Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ChantalTY schreef:
Yara is natuurlijk al erg extreem
Maar die reu is ten eerste blauw, oh de horror, en daarbij heeft hij een snoetje en.. een echte staart
Oh god ja, het is een foutkleur natuurlijk, dat weegt veel zwaarder dan functionaliteit
Hoera voor de staart. Wordt spannend wat er uit gaat komen.
ChantalTY schreef:Maar die reu is ten eerste blauw, oh de horror, en daarbij heeft hij een snoetje en.. een echte staart
Net als men bekomen is van het idee dat er een functionele neus op het ras gefokt wordt kom jij aan met nóg een onderdeel dat niet mag ontbreken.
Ik voorzie een collectieve zenuwinzinking bij de platbekpuristen
ChantalTY schreef:Maar die reu is ten eerste blauw, oh de horror, en daarbij heeft hij een snoetje en.. een echte staart
Net als men bekomen is van het idee dat er een functionele neus op het ras gefokt wordt kom jij aan met nóg een onderdeel dat niet mag ontbreken.
Het gebeurt al as we speak
Ik vind het zo stom. Mijn ouders hadden altijd bullen maar ik vond ze zo mislukt dat ik er nooit aan ben begonnen. Ik wilde een hond die kon ademen en langer lopen en het liefst ook zwemmen. Jij fokt nu functionele hondjes en ik ben er dol op! En dan krijg je dus bullenland op je nek
S@ndr@ schreef:Ik zeg goed bezig, als ik er een wil dan zo een, een echt hond
Precies, ik zal niet uitsluiten dat ik ooit een Bulletje van dat type koop Zó vind ik ze vreselijk koddig namelijk. Ik moet gewoon geen hond hebben die harder snurkt dan ik.
Jezus wat een dommigheid. Heel veel succes met de dracht. Ik ben niet zo 'voor' fokken (er zijn al zo veel honden...) maar op deze manier kan ik me heel goed voorstellen dat je er voor gaat. Hopelijk worden het allemaal gezonde en mooie pups.
Mizzsylver schreef:Wat gaaf!
In mijn herinnering droeg Yara ook blauw, of was dat toen dat het fout was bij VHL. Zou wel een grap zijn als er nu toch blauw uit komt rollen, dan heb je het helemaal gedaan
Krijgen ze wel stamboom eigenlijk?
Hopelijk houdt ze zich aan de planning, ik blijf volgen in elk geval
Klopt, was een foutje van VHL. Hertest en kwam DD uit. Ook bij een ander lab DD.
Geen FCI stamboom, daar ben ik uit gestapt. Te weinig naar mijn smaak te vinden, zit nu bij een alternatieve stamboomregistratie.
Ja, hoe dúrf je! Fokken voor gezondheid. Wat denk je wel niet?
Ik wens je heel veel succes met dit nestje! En de kracht en wijsheid om met zoveel commentaar om te gaan
I made a comment about this on her post, I wrote that she at last show her true intentions and showed that she did not care about the breed at all as she have claimed all this time... she removed the comment after few seconds. She can't even answer for her own actions... classic case of breeder gone bad... for money..
Gooien we er nog een portie laster tegenaan, gewoon omdat het kan
Wat een ontzettend leuk stel. Weet ook nog wel iemand die hier enthousiast van wordt
Wat een triest volk dat reageert, maar ach had ook eigenlijk niet anders verwacht van fokkers die ondanks alles nog steeds geloven in de heilige raszuiverheid (denk dat die discussies binnen alle rassen plaatsvinden)
Wel triest dat zo te lezen zelfs de fokker van Yara je afvalt