anau is the location for the Dead Marshes that Gollum leads Frodo and Sam through.
Maartje schreef:Dit jaar ben ik helaas van 3 naar 2 honden terug gegaan. Lupa is nu anderhalf en is in gedrag nog heel erg een jonge hond, dus die moet nog wel wat meer volwassen worden. Het gaat tussen mijn twee honden heel goed, ik vind twee wel zo praktisch en ik kan nog wel een aantal redenen bedenken om het niet te doen.
Maar ik sta voor de zekerheid al wel ruim een jaar op een wachtlijst voor een pup. Qua wachttijd ben ik daarmee bijna aan de beurt. Toch denk ik op dit moment dat het 2019 of 2020 gaat worden voor ik aan een pup toe ben, maar ik sluit ook niets uit.
Voorlopig geniet ik van mijn tweetal!
Inmiddels zijn we bijna een jaar verder sinds ik dit schreef. En er komt toch dit jaar al een puppy bij. Over ruim twee weken komt er een Markiesje bij. Het echte aftellen kan beginnen!
lucie schreef:nee, m'n man wil naar maximaal 2 honden (en dat is al een concessie ) dus als Lizzy er niet meer is, dan komt er geen nieuwe
geen 2 maar 4
overigens met volledige instemming van manlief
Ik riep ook steeds dat 2 maximaal was. Nu met 3 denk ik soms al ach een vierde maakt dan ook niet meer zo veel uit.
Maar nee, de komende tijd wil ik toch graag weer wat meer stabiliteit voor de honden. Dus Lazar zal eerst toch echt volwassen moeten worden.
Maartje schreef:Dit jaar ben ik helaas van 3 naar 2 honden terug gegaan. Lupa is nu anderhalf en is in gedrag nog heel erg een jonge hond, dus die moet nog wel wat meer volwassen worden. Het gaat tussen mijn twee honden heel goed, ik vind twee wel zo praktisch en ik kan nog wel een aantal redenen bedenken om het niet te doen.
Maar ik sta voor de zekerheid al wel ruim een jaar op een wachtlijst voor een pup. Qua wachttijd ben ik daarmee bijna aan de beurt. Toch denk ik op dit moment dat het 2019 of 2020 gaat worden voor ik aan een pup toe ben, maar ik sluit ook niets uit.
Voorlopig geniet ik van mijn tweetal!
Inmiddels zijn we bijna een jaar verder sinds ik dit schreef. En er komt toch dit jaar al een puppy bij. Over ruim twee weken komt er een Markiesje bij. Het echte aftellen kan beginnen!
Waar komt je Markiesje vandaan? (ben niet nieuwsgierig, hoor, wil het alleen graag weten )