Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gentle word te mager
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Gentle word te mager
Inderdaad zijn heel veel dobers (zeker die je op de show ziet) gewoon écht te dik. Zeker als je ermee gaat werken zou ik oppassen met zijn conditie.
Mijn Doberknulletje heeft nu in de winter overigens écht meer voer nodig. Dus hij krijgt gewoon meer brokken, niet de hele dag door aanbieden, maar gewoon voermomenten. Hij krijgt soms rundervetpoeder over de brokken heen, maar eigenlijk alleen als hij aan moet zetten voor de show. Dan krijgt hij ook satin balls. Zijn fokker gooit wel eens olie over het voer heen. Extra vetten dus vooral.
Mijn Doberknulletje heeft nu in de winter overigens écht meer voer nodig. Dus hij krijgt gewoon meer brokken, niet de hele dag door aanbieden, maar gewoon voermomenten. Hij krijgt soms rundervetpoeder over de brokken heen, maar eigenlijk alleen als hij aan moet zetten voor de show. Dan krijgt hij ook satin balls. Zijn fokker gooit wel eens olie over het voer heen. Extra vetten dus vooral.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
~Suzanne~ schreef:Misschien wil ik het niet weten maar hoe kom je nou via een forumnaam op een FB pagina???
Suzanne
in voorstelbericht staat de voornaam en de achternaam is de forum naam

-
- Zeer actief
Dus; je gaat lopen vogelen om een voornaam erbij te zoeken, hoopt dat de forumnaam de achternaam is ...? Sorry, vind ik ver gaan. Maar goed, dat moet ieder voor zich weten.crutz schreef:~Suzanne~ schreef:Misschien wil ik het niet weten maar hoe kom je nou via een forumnaam op een FB pagina???
Suzanne
in voorstelbericht staat de voornaam en de achternaam is de forum naamin deze dus niet heel moeilijk
Blijft overeind dat ik de manier van vraagstelling van TS raar vind, zo ook het feit dat ze hier geen foto's laat zien maar echt no way dat ik daar dan op een andere manier ga zien achter te komen. DAt is het toch niet waard ?
Suzanne
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Er staat gewoon een voornaam bij één van de berichten. Dus je hoeft helemaal niks uit te vogelen.~Suzanne~ schreef:Dus; je gaat lopen vogelen om een voornaam erbij te zoeken, hoopt dat de forumnaam de achternaam is ...? Sorry, vind ik ver gaan. Maar goed, dat moet ieder voor zich weten.crutz schreef:~Suzanne~ schreef:Misschien wil ik het niet weten maar hoe kom je nou via een forumnaam op een FB pagina???
Suzanne
in voorstelbericht staat de voornaam en de achternaam is de forum naamin deze dus niet heel moeilijk
Suzanne
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 2
Ik heb helemaal niks terug gezocht, gewoon haar Forumnaam op Facebook ingevuld en het 2e resultaat was foto's met Dobers... Niet bepaald hogere wiskunde of zoektocht voor nodig.sirene schreef:Er staat gewoon een voornaam bij één van de berichten. Dus je hoeft helemaal niks uit te vogelen.~Suzanne~ schreef:Dus; je gaat lopen vogelen om een voornaam erbij te zoeken, hoopt dat de forumnaam de achternaam is ...? Sorry, vind ik ver gaan. Maar goed, dat moet ieder voor zich weten.crutz schreef:~Suzanne~ schreef:Misschien wil ik het niet weten maar hoe kom je nou via een forumnaam op een FB pagina???
Suzanne
Suzanne
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Suzanne golfjes is gewoon van slag dat t zo makkelijk is iemand te vinden
welkom in 2018!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- dagmar88
- Zeer actief
Laten we het daar maar op houden.malinois schreef:Suzanne golfjes is gewoon van slag
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
dagmar88 schreef:Laten we het daar maar op houden.malinois schreef:Suzanne golfjes is gewoon van slag