Wat doet hij hier verkeerd? Hoe zouden jullie het aanpakken? Zouden jullie ook schoppen en slaan als jullie alleen zijn en niemand kan helpen?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Man probeert met geweld vechtende honden uit elkaar te houde
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: Man probeert met geweld vechtende honden uit elkaar te h
Zo dramatisch vind ik het niet....
en die zwarte hond maar irriteren en heldhaftig in de achterpoten bijten
en die zwarte hond maar irriteren en heldhaftig in de achterpoten bijten

- dagmar88
- Zeer actief
Sneu hoor.
Ze in je eentje uit elkaar halen en houden gaat alleen met twee riemen/touwen, die als garotte gebruiken om de eerste tot loslaten te dwingen en ze uit elkaar vast te binden.
Met lege handen loop je denk ik beter weg, in dit geval met die zwarte relrotzak mee.
Ze in je eentje uit elkaar halen en houden gaat alleen met twee riemen/touwen, die als garotte gebruiken om de eerste tot loslaten te dwingen en ze uit elkaar vast te binden.
Met lege handen loop je denk ik beter weg, in dit geval met die zwarte relrotzak mee.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik had een van de honden naar de paaltjes van de wei getrokken en dan vastgebonden. Dan kan je ze evt uit elkaar trekken. Het ziet er trouwens naarder uit dan het is want ik heb het idee dat het ook vanzelf wel zou stoppen.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ooo die zwarte die dan ook nog gaat lopen klieren
dan vloek je toch ook even alles bij elkaar.
Ik denk dat de man gedaan heeft wat hij kon met de middelen die hij had. Hij zal wel een paar dagen flink spierpijn hebben,
want daar zit wat kracht in in die twee grote

Ik denk dat de man gedaan heeft wat hij kon met de middelen die hij had. Hij zal wel een paar dagen flink spierpijn hebben,
want daar zit wat kracht in in die twee grote

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik zou me eerder focussen op die donkere irritante hond die even de poten van die Kangals kapot bijt heel laf die zou zou ik even apart houden. Vechtpartij lost zich vanzelf wel op als het rangorde is , schoppen en slaan maakt het alleen maar erger,dit doen 99 procent van de mensen uit paniek en onkunde. Als je alleen bent met zulke krachtige honden wordt heeeeeeeeeel lastig met hondjes van 60 plus kilo.... cool blijven en wachten tot er iemand je kan helpen.
Ga je slaan en schoppen op beide honden heb je ook de kans dat het omslaat dat ze jou even te grazen willen nemen sta je daar in gevecht met 2 Kangals dat is het laatste wat je wilt
Ga je slaan en schoppen op beide honden heb je ook de kans dat het omslaat dat ze jou even te grazen willen nemen sta je daar in gevecht met 2 Kangals dat is het laatste wat je wilt