Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nou wachten voor BIS.... dat zingen hoeft voor mij niet.
Dit jaar voor het eerst dat alle honden wat mij betreft zouden mogen winnen Ik vond die pointer echt een hele mooie hond, won ook een sterkte groep. Samen met de Akita zijn dat mijn favorieten voor de BIS
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014) Makso's Stars op Facebook
Nanna schreef:Ik viel er vrij laat in met dank aan het motel, maar kan dat geneuzel met die gildames en herdershonden naast meneren in malle pakjes een keer afgelopen zijn? Daar zit toch werkelijk helemaal niemand op te wachten. Die mensen zitten daar om de BIS keuring te bekijken.
ik vind al die demos altijd vreselijk Of nog erger, heelwork to music. Blegh
Ik vind veel demo's vaak wel leuk om te zien, brengt ook wat variatie en wss ook pauze voor andere teams in het programma.
Moet zeggen dat ik bij een aantal rassen best wat verbetering zag en de BIS en RBIS zijn iig geen verkeerde keuze. Beetje lam dat juist dan PETA de ring in vliegt. Het was dus PETA die voor die heisa zorgde.
Tenmashi schreef:Ik vind veel demo's vaak wel leuk om te zien, brengt ook wat variatie en wss ook pauze voor andere teams in het programma.
Moet zeggen dat ik bij een aantal rassen best wat verbetering zag en de BIS en RBIS zijn iig geen verkeerde keuze. Beetje lam dat juist dan PETA de ring in vliegt. Het was dus PETA die voor die heisa zorgde.
Haha ja da's ook precies wat wij op de tribune tegen elkaar zeiden, net nu de BIS line-up eigenlijk heel okee was Maar ze doen t vaker idd.. Was ook voorbij voor je 2x met je ogen knipperde, ik heb het helemaal gemist Zag ze nog net aan hun ledematen afgevoerd worden..
sbientje schreef:maar doen ze het echt omdat hondenshows stress opleveren?? Want dat is ntauurlijk wel een kutreden.
Het is PETA. Die hebben überhaupt liever niet dat mensen honden houden want dat is "uitbating van dieren" ofzo Dus nee, ze deden het niet omdat hondenshows stress opleveren, maar in dit specifieke geval geloof ik om extreme breeding oid.