En ohhh die podencollie

Moderator: moderatorteam
Dat is ook gewoon écht zohakunamatata schreef: Ik vind haar eigenlijk een beetje al jouw honden in één Diana. Geen idee of ik de enige ben die dat ziet hoor, hahah
alinelaila schreef:Haha, hakunamatata, ik zag dat hondje voorbij komen en moest al direct aan jou denken!Echt iets voor jou
Daar snap ik nou helemaal niks vanLothian schreef:Jij hebt wel een duidelijk type inderdaad Hakunamatata
hakunamatata schreef:alinelaila schreef:Haha, hakunamatata, ik zag dat hondje voorbij komen en moest al direct aan jou denken!Echt iets voor jou
Daar snap ik nou helemaal niks vanLothian schreef:Jij hebt wel een duidelijk type inderdaad Hakunamatata![]()
lotje&famke schreef:Ooooooh heel leuk en mooi!![]()
![]()
Manuma schreef:Ik ben dolverliefd op Diana de Podenco, wat is zij prachtigHelaas gaat het echt niet, drie zelfstandige jagers
https://www.hopeforpodencos.com/diana
Ah joh, waar er twee zelfstandig jagenManuma schreef:Ik ben dolverliefd op Diana de Podenco, wat is zij prachtigHelaas gaat het echt niet, drie zelfstandige jagers
https://www.hopeforpodencos.com/diana
ZivaNomi schreef:Nomi nr 2, maar dan angstvrijdat gezichtje, smelt!!
Lijkt me een énige kruising, een beetje een robuuste poedel. Maar je moet het maar durven om er 750 pietermannen voor te vragen.Johnny Jones schreef:Vast een combi die wel vaker gedaan wordt, leuk!
https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr
Zoiets dacht ik al!Lizzie. schreef:Deze kruising heeft Kees (bouvierpoedel) al meerdere malen gefokt
Tijd moet je maken.Barkley schreef:Zo stil is de liefde niet maar iets met timing...![]()
![]()
Bracco en Spinone verschillen wat dat betreft best. Op de wandeling van de VISJ lopen alle bracci met een GPS tracker en alle Spinoni zonder.Nanna schreef:Geloof me dat je niet twee van die jagers wilt hebbenBarkley schreef:Zo stil is de liefde niet maar iets met timing...![]()
![]()
Die zie je helemaal nooit meer terug.
Hier loopt op de hei al iemand met twee Bracco's die wat dat aangaat de wanhoop nabij is.
Die is ook wel heel schattig zeg
kon me niet beheersen en heb informatie over hem aangevraagdlucie schreef:o jee, een Hongaartje![]()
![]()
je ziet ze zo zelden en ik blijf ze toch wel heel speciaal vinden
lucie schreef:kon me niet beheersen en heb informatie over hem aangevraagdlucie schreef:o jee, een Hongaartje![]()
![]()
![]()
Emmalinde schreef:lucie schreef:kon me niet beheersen en heb informatie over hem aangevraagdlucie schreef:o jee, een Hongaartje![]()
![]()
![]()
Wat spannend!
Ah, wat leuk!lucie schreef:kon me niet beheersen en heb informatie over hem aangevraagdlucie schreef:o jee, een Hongaartje![]()
![]()
![]()
nou, laat dat 'tje ' maar weg want het blijkt nogal een joekel te zijn van 78 cm en gewenst te bereiken gewicht 40 kglucie schreef:kon me niet beheersen en heb informatie over hem aangevraagdlucie schreef:o jee, een Hongaartje![]()
![]()
![]()