Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nanna schreef:Misschien kom ik wel kijken. Rennen met die Hongaren gaat hem niet worden; die gaan alles lopen herderen.
Dan stuur je Topsie de baan op
Ja, die zal wel een recordtijd neerzetten Die doet dat trouwens niet, heb ik al eens geprobeerd. Ze wil bij mamma blijven. En ze ziet er totaal het nut niet van om achter een plastic zak aan te hollen.
Allebei opgegeven. Ik dénk niet dat Izzy rent (ja misschien een paar meter tot ze merkt dat ik te ver uit de buurt ben), maar altijd grappig om te proberen
Nanna schreef:Misschien kom ik wel kijken. Rennen met die Hongaren gaat hem niet worden; die gaan alles lopen herderen.
Dan stuur je Topsie de baan op
Ja, die zal wel een recordtijd neerzetten Die doet dat trouwens niet, heb ik al eens geprobeerd. Ze wil bij mamma blijven. En ze ziet er totaal het nut niet van om achter een plastic zak aan te hollen.
Wij gebruiken een stuk schapenvacht en daar reageren de meeste honden goed op.
Sandra&co schreef:Allebei opgegeven. Ik dénk niet dat Izzy rent (ja misschien een paar meter tot ze merkt dat ik te ver uit de buurt ben), maar altijd grappig om te proberen
Is het op de Louisenburgweg ipv laan? Het is echt heel ver rijden voor ons maar ik wil dan wel combineren met kamperen Heel even data checken en dan schrijven wij ook in
Mogen ze eventueel samen rennen?
Manuma schreef:Is het op de Louisenburgweg ipv laan? Het is echt heel ver rijden voor ons maar ik wil dan wel combineren met kamperen Heel even data checken en dan schrijven wij ook in
Mogen ze eventueel samen rennen?
Hoi Hoi,
Ja het is Louisenburgweg foutje van mij . Kamperen is mogelijk en als je zin hebt kun je ook meedoen met de BBQ. Je kunt zelfs al vrijdagmiddag het terrein op.
Normaliter is het niet de bedoeling om met een loopse teef te komen trainen op de baan nee, en bij wedstrijden is het uitsluiting van deelname. Is voor de teef zelf meestal ook niet zo'n goed idee, ze zijn dan vaak toch minder in conditie en blessuregevoeliger. Maar goed, hier antwoord ik vanuit mijn eigen ervaring, misschien zegt de organisatie van deze dag wel iets anders.
Laatst gewijzigd door Saba op 05 apr 2018 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Mizzsylver schreef:Wat leuk, ik zou 9 juni wel kunnen en het heeft me altijd wel leuk geleken. Enige is dat ze dan wel eens loops zou kunnen zijn, mogen ze dan mee doen?
Loops wordt een beetje moeilijk want de reuen zijn dan van slag. Maar schrijf je in en mocht ze loops zijn dan meld je haar gewoon af.
Ik ga ook niet. Ten eerste omdat m'n werk me opeens ingepland heeft (daar kan ik in principe nog wel met een flink protest onderuit komen), maar ten tweede omdat ik het veel te warm vind worden om ze zich te laten inspannen. Ik had gehoopt op een graadje a 18-19 maximaal maar met een beetje pech wordt het 27 graden. Doenwedusniet.