Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik vind merle in een bulldog niet passen en niet mooi... maar... de hond in kwestie heeft een prachtige bouw! (enig idee waar in dit geval het merle vandaan komt... zou toch normaal niet moeten kunnen?)
Lizzie. schreef:ik vind ze alle 2 lelijk, maar ik heb dan ook geen smaak
Je zult mij er ook van zijn lang zal zijn leven niet mee zien maar je zult toch moeten toegeven dat de merle hond er een pak gezonder uit ziet dan die andere.
Ik zie heel wat mis met beide plaatjes maar over een kleur gaan zeiken terwijl je hond uit elkaar valt van ellende is natuurlijk absurd.
Probeer eerst maar eens een hond te fokken met goed functionerende basale onderdelen.
-Saskia- schreef:Probeer eerst maar eens een hond te fokken met goed functionerende basale onderdelen.
Dat dus. Er loopt er hier in het bos eentje die nauwelijks het heuveltje opkomt vanwege de benauwdheid, maar het enige waar je de eigenaar over hoort is hoe perfect zijn tekening is. "Precies volgens de rasstandaard mevrouw!" Leuk meneer, maar wat heb je nou aan een mooie kleur als je hond niet eens adem kan halen? Schiet mij maar lek hoor.
Die merle bull is ook niet ze denderend helaas. De voeten achter wijzen naar elkaar. De benen achter staan niet recht en niet zo stevig. Voor heeft hij wel heel erg losse voeten en ook de rug loopt achter wel heel erg karperig af. Ik vind d hals het front en het hoofd wel mooi. Maar het lichaam vind ik niet echt goed gebouwd. Kan beter.
laeken schreef:Die merle bull is ook niet ze denderend helaas. De voeten achter wijzen naar elkaar. De benen achter staan niet recht en niet zo stevig. Voor heeft hij wel heel erg losse voeten en ook de rug loopt achter wel heel erg karperig af. Ik vind d hals het front en het hoofd wel mooi. Maar het lichaam vind ik niet echt goed gebouwd. Kan beter.