Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nog meer Franse Bullenpups! Keuze gemaakt! Pag 6
Moderator: moderatorteam
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Nog meer Franse Bullenpups!
Ik kan ook niet reageren, ben wel ingelogd en inderdaad via die link hierboven ergens
ik ben blij dat er mensen zijn zoals jullie Chantal, zo leuk om te lezen dat mensen zijn die hun nek durven uitsteken,en gaan voor gezondheid,echt super!!
toevallig zag ik gisteren een advertentie van een duitse FB fokker,welke ook fokte met langere neus,open neusgaten,slanke hondjes,langere ruggen en heel trots was op de staartjes
ik hoop dat er meer FB fokkers het licht gaan zien ,zou voor de hondjes het leven een stuk beter maken
toevallig zag ik gisteren een advertentie van een duitse FB fokker,welke ook fokte met langere neus,open neusgaten,slanke hondjes,langere ruggen en heel trots was op de staartjes

ik hoop dat er meer FB fokkers het licht gaan zien ,zou voor de hondjes het leven een stuk beter maken

- Kika
- Zeer actief
- Contacteer:
Breath!!!! Chantal (en gelukkig kunnen jouw hondjes dat ook)
De nasty kant van mensen komt zo duidelijk naar boven en de volgelingen volgen, de 1 probeert nog harder de ander te overtreffen met steeds dommere opmerkingen
Dik huidje krijg je wel van het "fokkers-wereldje".
Maar....hoe je het ook went of keert...tis niet prettig dit soort zaken in je gezicht te krijgen en dan lekker veilig vanachter de computerschermpjes.
Dus nogmaals.....adem in....adem uit...
En ondertussen genieten van je huidige 6-ling en straks weer van de nieuwe plannen waar hopelijk jullie eigen dame of heer tussen zit

De nasty kant van mensen komt zo duidelijk naar boven en de volgelingen volgen, de 1 probeert nog harder de ander te overtreffen met steeds dommere opmerkingen
Dik huidje krijg je wel van het "fokkers-wereldje".
Maar....hoe je het ook went of keert...tis niet prettig dit soort zaken in je gezicht te krijgen en dan lekker veilig vanachter de computerschermpjes.
Dus nogmaals.....adem in....adem uit...
En ondertussen genieten van je huidige 6-ling en straks weer van de nieuwe plannen waar hopelijk jullie eigen dame of heer tussen zit

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Dank alle HF-ers die gereageerd hebben. Wat een verschrikking en fijn dat Chantal wat bijsprong kreeg.
Trek je er niet teveel van aan hoor Chantal
Trek je er niet teveel van aan hoor Chantal

-
- Zeer actief
Die zijn even vergeten dat ze in hun begin jaren naam wilde maken met hun American Mastiffs (American Bulldog X Bullmastiff), ze zijn niet voor niets vertrokken naar Hongarije door gezeik in NL...dagmar88 schreef:malinois schreef:Wies da dan?Stamboomnaam staat er toch gewoon bij.
*verwijderd door moderator*
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Las net in een post van hen dit:Brigitte schreef:Die zijn even vergeten dat ze in hun begin jaren naam wilde maken met hun American Mastiffs (American Bulldog X Bullmastiff), ze zijn niet voor niets vertrokken naar Hongarije door gezeik in NL...dagmar88 schreef:malinois schreef:Wies da dan?Stamboomnaam staat er toch gewoon bij.
Ik test al 18 jaar mijn Amerikaanse bulldoggen en hoe langer je fokt hoe meer ervaring je opbouwt. En met de Amerikaanse bulldoggen hebben we ons doel bereikt door streng te selecteren en honden uit de fok halen die niet geschikt zijn om mee te fokken.
Met de Franse Bulldoggen werkt het precies hetzelfde. Er gaan heel wat jaren overheen voordat je je doel bereikt hebt. Ik hou mij ook aan mijn doelstelling en wijk daar niet van af. Ik heb bij de Amerikaanse bulldog ook altijd gezegd ik zal nooit ongewenste kleuren fokken en gezondheid is voor mij nummer 1 en ik heb dat tot op heden 18 jaar volgehouden en ben trots op wat ik heb bereikt.
Ik zal ook bij de Franse bulldog uiteindelijk mijn doel bereiken want ik heb nog zoveel plannen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Plannen zonder mij, want ik ben geblokkeerd 

-
- Zeer actief
Nou, ze hoefde ze niet uit de fok te halen want er gingen fokhonden bij ze dood aan de meest vreemde dingen, een hond overleed door een tekenbeet, nee niet ziek geworden zoals Lyme krijgen of zo nee gebeten en viel dood neermalinois schreef:Las net in een post van hen dit:Brigitte schreef:Die zijn even vergeten dat ze in hun begin jaren naam wilde maken met hun American Mastiffs (American Bulldog X Bullmastiff), ze zijn niet voor niets vertrokken naar Hongarije door gezeik in NL...dagmar88 schreef:malinois schreef:Wies da dan?Stamboomnaam staat er toch gewoon bij.
Ik test al 18 jaar mijn Amerikaanse bulldoggen en hoe langer je fokt hoe meer ervaring je opbouwt. En met de Amerikaanse bulldoggen hebben we ons doel bereikt door streng te selecteren en honden uit de fok halen die niet geschikt zijn om mee te fokken.
Met de Franse Bulldoggen werkt het precies hetzelfde. Er gaan heel wat jaren overheen voordat je je doel bereikt hebt. Ik hou mij ook aan mijn doelstelling en wijk daar niet van af. Ik heb bij de Amerikaanse bulldog ook altijd gezegd ik zal nooit ongewenste kleuren fokken en gezondheid is voor mij nummer 1 en ik heb dat tot op heden 18 jaar volgehouden en ben trots op wat ik heb bereikt.
Ik zal ook bij de Franse bulldog uiteindelijk mijn doel bereiken want ik heb nog zoveel plannen.

Standaard Amerikaanse Bulldoggen waren geen echte volgens hun en uber lelijk, alleen de Bully's waren fantastisch, genoten hebben wij dus ook toen zowel mijn Tank als Bunker alles pakte op een door hun georganiseerde show en Bunker uiteindelijk Best in Show werd en won van een top Bully hond van de eigenaar van Whisper

-
- Zeer actief
Hoe is het mogelijkChantalTY schreef:Plannen zonder mij, want ik ben geblokkeerd

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Ik ben nog steeds verbaasd dat mijn reacties blijven staan en de likes er op blijven ook binnen komenChantalTY schreef:Plannen zonder mij, want ik ben geblokkeerd

Ik like ook hoor. Likes kun je niet verwijderen, comments eventueel welcrutz schreef:Ik ben nog steeds verbaasd dat mijn reacties blijven staan en de likes er op blijven ook binnen komenChantalTY schreef:Plannen zonder mij, want ik ben geblokkeerd

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
En de mijne ook terwijl ik cruffa member schijn te zijn wat dat ook moge zijn...crutz schreef:Ik ben nog steeds verbaasd dat mijn reacties blijven staan en de likes er op blijven ook binnen komenChantalTY schreef:Plannen zonder mij, want ik ben geblokkeerd1:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Lekkere fokkermalinois schreef:Brigitte schreef:
Nou, ze hoefde ze niet uit de fok te halen want er gingen fokhonden bij ze dood aan de meest vreemde dingen, een hond overleed door een tekenbeet, nee niet ziek geworden zoals Lyme krijgen of zo nee gebeten en viel dood neereen teef had een ook vis gekregen die bedorven was, viel dood neer. Een andere reu lag dood achter in hun bus, midden in de zomer maar nee absoluut niet door de hitte hoor
en na een nest American Mastiffs bleek dat die al uitgevonden waren in Amerika
dus sja was niet apart meer...
Standaard Amerikaanse Bulldoggen waren geen echte volgens hun en uber lelijk, alleen de Bully's waren fantastisch, genoten hebben wij dus ook toen zowel mijn Tank als Bunker alles pakte op een door hun georganiseerde show en Bunker uiteindelijk Best in Show werd en won van een top Bully hond van de eigenaar van Whisper

- dagmar88
- Zeer actief

Hoe lullig dat soort commentaar ook is, daar moet je boven staan. Als ik dat soort reacties als pupkoper zou lezen

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat zou ik ook niet kunnen hoor... ik zou woest zijn en dat zouden ze weten ook. T zijn overigens een stel domme krijsers die amper t idee hebben waar t over gaat. Een fatsoenlijk antwoord kunnen ze niet geven nl.dagmar88 schreef:Ja muts, ga gezellig op hetzelfde niveau verder.
Hoe lullig dat soort commentaar ook is, daar moet je boven staan. Als ik dat soort reacties als pupkoper zou lezen

- dagmar88
- Zeer actief
Ja dus? Je zou er nog niet op schijten, laat staan je druk maken.malinois schreef:Dat zou ik ook niet kunnen hoor... ik zou woest zijn en dat zouden ze weten ook. T zijn overigens een stel domme krijsers die amper t idee hebben waar t over gaat. Een fatsoenlijk antwoord kunnen ze niet geven nl.dagmar88 schreef:Ja muts, ga gezellig op hetzelfde niveau verder.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
ik kon ook niet reageren tot mijn grote ergernis, ik was woest toen ik het gisteren zat te lezen....Fotogravinnetje schreef:Ik kan ook niet reageren, ben wel ingelogd en inderdaad via die link hierboven ergens
Ze hebben Chantal al beschuldigd van dierenmishandeling of verwaarlozing ivm Lucy die uitgemergeld zou zijn...
het is gewoon 1 grote lastercampagne die ze tegen haar begonnen zijn.Belachelijk

-
- Zeer actief
ach het staat ze te prijzen toch......... je kunt neerkwakken wat je wil, maar sommige dingen raken kant nog wal...... lekker laten gaan....... en pup kopers zouden beter moeten weten. want waar je voor staat valt uit te leggen, met logica en reden
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Brigitte schreef:Die zijn even vergeten dat ze in hun begin jaren naam wilde maken met hun American Mastiffs (American Bulldog X Bullmastiff), ze zijn niet voor niets vertrokken naar Hongarije door gezeik in NL...dagmar88 schreef:malinois schreef:Wies da dan?Stamboomnaam staat er toch gewoon bij.

Laatst gewijzigd door Maryanne op 24 mar 2018 18:53, 2 keer totaal gewijzigd.
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Dus ze begrijpt het Nederlands primaBrigitte schreef:Die zijn even vergeten dat ze in hun begin jaren naam wilde maken met hun American Mastiffs (American Bulldog X Bullmastiff), ze zijn niet voor niets vertrokken naar Hongarije door gezeik in NL...dagmar88 schreef:malinois schreef:Wies da dan?Stamboomnaam staat er toch gewoon bij.

- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Om maar bij de Franse bullen te blijven
adem in en adem uit
laat ze toch lullen je bent goed bezig punt 

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Nieuw dieptepunt in een fb groep waar extremiteiten bij een mops aangekaart werden en sommige dachten dat het een fb was en aangaven dat fb met staat niet kon. Ik reageerde met Chantal haar website en nee dat zijn pups die “geculled” (afgemaakt) moeten wordenbilly schreef:Om maar bij de Franse bullen te blijvenadem in en adem uit

Nou ja, laten we hier niet zo'n zelfde hetze maken naar hen, als zij daar maken naar Chantal. Sta erboven. Het gaat een keer (nog erger) mis bij hen en dan zien ze het licht vanzelf wel. Of niet. Zulke mensen verander je helaas niet.
- dagmar88
- Zeer actief
Kan ook van de fok uitgesloten worden betekenen. Ik neem aan dat ze een hondje dat per ongeluk een staart heeft niet tegen de muur slaan.crutz schreef:Ik reageerde met Chantal haar website en nee dat zijn pups die “geculled” (afgemaakt) moeten worden
Laat ik nu exact hetzelfde vinden van hun soort bullen. Dat mag

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou de gemiddelde Amerikaan die cullen schrijft bedoeld wel degelijk inslapen.dagmar88 schreef:Kan ook van de fok uitgesloten worden betekenen. Ik neem aan dat ze een hondje dat per ongeluk een staart heeft niet tegen de muur slaan.crutz schreef:Ik reageerde met Chantal haar website en nee dat zijn pups die “geculled” (afgemaakt) moeten worden
Laat ik nu exact hetzelfde vinden van hun soort bullen. Dat mag
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Nou ja neem aan dat je toch niet geschokt bentcrutz schreef:Nieuw dieptepunt in een fb groep waar extremiteiten bij een mops aangekaart werden en sommige dachten dat het een fb was en aangaven dat fb met staat niet kon. Ik reageerde met Chantal haar website en nee dat zijn pups die “geculled” (afgemaakt) moeten wordenbilly schreef:Om maar bij de Franse bullen te blijvenadem in en adem uit

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
die lui rekenen er misschien juist wel op dat die pups niet oud worden.....is dan toch ook een soort inkomstenbron die minder uitgemolken kan worden als er gezondere honden geboren worden....ipv omvallen met 8 worden ze dan misschien wel 14, moeten ze de tussenliggende jaren verdienen dan?Sandra&co schreef:Nou ja, laten we hier niet zo'n zelfde hetze maken naar hen, als zij daar maken naar Chantal. Sta erboven. Het gaat een keer (nog erger) mis bij hen en dan zien ze het licht vanzelf wel. Of niet. Zulke mensen verander je helaas niet.
- dagmar88
- Zeer actief
Aan de andere kant kun je van de kosten van een uitgebreide BOS operatie nog een pup kopen.Eefje83 schreef:die lui rekenen er misschien juist wel op dat die pups niet oud worden.....is dan toch ook een soort inkomstenbron die minder uitgemolken kan worden als er gezondere honden geboren worden....ipv omvallen met 8 worden ze dan misschien wel 14, moeten ze de tussenliggende jaren verdienen dan?Sandra&co schreef:Nou ja, laten we hier niet zo'n zelfde hetze maken naar hen, als zij daar maken naar Chantal. Sta erboven. Het gaat een keer (nog erger) mis bij hen en dan zien ze het licht vanzelf wel. Of niet. Zulke mensen verander je helaas niet.

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Ik heb vooral erg veel medelijden met Chantal. Blijkbaar krijgt ze deze rotzooi over zich heen terwijl ze zo haar best doet! Om te kotsen 

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Die Kadience was toch juist voor dit type hond met neus en staart? Ik ga ff terugzoekencrutz schreef:Nieuw dieptepunt in een fb groep waar extremiteiten bij een mops aangekaart werden en sommige dachten dat het een fb was en aangaven dat fb met staat niet kon. Ik reageerde met Chantal haar website en nee dat zijn pups die “geculled” (afgemaakt) moeten wordenbilly schreef:Om maar bij de Franse bullen te blijvenadem in en adem uit
1: laat ze toch lullen je bent goed bezig punt
Ah nee toch niet... dat was kadri...
Wat een volk zeg