Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
DeDiana schreef:Ik dacht dat ik dit al eens had ingevuld, maar kom geen eerdere bijdrage van mij tegen. Mijn smaak is namelijk wel wat veranderd de afgelopen vijf jaar, dus ik was zelf ook benieuwd
DeDiana schreef:Ik dacht dat ik dit al eens had ingevuld, maar kom geen eerdere bijdrage van mij tegen. Mijn smaak is namelijk wel wat veranderd de afgelopen vijf jaar, dus ik was zelf ook benieuwd
Ja, inderdaad! En als ik dat lees, ben ik toch vrij consistent. Daar noem ik in ieder geval ook wolfhonden en windhonden. Maar die topics waren nog niet heel oud, 10 jaar geleden zou ik wel een ander lijstje ingevuld hebben denk ik.
1 staat de husky
Op 2 zwitsere herdershond
Op 3 pyreense berghond
Op 4 groenendaeler
Op 5 golden retriever
Waarvan ik zeker de groene of zwitsere of golden als hulphond wil opleiden
Vince mijn moeders blindegeleidehond Rana mijn eigen hond. Karma is een bitch
Ik weet niet meer of ik ergens heb gereageerd. Maar smaak kan veranderen. Mijn lijst van mooiste honden op dit moment.
1 - Alaskan malamute
2 - Amerikaanse stafford met een sportieve bouw
3 - Mechelse en oud Duitse herders vind die gewoon even mooi
4 - Schotse collie
5 - whippet
Laatst gewijzigd door Chihuahua-paws op 09 mar 2018 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
ik vind eigenlijk de meer natuurlijke types, zoals de saarloos en de tsjech wel heel mooi om te zien..... verder echt fan van de bleu healer.... aussies en aanverwanten .. gewoon vanuit esthetisch oogpunt,.... vind ik die werk honden prachtig
maar qua karakter ben ik meer van de mastiffachtige ......gewoon omdat ze zo rustig zijn, niet teveel moeten qua beweging enz..
Nanna schreef:Ik kan honden onwaarschijnlijk mooi vinden, van rassen die ik in de gloria nog niet zou willen hebben.
Aan de andere kant ben ik helemaal verzot op de Puli en we kunnen wel stellen dat dat nou niet direct een móóie hond is Teckels zijn natuurlijk ook niet om aan te gluren onderkruipsels, ook leuk
Whippets zijn wel mooi maar het moet wel enigszins je smaak zijn.
De enige die overal en altijd in de smaak viel was mijn asielfik Glenn
Nanna schreef:Welke 5 rassen vind je het allermooist om te zien (dus niet speciaal om ook te hebben).
We beoordelen nu dus puur op uiterlijk.
Voordat iedereen zijn eigen ras natuurlijk weer het mooist vindt, die mag (mogen) niet meedoen
Laat ik zelf beginnen:
1. Afghaan
2. Akita Inu
3. Alaska Malamute
4. Ierse Wolfshond
5. Komondor
incubi666 schreef:1 staat de husky
Op 3 pyreense berghond
Op 4 groenendaeler
Op 5 golden retriever
1 tjech tsw
2 husky
3 malamut
4 samojeed
5 retriever in het algemeen
Vince mijn moeders blindegeleidehond Rana mijn eigen hond. Karma is een bitch
incubi666 schreef:1 staat de husky
Op 3 pyreense berghond
Op 4 groenendaeler
Op 5 golden retriever
1 tjech tsw
2 husky
3 malamut
4 samojeed
5 retriever in het algemeen
incubi666 schreef:
Gimmick schreef:Blijf je nou gewoon die topics structureel omhoog schoppen?
Toch nog maar een schop onder dit topic.
1 ridgeback
2 akita
3 malamut
4 husky
5 tsw/tasmankan
Heb ze maar even voor je op een rijtje gezet. Misschien kun je ook nog een lijstje per rasgroep maken?