Zo´n wil ik dus nooit, ik vind 12-13 jaar al veel te kort

Moderator: moderatorteam
Mijn bordeaux kruising werd 18 maanden.mosquito1980 schreef:Brrrr, je hond maar 3 jaar en 10 maanden hebben......dan zou Vusi er over 9,5 maand niet meer zijn, 4 Dezember
![]()
Zo´n wil ik dus nooit, ik vind 12-13 jaar al veel te kort
Ja dat is een statistiek met overleden honden en de oorzaak.Kruimel53 schreef:120 overleden honden?sirene schreef:Gem leeftijd van overlijden in de Finse database is 5 jr en 10 mnd van 120 honden.
DezeNaam schreef:Een rat leeft bijna even lang als deze honden...
Ach, misschien voor sommige mensen prima dat hun hond vroeg dood gaat zeker, als je kijkt naar hoeveel oude stakkers er in het asiel steken.
Van dezelfde fokker zeker? Gekregen met korting ter tegemoetkoming?dagmar88 schreef:DezeNaam schreef:Een rat leeft bijna even lang als deze honden...
Ach, misschien voor sommige mensen prima dat hun hond vroeg dood gaat zeker, als je kijkt naar hoeveel oude stakkers er in het asiel steken.
Hoorde toevallig vandaag een mevrouw vertellen dat haar newfoundlanders anderhalf en drie waren geworden.
Rattenleeftijden ja.
Ze had de fokker aangeklaagd. En liep weer met een nieuwe newf pup
Sandra&co schreef: Van dezelfde fokker zeker? Gekregen met korting ter tegemoetkoming?
En dan te bedenken dat ratten maximaal 25 euro kosten in aanschaf.dagmar88 schreef:DezeNaam schreef:Een rat leeft bijna even lang als deze honden...
Hoorde toevallig vandaag een mevrouw vertellen dat haar newfoundlanders anderhalf en drie waren geworden.
Rattenleeftijden ja.
Ze had de fokker aangeklaagd. En liep weer met een nieuwe newf pup
Ach zo is er toch snel terug plaats voor een nieuwe puppy!Tenmashi schreef:En dan te bedenken dat ratten maximaal 25 euro kosten in aanschaf.dagmar88 schreef:DezeNaam schreef:Een rat leeft bijna even lang als deze honden...
Rattenleeftijden ja.
Ze had de fokker aangeklaagd. En liep weer met een nieuwe newf pupIk zou ook duizenden euros moeten rekenen, ze hebben ten slotte een stamboom.