Het karakter is sowieso het belangrijkste. Tot nu toe heb ik bijna altijd meteen wel een voorkeur gehad als ik een nestje in het echt zag. Bij Dora gingen we eigenlijk voor een zusje dat er heel anders uitzag, maar toen we daar waren, wisten we dat zij het hondje was dat bij ons paste.LongFields schreef:Ik zou eerder voor het karakter gaan dat je het meest aanspreekt dan voor het leukste kleurtje.
Denk dat het erg leuke honden gaan worden, ben dus erg benieuwd naar de ontwikkeling van dit nest.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat zou dit worden?
Moderator: moderatorteam
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Wat zou dit worden?
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Contacteer:
Nog gevraagd naar de uitslagen van de tests? Van uiteraard de ouderdieren, maar overgroot vaders en moeders?
- GrethavW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising - Aantal honden: 2
Ben zó benieuwd hoe die uitgroeien!
- Belle
- Zeer actief
Ik vind de pups enorm leuk en het lijken me hartstikke leuke honden te worden, maar we hebben toch besloten het niet te doen. De timing is verkeerd, ik ga in juli naar China. Ik zou eerst een of twee weken gaan, maar dat wordt een maand en dat vind ik te lang om een pup te hebben. Rob blijft wel thuis, maar als ik een pup heb, wil ik die toch op mijn manier opvoeden en begeleiden.
Als ik weer terug ben uit China komt er vast wel een andere leuke grote kruising op mijn pad.
Als ik weer terug ben uit China komt er vast wel een andere leuke grote kruising op mijn pad.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
oh jammer zeg, maar een maand is toch zo voorbij, wat is nou een maand op 12 jaar 

- Belle
- Zeer actief
Klopt, maar ik vind juist de eerste maanden heel belangrijk en Rob doet dat toch anders dan dat ik het zou doen.Lizzie. schreef:oh jammer zeg, maar een maand is toch zo voorbij, wat is nou een maand op 12 jaar
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Heel eerlijk? Ik vind dat je er teveel waarde aan hecht. Ik vind deze kruising uitermate uniek en.de moeite waard. Mijn honden komen allemaal van God weet waar. Bas heeft pups gehad, heeft vast een bizarre jeugd gehad maar is uitermate lief sociaal en stabiel. Toen hadden we Tom. Daarvan ben ik absoluut zeker dat hij vreselijk geleefd heeft. En daarna kwam Guus. Die is super stabiel en lief maar als je hem op wil pakken krimpt hij in elkaar en hij kan geen druk verdragen. Al die honden zijn zoooo heerlijk geworden. Super fijne goede honden. Het hangt niet van een maand af. Het hangt af van de honden en waar ze uiteindelijk mee en in leven.Belle schreef:Klopt, maar ik vind juist de eerste maanden heel belangrijk en Rob doet dat toch anders dan dat ik het zou doen.Lizzie. schreef:oh jammer zeg, maar een maand is toch zo voorbij, wat is nou een maand op 12 jaar
Je moet het zelf weten hoor, maar deze pakte ik. Stel dat een van die honden terug komt. Zou je hem dan weigeren omdat je een maand niet zelf over de opvoeding had mogen beslissen? Als een gezin een van die pups in een bench zet en er een potje van maakt? Dan kan het nog steeds de hond van je dromen zijn als je hem een maandje hebt. Dus nogmaals. Je moet het echt zelf weten maar ik geef je op een briefje dat je dit geen tweede keer meer gaan vinden.
-
- Zeer actief
Ik vind het zelfs een plus als een hond meer bazen heeft gehad. Als extra toevoeging. Dus ik heb de voorkeur voor een hond met een breed spectrum. Een nare baas. Een strenge baas. En dan mij. Dan is een hond veel ruimer van begrip.
- GrethavW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising - Aantal honden: 2
Heel erg jammer.
Ik keek er naar uit om een pup uit dit nest via het forum op te zien groeien.
Zelf zou ik er ook graag een teefje uit willen hebben, maar dat kan nu gewoon echt niet. En daar baal ik enorm van.
Ik keek er naar uit om een pup uit dit nest via het forum op te zien groeien.
Zelf zou ik er ook graag een teefje uit willen hebben, maar dat kan nu gewoon echt niet. En daar baal ik enorm van.
-
- Zeer actief
Jammer, had het ook leuk gevonden om te zien hoe zo'n bijzondere kruising uitgroeit.
Ben je niet bang dat je spijt krijgt?
Ben je niet bang dat je spijt krijgt?