Gaaf he?Nanna schreef:Die Komondor die zichzelf tegen de grond smeet

horen die koorden eigenlijk niet overal tot aan de grond te komen? voor dit soort shows dan, mij boeit het verder niet

Suzanne
Moderator: moderatorteam
Gaaf he?Nanna schreef:Die Komondor die zichzelf tegen de grond smeet
Het was een technisch parcours, maar zeker te doen.teckeltoos schreef:Ik vond het eigenlijk zielig.welshwitch schreef:Ik heb nog net de junioren agility gezien, .
Het parcours was vreselijk onlogisch opgesteld.
de prijswinnaars waren geloof ik de enigen die niet gediskwalificeerd waren (niet die brug namen i.p.v. buis)
Nanna schreef:Er zijn geen opnamen van individuele raskeuringen. Je ziet 's avonds alleen de groepen.M@scha schreef:waar kan ik dan vinden of/waar NU de staffordshire bull terrier reuen uitgezonden worden?
een kennis doet mee en wilde even kijken, maar vind het niet
Of er moet toevallig iemand uit het SBT-wereldje die aanwezig is als toeschouwer zo lief zijn er een livestream via Facebook van te maken.Nanna schreef:Er zijn geen opnamen van individuele raskeuringen. Je ziet 's avonds alleen de groepen.M@scha schreef:waar kan ik dan vinden of/waar NU de staffordshire bull terrier reuen uitgezonden worden?
een kennis doet mee en wilde even kijken, maar vind het niet
Tamara/Bayko schreef:Ik moet naar Engeland om dat geweldige border x papillon teefje te jatten dat net bij agility voorbij kwam![]()
Ja, die. Snel en foutloos. Ik vond haar al geweldig nog voordat ze een sprong genomen had. Helemaal mijn type.veertje schreef:Tamara/Bayko schreef:Ik moet naar Engeland om dat geweldige border x papillon teefje te jatten dat net bij agility voorbij kwam![]()
Die witte? Die was geweldig! Jeetje wat snel
geweldig he, die maakte helemaal een feestje vanZivaNomi schreef:Oh die bedlington![]()
![]()
geef dat kind dan ook een eigen tablet!Elmo/maureen schreef:Ik keek ook, keek inderdaadJoann komt binnen, he dat is die grote hondenshow. Pakt tablet af, en zit nu opgerold crufts te kijken
welke klasse is dat?Fucking proud! First place at Crufts!
FilmpjeNanna schreef:Voor mij het beste moment uit de keuring van de pastoral group
Netjes! Undergraduate is volgens mij voorhonden die nog nooit (of anders in ieder geval minder dan 3x) een 1e plaats hebben behaald op een show waar CC's worden uitgedeeld.M@scha schreef:nou dat gaat lekker!
mijn kennis waarover ik hierboven sprak zet dit net op facebook! Gabber is gewoon 1ste!welke klasse is dat?Fucking proud! First place at Crufts!
Undergraduate - Dog
Entries: 12 Abs: 1
1st OLD CROSS GUNS LET'S TALK ABOUT SEX [ATC AT01539NLD] (MRS B VAN EGMOND)
2nd EASY DREAM PERSONAL JESUS [ATC AT03052ITA] (MRS M BERTO)
3rd KIRNIASTAFF THE BLACK SPOT ( MR COOPER)
Res CAYMENSTAFFS BIG BEN (MRS L J & MR K HARRIS)
VHC DAZMARNIC ALL WHITE MATE ( MR & MRS S FROST)
Viel mij ook al op. Net als dat beide bull terriërs wel heel veel (wobbly) substance hadden~Suzanne~ schreef:Dzjeez.. hoezeer wil je die honden ophangen zeg? De helft kon maar nauweliujks met de voorpootjes bij de grond. Is er dan echt helemaal niemand die daar wat van zegt?? ;-((
Suzanne
Ja sneu~Suzanne~ schreef:Dzjeez.. hoezeer wil je die honden ophangen zeg? De helft kon maar nauweliujks met de voorpootjes bij de grond. Is er dan echt helemaal niemand die daar wat van zegt?? ;-((
Suzanne
ja hewolvster schreef:Die Jack Russell is wel een leukerd hoor!