Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waar op vakantie met drie honden en een pony?
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 2
Waar op vakantie met drie honden en een pony?
Wij hebben nu twee honden en er komt binnenkort een puppy het span versterken, daarnaast hebben we nog een pony waar we mee mennen.
We zijn gewend om eenmaal per jaar met de dieren op vakantie te gaan, zowel pony als hondjes. Met de pony mennen we dan en de hondjes gaan uiteraard mee wandelen en op avontuur. Maar nu hebben we er straks drie en dat lijkt me wel wat lastiger om iets te vinden waar dit mag. Daarnaast willen we dan ook graag onze pony meenemen en het liefst dan ook in een wei.
We hebben een tent maar zoeken iets van een huisje waar dit kan en mag, weet iemand iets in Nederland?
We zijn gewend om eenmaal per jaar met de dieren op vakantie te gaan, zowel pony als hondjes. Met de pony mennen we dan en de hondjes gaan uiteraard mee wandelen en op avontuur. Maar nu hebben we er straks drie en dat lijkt me wel wat lastiger om iets te vinden waar dit mag. Daarnaast willen we dan ook graag onze pony meenemen en het liefst dan ook in een wei.
We hebben een tent maar zoeken iets van een huisje waar dit kan en mag, weet iemand iets in Nederland?
-
- Vaste gebruiker
Re: Waar op vakantie met drie honden en een pony?
Nanna schreef:A house with room for a pony![]()
Ik hóór Hyacinth
En nee, ik weet niks.

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Ik denk dat het moeilijker is een huis te vinden waar de pony mee kan dan waar 3 ipv 2 honden mee mogen 

-
- Vaste gebruiker
Nou er is best veel om hem mee te nemen maar vaak mogen er maar 2 honden mee en nu zijn het er straks drie, ik dacht misschien heeft iemand er ervaring mee waar ze alle dieren welkom vindenveertje schreef:Ik denk dat het moeilijker is een huis te vinden waar de pony mee kan dan waar 3 ipv 2 honden mee mogen

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Niet inclusief pony, maar als er staat dat er 2 honden welkom zijn, zou ik gewoon even mailen/bellen om te vragen of het er drie mogen zijn en dat het geen grote honden zijn. Vaak is het geen probleem om er dan drie mee te nemen.Wood2018 schreef:Nou er is best veel om hem mee te nemen maar vaak mogen er maar 2 honden mee en nu zijn het er straks drie, ik dacht misschien heeft iemand er ervaring mee waar ze alle dieren welkom vindenveertje schreef:Ik denk dat het moeilijker is een huis te vinden waar de pony mee kan dan waar 3 ipv 2 honden mee mogen
-
- Vaste gebruiker
Goede tip, ga ik naar kijkenNanna schreef:Dat. Ik heb weleens gebeld naar iemand waarvan op de site stond dat 1 hond welkom was. Gezegd dat ik er vier hebveertje schreef:
Niet inclusief pony, maar als er staat dat er 2 honden welkom zijn, zou ik gewoon even mailen/bellen om te vragen of het er drie mogen zijn en dat het geen grote honden zijn. Vaak is het geen probleem om er dan drie mee te nemen.maar dat ze heel welopgevoed zijn. En toen mocht ik ze gewoon meenemen.

- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
-
- Zeer actief
Als je ergens fijn zat met 2 honden zou ik daar 's netjes in overleg gaanWood2018 schreef:Nou er is best veel om hem mee te nemen maar vaak mogen er maar 2 honden mee en nu zijn het er straks drie, ik dacht misschien heeft iemand er ervaring mee waar ze alle dieren welkom vindenveertje schreef:Ik denk dat het moeilijker is een huis te vinden waar de pony mee kan dan waar 3 ipv 2 honden mee mogen

Suzanne
-
- Vaste gebruiker
Ja hoor, is toch gezellig met elkaar in de autobram en thijs schreef:En de pony ook op de achterbank?

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Nederland zeg je? Geen idee. Duitsland dan weer wel: ferienhaus rob in eisenschmitt

-
- Zeer actief
In Noordwijk aan Zee kun je stal en wei huren op diverse plaatsen en heb je campings of huisjes vlakbij.
En in Kootwijk zal het ook geen probleem zijn.
Van die twee plaatsen weet ik zeker dat je je pony en honden mee kan nemen. Maar je pony op de camping weey ik niet zeker.
En in Kootwijk zal het ook geen probleem zijn.
Van die twee plaatsen weet ik zeker dat je je pony en honden mee kan nemen. Maar je pony op de camping weey ik niet zeker.
- Hylos
- Zeer actief
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Peelboven kan je ook paarden mee naar toe nemen en meerdere honden. Is een fijn huisje in Brabant.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
-
- Vaste gebruiker
Daar is mijn tante inderdaad geweest maar die zitten al behoorlijk vol de komende tijd en ook in de week oktober dat wij willen weggaan.Tineke schreef:Peelboven kan je ook paarden mee naar toe nemen en meerdere honden. Is een fijn huisje in Brabant.
-
- Vaste gebruiker
Hylos schreef:Kijk hier eens http://www.hoeveklaphek.nl/page/vakanti ... eveklaphek
Die ziet er ook erg leuk uit, ik heb ze gelijk een mail gestuurd.
- sypke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabijhoun
http://www.hazehof.nl is misschien iets. Er is ook een vakantiehuis.

- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Helemaal niet. Ik stel me dat alleen voor, dat ik naast twee van die hijgende knarren ook nog een ponyhoofd in de spiegel had. En natuurlijk het verkeer op de autobahn, achter me.Nanna schreef:Wat ben je toch een zwartkijker en probleemzoeker.bram en thijs schreef:En de pony ook op de achterbank?