Bedankt lieve trouwe eeuwige nr1, voor al de jaren, voor al de lessen, voor al je vreugde, voor het verdriet nu.
Het is goed zo... ga maar..

Moderator: moderatorteam
Thnx. Gelukkig geen stress bij gekomen, alles vredig en rustig verlopen.crutz schreef:Ik was al verbaasd toen ik het fb bericht kas. Ondanks de leeftijd dus toch nog onverwachten met de nodige stress en verdriet, heel veel sterkte met het verlies van deze mooie dame. Knuffel
Wil en kun je vertellen wat er is gebeurd?maart schreef:Thnx. Gelukkig geen stress bij gekomen, alles vredig en rustig verlopen.crutz schreef:Ik was al verbaasd toen ik het fb bericht kas. Ondanks de leeftijd dus toch nog onverwachten met de nodige stress en verdriet, heel veel sterkte met het verlies van deze mooie dame. Knuffel
Maar rekken wou ik niet aan beginnen, ze is altijd statig en waardig geweest, dan mocht ze ook zo gaan.
Een harde korte pijn. Maar liever zo dan een lange even harde.
Ze was tot gisteravond gewoon goed. Rond 19.30u kreeg ze ineens een aanval, vermoedelijk epilepsie (nooit voorheen gehad).blondie schreef: Wil en kun je vertellen wat er is gebeurd?