Jullie reacties doen me in ieder geval heel goed

Moderator: moderatorteam
ChantalTY schreef:Wat een dagen zeg.. Dat je het niet met me eens bent, prima. Maar blijf een beetje respectvol. Als ik toch eens alles moest delen waar ik het niet mee eens ben..![]()
in basis reageerde ik enkel op de uitspraak dat de hond uit de foto (een mops) geen franse bull kon zijn omdat hij een staart had met de link van Chantal dat er dus wel degelijk fokkers zijn die proberen honden met staart te fokken. Daarna kreeg ik pas de strontwagen over me heen en heb ik inderdaad nog gereageerd, vooral uit eigen ervaring, en na de volgende plaat voor de kop reactie heb ik het over laten gaan, want je dringt toch niet doorSandra&co schreef:Nou ja, laten we hier niet zo'n zelfde hetze maken naar hen, als zij daar maken naar Chantal. Sta erboven. Het gaat een keer (nog erger) mis bij hen en dan zien ze het licht vanzelf wel. Of niet. Zulke mensen verander je helaas niet.
inderdaad dan heb je meer dan een dagtaak denk ik.....dagmar88 schreef:ChantalTY schreef:Wat een dagen zeg.. Dat je het niet met me eens bent, prima. Maar blijf een beetje respectvol. Als ik toch eens alles moest delen waar ik het niet mee eens ben..![]()
Dan heb je geen leven. Conclusie...
En hé, je hebt puppies liggen en het is lente
Het betekent gewoon afmaken. Inslapen komt er niet aan te pas als je aan culling doet.crutz schreef:Nou de gemiddelde Amerikaan die cullen schrijft bedoeld wel degelijk inslapen.dagmar88 schreef:Kan ook van de fok uitgesloten worden betekenen. Ik neem aan dat ze een hondje dat per ongeluk een staart heeft niet tegen de muur slaan.crutz schreef:Ik reageerde met Chantal haar website en nee dat zijn pups die “geculled” (afgemaakt) moeten worden
Laat ik nu exact hetzelfde vinden van hun soort bullen. Dat mag
dagmar88 schreef:Van harte.
Mogen we de aanstaande vader zien?
Ja. In maartChantalTY schreef:dagmar88 schreef:Van harte.
Mogen we de aanstaande vader zien?
Heb je het eerste bericht gelezen Dagmar?![]()
Dan plak je er toch gewoon een lekker dagje zee aan vast?S@ndr@ schreef:jeutje zeg, spannend, ik moet ooit bij jou op de lijst voor een pup, tenzij ik dan natuurlijk eerst op huis bezoek moet komen, dat is erg in tegenwoordig heb ik gehoord,![]()
heel veel succes met alles wat komen gaat
t voelt altijd zo van , je kunt wel een tok zijn en een compleet gebrek aan vertrouwen, en mijn makke, ik heb echt een tering hekel aan autorijden.. was laatst van plan om me dan toch ook te gaan verdiepen in kleinere hondje, de franse bull ( omdat ik toch echt een bulldog mens ben) en de corgi( opgegroeid met herders, Jip leren kennen, en ik vind de merle geweldig mooi) .. bij de corgi , ging het mijn inziens gelijk mis, je kun alleen op de lijst als je langs komt en door de ballotage komt.. dan het advies ga bij meerdere fokkers op de lijst staan, dan moet je dus heel Nederland door voor alleen de kennismakingSandra&co schreef:Dan plak je er toch gewoon een lekker dagje zee aan vast?S@ndr@ schreef:jeutje zeg, spannend, ik moet ooit bij jou op de lijst voor een pup, tenzij ik dan natuurlijk eerst op huis bezoek moet komen, dat is erg in tegenwoordig heb ik gehoord,![]()
heel veel succes met alles wat komen gaat
En toch wil ik eerst mensen zien voor ze op de lijst komen. Ik wil weten wie ik op de lijst heb, face to face praten is heel anders als op schrift. Ik zet geen tig mensen op de lijst en vind goed contact heel belangrijk. Als je van te voren niet wil komen zijn er vast andere fokkers voor jeS@ndr@ schreef:t voelt altijd zo van , je kunt wel een tok zijn en een compleet gebrek aan vertrouwen, en mijn makke, ik heb echt een tering hekel aan autorijden.. was laatst van plan om me dan toch ook te gaan verdiepen in kleinere hondje, de franse bull ( omdat ik toch echt een bulldog mens ben) en de corgi( opgegroeid met herders, Jip leren kennen, en ik vind de merle geweldig mooi) .. bij de corgi , ging het mijn inziens gelijk mis, je kun alleen op de lijst als je langs komt en door de ballotage komt.. dan het advies ga bij meerdere fokkers op de lijst staan, dan moet je dus heel Nederland door voor alleen de kennismakingSandra&co schreef:Dan plak je er toch gewoon een lekker dagje zee aan vast?S@ndr@ schreef:jeutje zeg, spannend, ik moet ooit bij jou op de lijst voor een pup, tenzij ik dan natuurlijk eerst op huis bezoek moet komen, dat is erg in tegenwoordig heb ik gehoord,![]()
heel veel succes met alles wat komen gaat.. en niet van autorijden houden is echt echt ........ zwak uitgedrukt.. ik ga echt alleen als het moet.. maar dat maakt me nog geen tok of idioot die niet van honden houdt of zelfs maar een gouden mand heeft voor een leuke pup
Wat jammer dat je het teveel gedoe vond! Ik vond het persoonlijk heel fijn dat contact te hebben gehad met de fokkers waar ik langs geweest ben, toch een kans om wederzijds interesse en vertrouwen op te bouwen. Ik wil ook zien waar mijn pup vandaan gaat komen. Je had ook gewoon op een kleine Jip moeten wachtenS@ndra schreef:en de corgi( opgegroeid met herders, Jip leren kennen, en ik vind de merle geweldig mooi) .. bij de corgi , ging het mijn inziens gelijk mis
Oh, dat begrijp ik volledig! Ik zou het zelfs twijfelachtig vinden als een fokker mensen op de lijst zet zonder eerst kennis gemaakt te hebben. De fokker van Jip hebben we ook nadat het nestgeboren was nog twee keer bezocht. Ik had nog veel vaker willen gaanChantalTY schreef:En toch wil ik eerst mensen zien voor ze op de lijst komen. Ik wil weten wie ik op de lijst heb, face to face praten is heel anders als op schrift. Ik zet geen tig mensen op de lijst en vind goed contact heel belangrijk. Als je van te voren niet wil komen zijn er vast andere fokkers voor jeS@ndr@ schreef:t voelt altijd zo van , je kunt wel een tok zijn en een compleet gebrek aan vertrouwen, en mijn makke, ik heb echt een tering hekel aan autorijden.. was laatst van plan om me dan toch ook te gaan verdiepen in kleinere hondje, de franse bull ( omdat ik toch echt een bulldog mens ben) en de corgi( opgegroeid met herders, Jip leren kennen, en ik vind de merle geweldig mooi) .. bij de corgi , ging het mijn inziens gelijk mis, je kun alleen op de lijst als je langs komt en door de ballotage komt.. dan het advies ga bij meerdere fokkers op de lijst staan, dan moet je dus heel Nederland door voor alleen de kennismakingSandra&co schreef:Dan plak je er toch gewoon een lekker dagje zee aan vast?S@ndr@ schreef:jeutje zeg, spannend, ik moet ooit bij jou op de lijst voor een pup, tenzij ik dan natuurlijk eerst op huis bezoek moet komen, dat is erg in tegenwoordig heb ik gehoord,![]()
heel veel succes met alles wat komen gaat.. en niet van autorijden houden is echt echt ........ zwak uitgedrukt.. ik ga echt alleen als het moet.. maar dat maakt me nog geen tok of idioot die niet van honden houdt of zelfs maar een gouden mand heeft voor een leuke pup
Als je een paar jaar de tijd hebt kunnen we ook samen gaan, haal ik je wel opS@ndr@ schreef:nou er werd min of meer voorgesteld dat ik bij zo ongeveer allemaal langs zou gaan... want je kunt pas op de lijst als je er langs bent geweest,....
ik ben echt toen met knikkende knieën mijn auto ingestapt naar Zeeland voor de pups van Gil- kraam bezoek..... maar ik haat zulke einden auto rijden.. goed voor paniek aanvallen![]()
Boots ophalen heb ik mijn schoonzoon voor ingeschakeld, als chauffeur maar.. moet er eerst weer een hele tijd van bijkomen.( tijd om dat eens aan te gaan pakken)
Gelukkig dat Marga me toen van het Cane Corso forum al kende en dat Gil terug kwam, hebben we hem alleen opgehaald.. en ik wil best contact hoor in alle vormen en maten,( iedereen mag alles weten) alleen die auto ee.. langer dan een uur... dan gaat het mis( iedere gek zijn gebrek).. is ook de reden dat we nooit op vakantie gaan bijvoorbeeld
Tja ik heb het erger denk ik dus ik snap het welS@ndr@ schreef:Ohw dat vind ik een super aanbod, samen is minder erg![]()
is goed, ik hou je er aan
en laten we eerlijk zijn het wordt natuurlijk dik tijd dat ik er eens een keer iets aan ga doen ee
Ja het moet wel een beetje hond zijn als hij of zij met Rani moet wonen, er moet zonder zuurstofflessen geracet wordenChantalTY schreef:![]()
Iedereen is altijd van harte welkomSowieso de FB eens zien zoals de mijne zijn is al wat anders als die je op straat ziet. Alleen daarom zou ik het al willen, dat mensen geen verkeerde verwachtingen krijgen.
Yara is nog rustig, wel wat dunnere ontlasting. Het lijkt erop dat haar buik een beetje gaat dalen. Vanmorgen at ze nog, al was het niet erg gretig. Geduld, geduld