Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voorstellen.

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Bolder
nieuw lid
Aantal honden: 0

Voorstellen.

Ongelezen bericht door Bolder »

Hoi allen.
Laatst gewijzigd door Bolder op 25 feb 2018 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Re: Voorstellen.

Ongelezen bericht door Maryanne »

Welkom :flower:
Pets_Passion
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kromfohrländer Gladhaar en Ruwhaar
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pets_Passion »

Welkom Jack.
Karen
Afbeelding

Kromfohrländers von Wirlbelsteijn
Rollef
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rollef »

Welkom op dit forum, Jack, en veel plezier hier.
Soms werkt iets, soms niet en soms leren we ervan

Wolfgan Niedecken
klaproos
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse boxermix

Ongelezen bericht door klaproos »

Welkom op het forum! :ok:
Bolder
nieuw lid

Aangezien ik in geen een subforum iets mag plaatsen, dan maar hier en wat later dan gewild, lag zelf ineens in ziekenhuis.

Edit
Laatst gewijzigd door Bolder op 25 feb 2018 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Heb je je al aangemeld bij de groep 'Vaste gebruikers'? Denk het niet, want dan had je allang kunnen posten in een subforum :)

Verder ot: is ze gecastreerd? Wat zegt de dierenarts hierover?
Laura84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laura84 »

Behalve het medische aspect wat Sandra al aan draagt. Hoe vindt ze het nu buiten? Is ze nog bang/onzeker oid? Zijn er momenten dat ze wel buiten haar behoefte doet?
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka
Afbeelding
Bolder
nieuw lid

:tong:
Bolder
nieuw lid

Hoort het bij het forum dat sinds ik mij aangemeld heb hier, ik spam krijg onder mijn gebruikersnaam van Formidog en uitschrijven niet lukt? Agressieve methode, en een melding bij ACM waardig.
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Bolder schreef::tong:
:O:
Bolder schreef:Hoort het bij het forum dat sinds ik mij aangemeld heb hier, ik spam krijg onder mijn gebruikersnaam van Formidog en uitschrijven niet lukt? Agressieve methode, en een melding bij ACM waardig.
als je de tips zoals boven is beschreven heb nagevolgd dan word je toegelaten :19:
Afbeelding
Sandra&co

In plaats van op een normale manier te vragen hoe dit kan, gelijk op deze manier reageren is ook niet al te gezellig :roll: Zou niet weten welke spam je bedoelt en je kunt gewoon weg door de moderators even een pb'tje te sturen :zwaai
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Lizzie. schreef:
Bolder schreef:Hoort het bij het forum dat sinds ik mij aangemeld heb hier, ik spam krijg onder mijn gebruikersnaam van Formidog en uitschrijven niet lukt? Agressieve methode, en een melding bij ACM waardig.
als je de tips zoals boven is beschreven heb nagevolgd dan word je toegelaten :19:
Gezellige binnenkomst en wat is ACM? :80:
Bolder
nieuw lid

Leuke reacties.

Ik heb het over spammailtjes in mijn mailbox van Formidog. Die krijg ik sinds ik hier ben aangemeld, en het linkje in de nieuwsbrieven 'uitschrijven' werkt niet, ik blijf ze krijgen. Dit heeft mijns inziens niets te maken met toegelaten worden op de rest van het forum, dit is gewoon wettelijk bepaald dat ik mij uit moet kunnen schrijven van een nieuwsbrief die ik niet wens te ontvangen.

Reden dat ik dit link aan dit forum is omdat ik nergens de naam Bolder gebruikt heb, zelfs verzonnen heb om hier te registreren, en ik hem verstuurd krijg van Formidog als zijnde "Bolder".

Daarbij vraag ik het op een normale manier, of is het normaal om hier te vragen onder het mom van een bakje thee met een gebakje en 'als het niet teveel moeite is, mag ik iets vragen...?"
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Tsja.... het kan prima zijn dat een lid van forum of iemand buiten het forum om spamberichten stuurt. Daarmee komt dat nog niet "van het forum". Dat het niet hoort ben ik met je eens overigens. Maar ik denk dat ieder van ons wel 's ongevraagde reclame heeft gehad die op ene of andere manier aan het forum gelinkt is/ kon worden.

Je manier van vragen komt eh.... niet helemaal fijn over zeg maar.

Suzanne
Bolder
nieuw lid

Mijn manier van vragen was "hoort het bij het forum..."....

Dus ene meneer/mevrouw van Formidog vind het blijkbaar leuk om alle gebruikers na te lopen, mailadressen te verzamelen en te gaan lopen spammen. Bij mij werkt dat altijd averechts, ik wil dan totaal niets meer met het bedrijf te maken hebben, en zal ze dan ook zeker nergens aanprijzen, eerder afkraken. Pesthekel aan dat soort mensen/bedrijven.
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Bolder schreef:Mijn manier van vragen was "hoort het bij het forum..."....

Dus ene meneer/mevrouw van Formidog vind het blijkbaar leuk om alle gebruikers na te lopen, mailadressen te verzamelen en te gaan lopen spammen. Bij mij werkt dat altijd averechts, ik wil dan totaal niets meer met het bedrijf te maken hebben, en zal ze dan ook zeker nergens aanprijzen, eerder afkraken. Pesthekel aan dat soort mensen/bedrijven.
Mee eens, maar daarom is het nog steeds niet zo dat dit 'vanuit het forum komt'. Dus je hoeft het forum er niet om aan te vallen.

Suzanne
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

ik zit al jaren hier op het forum, maar nog nooit spammail gehad via het forum, reële kans is dat je zelf mogelijk een site heb aangeklikt en daarom spam ontvang. Misschien je instellingen van je pc doorlopen of een andere virusscanner gaan gebruiken.
Maar zijn ergere dingen denk ik dan een ongewenst mailtje, deze flikker je zo in je prullenbak en tatadada je probleem in opgelost :19:
Afbeelding
Bolder
nieuw lid

Lizzie. schreef:ik zit al jaren hier op het forum, maar nog nooit spammail gehad via het forum, reële kans is dat je zelf mogelijk een site heb aangeklikt en daarom spam ontvang. Misschien je instellingen van je pc doorlopen of een andere virusscanner gaan gebruiken.
Maar zijn ergere dingen denk ik dan een ongewenst mailtje, deze flikker je zo in je prullenbak en tatadada je probleem in opgelost :19:
Lees even mijn berichtje na je vorige. Ik heb totaal geen binding met de naam "Bolder", geen kind of hond van mij heet zo of heeft ooit zo geheten, die is verzonnen voor DIT forum. Dus mijn mail is vanaf hier 'gepikt' daar ik in de spammails geadresseerd word als "Bolder".

En ja, dat kan, dat gebeurd. Maar dan mag ik nog steeds vragen of dit vanuit hier wordt gedaan, of niet. Vooral als afmelden dan niet lukt.
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Heb je bij dat aanmelden wel netjes nog aangevinkt dat je niets meer wilt ontvangen en die gegevens verzonden? Anders heb je je nog steeds niet afgemeld...
Sandra&co

Maryanne schreef:
Lizzie. schreef:
Gezellige binnenkomst en wat is ACM? :80:
De Autoriteit Consument en Markt ;)
Plaats reactie

Terug naar “Voorsteltopics”