Sinds een klein half jaar merken we echt dat ze met hardere sprongen achteruit gaat in energie niveau, maar verder ging alles nog prima.
Wel kreeg ze een week of zes wat gedoe met poepen, dus krijgt ze nu fifty fifty brokjes met KVV Lotgerink...
Ging weer weken goed.
Vorige week 3 keer een toeval/aanval/uitval gehad en zaterdagochtend bij de dierenarts geconstateerd dat ze een flinke hartruis heeft en vocht vasthield.
Vochtafdrijver spuitje, pilletjes twee keer per dag en weer naar huis.
Haar achteruitgang en vooruitgang wisselen elkaar af en op verschillende vlakken.
zaterdagavond waren we bijna op het punt ; klaar en over...maar ze ging ineens eten....zondag overdag ook weer wat eten en braaf drinken.
Ze liep de oprit zelf nog af, hetzij langzaam...maar vandaag amper beweging.
Gisteren sneller en oppervlakkiger ademhalen en het leek alsof ze niet echt diep in slaap was en kwam, vandaag een stuk beter
Ze kijkt nog allert, fris zelfs...
Maar ze komt niet zelf in de benen.
Ik til haar 4-6 keer per dag naar buiten om te plassen en leg haar dan weer neer.
Ik wil het een paar dagen de kans geven...haar de kans geven om nog wat leuks uit het leven te halen..
Ik redeneer; een hond die doodgaat drinkt en eet niet, maar dat klopt natuurlijk niet helemaal
Had je vorig jaar gezegd dat ze naar buiten gebracht moest worden dan had ik waarscbijnlijk gezegd dat daar een grens zou liggen, maar nu ben ik op dit punt en voelt het toch niet juist om de stekker eruit te trekken.
Maar het voelt ook niet juist om niets te doen en donderdag te zeggen; je bent nu anderhalve week niet lekker en doet niets meer dan liggen en 'zijn' dus de spuit erin.
Als ik er nog een paar leuke maanden voor haar uit kan slepen met een hartpilletje en vochtafdrijver dan mag dat, dan ga ik daarvoor en interesseert geen euro me...
Als ze blijft wat ze nu is dan denk ik dat we er woensdag mee op gaan houden, hoe verdrietig ook.
Maar he... als er toch 1 hond een paradijselijk leven heeft gehad is het der Maus wel, dus ik heb daar vrede mee, hoe zeer het ook doet.
Vandaag is ze mee naar het werk en ze vind het 'wel leuk' maar ik vind 'wel leuk' maar verder NIETS meer doen dan liggen op je kussen , niet genoeg voor Miss Muis...
Om 17 uur naar de DA en eens kijken wat we nog kunnen de komende twee dagen...dat heeft ze verdiend....
En anders heeft ze rust verdiend over een paar dagen.

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15