hier ben ik weer, het is even geleden mijn excuses daarvoor !
maar ik ben terug !

ik ben echt al ontzettend hard geholpen op dit forum danku daarvoor !
we hadden heel veel 'eisen' voor onze hond , en dan na heel lang zoeken hebben we het perfecte ras gevonden .
de tibetaanse terrier , een heel lief sterk ras !
de volgende stap was een goed fokker vinden , ik ben 200 procent TEGEN broodfok en vind het verschrikkelijk hoe er met de honden wordt omgegaan !
toen vonden we onze fokker , mensen die echt het beste voorhadden met ons en de hond ! we hebben er nog altijd contact mee .
toen we gingen kijken hadden we meteen een klik met hondje , haar stamboeknaam is qama .
toen we naar huis gingen en er een paar nachtjes over hadden geslapen , hadden we besloten qama te kopen .
het is een hond met een gouden karakter !
en we hebben er nog geen moment spijt van gehad !
wij hebben qama PIP genoemd (pip betekent paardenvriend

ik denk dat jullie wel graag een fototje willen zien hihi maaaar ik krijg geen foto geüpload ja ik snap er niks van dus als er iemand weet hoe je precies een foto upload dan zou ik dat heel graag willen weten haha

groetjes mirthe en likjes van pip

**Bericht aangepast door moderatoor: foto's zichtbaar gemaakt. Tip: als je naar de foto kijkt in tinypic zie je links "IMG-code voor forums & berichtenforums" de link daaronder (met [img] ervoor) moet je hier plaatsen